|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 12:28 am
Kaito-Tena förlåt Hentai Da..men ibland ..känns det lite..som att du förtjänar det x3~ Ska byta till de namnet ~ (not XD) tycker inte jag att ja gör ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 26, 2008 4:02 am
Taihen da Kaito-Tena förlåt Hentai Da..men ibland ..känns det lite..som att du förtjänar det x3~ Ska byta till de namnet ~ (not XD) tycker inte jag att ja gör ^^nää ditt namn är bättre .-. eh..joo..kommer du ihåg när du....äsch..forget it x'D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 03, 2008 11:54 am
Kaito-Tena Taihen da Kaito-Tena förlåt Hentai Da..men ibland ..känns det lite..som att du förtjänar det x3~ Ska byta till de namnet ~ (not XD) tycker inte jag att ja gör ^^nää ditt namn är bättre .-. eh..joo..kommer du ihåg när du....äsch..forget it x'D När ja vadå?! XD nu vill ja ha svar ~ bara för mina roliga bilder på msn kanske? haha C:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 5:48 am
Taihen da Kaito-Tena Taihen da Kaito-Tena förlåt Hentai Da..men ibland ..känns det lite..som att du förtjänar det x3~ Ska byta till de namnet ~ (not XD) tycker inte jag att ja gör ^^nää ditt namn är bättre .-. eh..joo..kommer du ihåg när du....äsch..forget it x'D När ja vadå?! XD nu vill ja ha svar ~ bara för mina roliga bilder på msn kanske? haha C:betyder inte Taihen Da för stor på kinesiska? : O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 8:41 am
Svea Viking Taihen da Jo du bara köttade på ju! den gjorde ont fast den inte va så jätte vas. tho inget blod?! O: inget blod = Inte hårt! ;Da**å matte jonas har rätt inget blod inte hårt cool *HOST*JONAS DU SKA FAN TA I OM DU VILL DÖDA NÅGON "DÖDA"*HOST* vart kom det ifårn?! xd razz
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 11:07 am
NeRo OaK Taihen da Kaito-Tena Taihen da Kaito-Tena förlåt Hentai Da..men ibland ..känns det lite..som att du förtjänar det x3~ Ska byta till de namnet ~ (not XD) tycker inte jag att ja gör ^^nää ditt namn är bättre .-. eh..joo..kommer du ihåg när du....äsch..forget it x'D När ja vadå?! XD nu vill ja ha svar ~ bara för mina roliga bilder på msn kanske? haha C:betyder inte Taihen Da för stor på kinesiska? : O Jag hittade detta, vet dock inte om det är rätt
taihen = terrible, terribly difficult; "taihen da!!" means literally "It's terrible!"; it usually translates as "something's bad/awful
Edit: =]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Feb 04, 2008 12:18 pm
fixfax NeRo OaK Taihen da Kaito-Tena Taihen da Kaito-Tena förlåt Hentai Da..men ibland ..känns det lite..som att du förtjänar det x3~ Ska byta till de namnet ~ (not XD) tycker inte jag att ja gör ^^nää ditt namn är bättre .-. eh..joo..kommer du ihåg när du....äsch..forget it x'D När ja vadå?! XD nu vill ja ha svar ~ bara för mina roliga bilder på msn kanske? haha C:betyder inte Taihen Da för stor på kinesiska? : O Jag hittade detta, vet dock inte om det är rätt
taihen = terrible, terribly difficult; "taihen da!!" means literally "It's terrible!"; it usually translates as "something's bad/awful
Edit: =] MOHOHAHAHAH
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 3:43 am
Jo, fixfax har rätt, hade ingen bra förklaring på svenska :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 6:17 am
jag kastade pil på min lilla syster en gång, det var kul när den fastnade i ryggen 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 05, 2008 6:19 am
fixfax NeRo OaK Taihen da Kaito-Tena Taihen da Kaito-Tena förlåt Hentai Da..men ibland ..känns det lite..som att du förtjänar det x3~ Ska byta till de namnet ~ (not XD) tycker inte jag att ja gör ^^nää ditt namn är bättre .-. eh..joo..kommer du ihåg när du....äsch..forget it x'D När ja vadå?! XD nu vill ja ha svar ~ bara för mina roliga bilder på msn kanske? haha C:betyder inte Taihen Da för stor på kinesiska? : O Jag hittade detta, vet dock inte om det är rätt
Edit: =]ahh då var den nog Hen da som var för stor ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|