|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 8:40 am
Rezzzi fick stå i 2 timmar på golfträningen med spöregn >.< det e surt.. jag spelar ovkså golf ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 9:42 am
Rezzzi fick stå i 2 timmar på golfträningen med spöregn >.< det e surt.. Moderatbandy rofl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 9:50 am
ohz0ne Rezzzi fick stå i 2 timmar på golfträningen med spöregn >.< det e surt.. Moderatbandy rofl xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Sep 20, 2007 10:25 pm
Rezzzi fick stå i 2 timmar på golfträningen med spöregn >.< det e surt.. Ah-men åååå, det e ju tyyypiskt golfare! lol Gå hem när det börjar droppa från himlen ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:20 pm
det är jätteroligt med regn blaugh men inte när man är på väg till skolan...>.<
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 12:43 pm
jag säger samma sak som alltid, Golf är en gubbsport! C:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Sep 21, 2007 2:23 pm
Svea Viking jag säger samma sak som alltid, Golf är en gubbsport! C: rofl
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:33 am
Svea Viking jag säger samma sak som alltid, Golf är en gubbsport! C: De är bara för du inte vet hur man använder en golfklubba C: xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:37 am
han kanske vet men han vet inte hur man träffar en golf boll
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:47 am
abr13 han kanske vet men han vet inte hur man träffar en golf boll om det e så... så e han likandan som mej... golf e en gubbsport... och eftersom jag inte e en gubbe så missar jag jämt bollen med flit *host* xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:48 am
Min bror med en golfklubba? De skulle aldrig funka! 8D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:49 am
Fjuff abr13 han kanske vet men han vet inte hur man träffar en golf boll om det e så... så e han likandan som mej... golf e en gubbsport... och eftersom jag inte e en gubbe så missar jag jämt bollen med flit *host* xd Bara så ni vet är typ genomsnitts åldern för golf 20-30~ fast är man gamal då så xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:52 am
jag spelar golf och är 13 år sweatdrop
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Sep 22, 2007 12:55 am
Taihen da Fjuff abr13 han kanske vet men han vet inte hur man träffar en golf boll om det e så... så e han likandan som mej... golf e en gubbsport... och eftersom jag inte e en gubbe så missar jag jämt bollen med flit *host* xd Bara så ni vet är typ genomsnitts åldern för golf 20-30~ fast är man gamal då så xd coolt... för då jag tänker på golf så tänker jag på dom som e vid 60... rolleyes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|