|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 1:03 am
I nian hade jag mest MVG och en del VGn tror slutpoängen blev 285 eller nått sånt...
Går andra året på gymnasiet nu och hittils har jag bara MVGn och VGn...
typ MVG i Webdesign, Datorkunskap och Mattematik A o VG i allt annat typ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 10:29 am
LostWithin är väl inte bra och inte dålig.. kan bli riktigt bra om jag vill de. men det är sällan jag vill.. hah jaa samma här! xD typ när det är nån JÄttetråkig tema jag hatar så pluggar jag nästan inte...x_x'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Oct 02, 2007 10:29 am
.......nånting säger mej att jag är sämst av alla här........>x'''D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 05, 2007 12:02 pm
har inte fått betyg än scream går bara i femman cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 05, 2007 12:15 pm
Heehee, rolig uppmuntrande tråd. : D Typ MVG på allt jag gjoorde~ HEEHEEHEE. 305 poäng... bara G i idrott. :> Eeh. Nu ska jag satsa på G i allt~ jag kommer faila~
men det är ju DÅLIGT att ha VG i matte. D:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 05, 2007 12:18 pm
Nanoi Heehee, rolig uppmuntrande tråd. : D Typ MVG på allt jag gjoorde~ HEEHEEHEE. 305 poäng... bara G i idrott. :> Eeh. Nu ska jag satsa på G i allt~ jag kommer faila~
men det är ju DÅLIGT att ha VG i matte. D: Tack för den du rolleyes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 05, 2007 12:19 pm
Umja Nanoi Heehee, rolig uppmuntrande tråd. : D Typ MVG på allt jag gjoorde~ HEEHEEHEE. 305 poäng... bara G i idrott. :> Eeh. Nu ska jag satsa på G i allt~ jag kommer faila~
men det är ju DÅLIGT att ha VG i matte. D: Tack för den du rolleyes TÄNKTE just att du skulle säga det! : D : D : D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 05, 2007 12:20 pm
Den här tråden får mig att känna mig väldigt.. dålig.. gonk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Oct 05, 2007 12:29 pm
Drobvirks Den här tråden får mig att känna mig väldigt.. dålig.. gonk mm.. ._.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 1:59 am
LostWithin Drobvirks Den här tråden får mig att känna mig väldigt.. dålig.. gonk mm.. ._. Aww. .____. Men betyg är det enda jag kan, ni äger mig säkert på allt annat. : D : D : D 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 2:12 am
Drobvirks Den här tråden får mig att känna mig väldigt.. dålig.. gonk samma här!.....eh...det var faktist jag som gjorde den....men wateva..x'D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 2:13 am
Nanoi Heehee, rolig uppmuntrande tråd. : D Typ MVG på allt jag gjoorde~ HEEHEEHEE. 305 poäng... bara G i idrott. :> Eeh. Nu ska jag satsa på G i allt~ jag kommer faila~
men det är ju DÅLIGT att ha VG i matte. D: eh?! jag skulle bli hur glad som helst om jag fick VG i matte!! >:''D (och du är lite bortskämd nu!! >XD)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 7:22 am
Nanoi Umja Nanoi Heehee, rolig uppmuntrande tråd. : D Typ MVG på allt jag gjoorde~ HEEHEEHEE. 305 poäng... bara G i idrott. :> Eeh. Nu ska jag satsa på G i allt~ jag kommer faila~
men det är ju DÅLIGT att ha VG i matte. D: Tack för den du rolleyes TÄNKTE just att du skulle säga det! : D : D : DHöhöhö *Känner sig förutsägbar*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 8:06 am
Kaito-Tena Nanoi Heehee, rolig uppmuntrande tråd. : D Typ MVG på allt jag gjoorde~ HEEHEEHEE. 305 poäng... bara G i idrott. :> Eeh. Nu ska jag satsa på G i allt~ jag kommer faila~
men det är ju DÅLIGT att ha VG i matte. D: eh?! jag skulle bli hur glad som helst om jag fick VG i matte!! >:''D (och du är lite bortskämd nu!! >XD) : D : D : D : D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Oct 07, 2007 9:22 am
Nanoi Kaito-Tena Nanoi Heehee, rolig uppmuntrande tråd. : D Typ MVG på allt jag gjoorde~ HEEHEEHEE. 305 poäng... bara G i idrott. :> Eeh. Nu ska jag satsa på G i allt~ jag kommer faila~
men det är ju DÅLIGT att ha VG i matte. D: eh?! jag skulle bli hur glad som helst om jag fick VG i matte!! >:''D (och du är lite bortskämd nu!! >XD) : D : D : D : D*känner sej dålig o tror att hon ska misslyckas xD* ;_;''
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|