Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Piercing Goto Page: [] [<] 1 2 3 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

gillar du skolan?
  Nej
  ja
  jag vet inte
  jag går inte i skolan
  va äde? :P
View Results

charity lol

PostPosted: Mon Dec 03, 2007 8:04 am
Miss Sweden of 83
Jag har massor!! blaugh Få se jag har 7st hål i höger öra, 2st i vänster, en piercing i brosket vid örongången, en i näsan, naveln, och båda bröstvårtorna. Det blir 13 st! cool Jag har oxå 3st tatueringar. Men nu var det länge sen jag gjorde nått. Börjar bli sugen!! xd

ö3ö!!! OMG!!!

jag skulle bara vilja ha en piercing i naveln, och en jätteliten i näsan ..meen! min mamma tilllåter mig Absolut inte o göra det >XD  
PostPosted: Mon Dec 03, 2007 11:14 am
har hål i öronen och har funderat på hål i läppen.
dock funderat mer på tatueringar.  

saiyoucho


Scouten_The_Angel

PostPosted: Mon Dec 03, 2007 12:24 pm
ska kanske ta en i tungan  
PostPosted: Mon Dec 03, 2007 12:37 pm
Usch. Nej.
Jag gillar inte piercingar.
Jag har inte hål i öronen änns en gång.  

Drobvirks


Svea Viking
Crew

PostPosted: Mon Dec 03, 2007 1:36 pm
Drobvirks
Usch. Nej.
Jag gillar inte piercingar.
Jag har inte hål i öronen änns en gång.

som mig då! xD  
PostPosted: Mon Dec 03, 2007 10:22 pm
Kaito-Tena
Miss Sweden of 83
Jag har massor!! blaugh Få se jag har 7st hål i höger öra, 2st i vänster, en piercing i brosket vid örongången, en i näsan, naveln, och båda bröstvårtorna. Det blir 13 st! cool Jag har oxå 3st tatueringar. Men nu var det länge sen jag gjorde nått. Börjar bli sugen!! xd

ö3ö!!! OMG!!!

jag skulle bara vilja ha en piercing i naveln, och en jätteliten i näsan ..meen! min mamma tilllåter mig Absolut inte o göra det >XD

Mina piercingar och tatueringar syns inte så mycket fast det låter mycket. Alla piercing smycken och örhängen är i guld så man tänker inte på dom.  

Miss Sweden of 83
Crew


cherrysmudge

PostPosted: Tue Dec 04, 2007 7:24 am
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Jag har piercing ;D
Den kostade 50kr
 
PostPosted: Tue Dec 04, 2007 9:52 am
[ M.I.A ]
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Jag har piercing ;D
Den kostade 50kr

ö3ö
kostade det 50 kr o göra den eller var det priset på själva piercingen??  

charity lol


Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100
PostPosted: Tue Dec 04, 2007 10:31 am
Umja:
Där är inte så hemskt, det gör faktiskt mindre ont att ta där än i öronen - men då ska man veta var nerverna sitter då (kan bli farligt annars), men en kompis visade var det var riskfritt så... *ler*

Jag tror inte det är någon bra ide att ta hål i näsan om man är allergisk, det kan lätt bli inflamerat och då är det inte kul >_<

-------

Kaito-Tena:
Hahaha spegelbild! XD
Nää, som jag sa till Umja så gör det ondare att ta i öronen, om man gör det rätt ^^  
PostPosted: Tue Dec 04, 2007 11:26 am
Cassandra G Varcolaci
Umja:
Där är inte så hemskt, det gör faktiskt mindre ont att ta där än i öronen - men då ska man veta var nerverna sitter då (kan bli farligt annars), men en kompis visade var det var riskfritt så... *ler*

Jag tror inte det är någon bra ide att ta hål i näsan om man är allergisk, det kan lätt bli inflamerat och då är det inte kul >_<


Okej, det är bara att det lät värsta brutalt XD

Nää... det är lite triskt dock... för det är väldigt snyggt... Fast jag har inte hål i öronen heller, rädd för att få nickelallergi och sånt >___<  

Umja


Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100
PostPosted: Tue Dec 04, 2007 12:12 pm
Umja
Cassandra G Varcolaci
Umja:
Där är inte så hemskt, det gör faktiskt mindre ont att ta där än i öronen - men då ska man veta var nerverna sitter då (kan bli farligt annars), men en kompis visade var det var riskfritt så... *ler*

Jag tror inte det är någon bra ide att ta hål i näsan om man är allergisk, det kan lätt bli inflamerat och då är det inte kul >_<


Okej, det är bara att det lät värsta brutalt XD

Nää... det är lite triskt dock... för det är väldigt snyggt... Fast jag har inte hål i öronen heller, rädd för att få nickelallergi och sånt >___<


Det är det inte.. eller nåt *host*

Åhhh bara du går till en som vet vad han/hon gör och att du tvättar dom noga varje dag så ska det inte vara några problem.
Jag fick nickelallergi första gången jag tog hål när jag var 12år - idioten tvättade inte grejerna innan *sur*
Men jag har inga problem med alls nu och jag betalar gärna 100-150kr/hål om det blir ordentligt gjort. ^^  
PostPosted: Tue Dec 04, 2007 12:32 pm
Cassandra G Varcolaci
Umja
Cassandra G Varcolaci
Umja:
Där är inte så hemskt, det gör faktiskt mindre ont att ta där än i öronen - men då ska man veta var nerverna sitter då (kan bli farligt annars), men en kompis visade var det var riskfritt så... *ler*

Jag tror inte det är någon bra ide att ta hål i näsan om man är allergisk, det kan lätt bli inflamerat och då är det inte kul >_<


Okej, det är bara att det lät värsta brutalt XD

Nää... det är lite triskt dock... för det är väldigt snyggt... Fast jag har inte hål i öronen heller, rädd för att få nickelallergi och sånt >___<


Det är det inte.. eller nåt *host*

Åhhh bara du går till en som vet vad han/hon gör och att du tvättar dom noga varje dag så ska det inte vara några problem.
Jag fick nickelallergi första gången jag tog hål när jag var 12år - idioten tvättade inte grejerna innan *sur*
Men jag har inga problem med alls nu och jag betalar gärna 100-150kr/hål om det blir ordentligt gjort. ^^


^^Men efterssom ag suer på rutiner... så vet jag inte.. dessutom är jag typ för liten >___> Även om jag skulle vilja ta hål i öronen skulle jag inte få XP

Vilken n00b DDD: Man måste ju rengöra, annars är den dum i huvet... Fast kan man inte få allergi bara av att det är nickel i örhängena? :S  

Umja


Monsieur Gaylord

PostPosted: Tue Dec 04, 2007 1:34 pm
Jag har en i näsan, två i högra örat och en i vänstra ^^
Ska ta fler i öronen *nodnod*

Jag ville ta i läppen... Men jag vet inte om jag skulle passa i det... Men jag vill iallafall ha i tungan och i ena bröstvårtan :3
 
PostPosted: Tue Dec 04, 2007 1:40 pm
Umja
Cassandra G Varcolaci
Umja
Cassandra G Varcolaci
Umja:
Där är inte så hemskt, det gör faktiskt mindre ont att ta där än i öronen - men då ska man veta var nerverna sitter då (kan bli farligt annars), men en kompis visade var det var riskfritt så... *ler*

Jag tror inte det är någon bra ide att ta hål i näsan om man är allergisk, det kan lätt bli inflamerat och då är det inte kul >_<


Okej, det är bara att det lät värsta brutalt XD

Nää... det är lite triskt dock... för det är väldigt snyggt... Fast jag har inte hål i öronen heller, rädd för att få nickelallergi och sånt >___<


Det är det inte.. eller nåt *host*

Åhhh bara du går till en som vet vad han/hon gör och att du tvättar dom noga varje dag så ska det inte vara några problem.
Jag fick nickelallergi första gången jag tog hål när jag var 12år - idioten tvättade inte grejerna innan *sur*
Men jag har inga problem med alls nu och jag betalar gärna 100-150kr/hål om det blir ordentligt gjort. ^^


^^Men efterssom ag suer på rutiner... så vet jag inte.. dessutom är jag typ för liten >___> Även om jag skulle vilja ta hål i öronen skulle jag inte få XP

Vilken n00b DDD: Man måste ju rengöra, annars är den dum i huvet... Fast kan man inte få allergi bara av att det är nickel i örhängena? :S


Men använder de inte sterila nålar/sterila whatever när de tar hål?
 

Monsieur Gaylord

Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: [] [<] 1 2 3 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum