|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 2:32 pm
LostWithin jag har snackat en hel del med en snubbe som har d.minis men jag tror inte precis att han tänker ge nånting till mej rolleyes nej bara för att man ser rik ut behöver man inte ge bort en massa till alla andra
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 2:36 pm
[ M.I.A ] LostWithin jag har snackat en hel del med en snubbe som har d.minis men jag tror inte precis att han tänker ge nånting till mej rolleyes aww ;ONeeej, det är nu du ska säga "nej bara för att man ser rik ut behöver man inte ge bort en massa till alla andra".
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 2:45 pm
LostWithin [ M.I.A ] LostWithin jag har snackat en hel del med en snubbe som har d.minis men jag tror inte precis att han tänker ge nånting till mej rolleyes nej bara för att man ser rik ut behöver man inte ge bort en massa till alla andraJa! (Mia Ändrade allt ninja )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 13, 2008 2:47 pm
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 8:29 am
[ M.I.A ] Sonozaki-Chan Kaito-Tena Sonozaki-Chan Skaffa rika kompisar? :3 Cards, sälj tickets. rika kompisar?! ah, visste inte att du va så ytlig >x'D hehu! Det är mycket du inte vet om mig >:3 nu vet vi om dig och dina pengar twisted jaa >XD bättre o råna folk än att skaffa 'rika kompisar' >:'D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 9:46 am
Kaito-Tena [ M.I.A ] Sonozaki-Chan Kaito-Tena Sonozaki-Chan Skaffa rika kompisar? :3 Cards, sälj tickets. rika kompisar?! ah, visste inte att du va så ytlig >x'D hehu! Det är mycket du inte vet om mig >:3 nu vet vi om dig och dina pengar twisted jaa >XD bättre o råna folk än att skaffa 'rika kompisar' >:'D Förut hade jag typ 200k, men då failade jag, och nu hade jag fått allt av en kompis som slutade... O.o;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 10:02 am
Kaito-Tena [ M.I.A ] Sonozaki-Chan Kaito-Tena Sonozaki-Chan Skaffa rika kompisar? :3 Cards, sälj tickets. rika kompisar?! ah, visste inte att du va så ytlig >x'D hehu! Det är mycket du inte vet om mig >:3 nu vet vi om dig och dina pengar twisted jaa >XD bättre o råna folk än att skaffa 'rika kompisar' >:'D Hahaha jag tycker inte om sånna >_< Det fanns en tjej som blev kompis med mig bara för att kunna få saker, jag hade inte vetat nåt om inte hon råkat prata om mig med en kompis i gbt. Jag blockade henne...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 10:10 am
Sonozaki-Chan Kaito-Tena [ M.I.A ] Sonozaki-Chan Kaito-Tena Sonozaki-Chan Skaffa rika kompisar? :3 Cards, sälj tickets. rika kompisar?! ah, visste inte att du va så ytlig >x'D hehu! Det är mycket du inte vet om mig >:3 nu vet vi om dig och dina pengar twisted jaa >XD bättre o råna folk än att skaffa 'rika kompisar' >:'D Förut hade jag typ 200k, men då failade jag, och nu hade jag fått allt av en kompis som slutade... O.o; lyckost.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 12:50 pm
[ M.I.A ] Sonozaki-Chan Kaito-Tena [ M.I.A ] Sonozaki-Chan hehu! Det är mycket du inte vet om mig >:3 nu vet vi om dig och dina pengar twisted jaa >XD bättre o råna folk än att skaffa 'rika kompisar' >:'D Förut hade jag typ 200k, men då failade jag, och nu hade jag fått allt av en kompis som slutade... O.o; lyckost.Men >w< Neeh, jag är knappt värd 500k -.-' Och jag är dålig på att skaffa pengar, typ, Drob eller Cassandra är ju värsta 1337 som blev rika på no time.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 1:06 pm
Sonozaki-Chan [ M.I.A ] Sonozaki-Chan Kaito-Tena [ M.I.A ] Sonozaki-Chan hehu! Det är mycket du inte vet om mig >:3 nu vet vi om dig och dina pengar twisted jaa >XD bättre o råna folk än att skaffa 'rika kompisar' >:'D Förut hade jag typ 200k, men då failade jag, och nu hade jag fått allt av en kompis som slutade... O.o; lyckost.Men >w< Neeh, jag är knappt värd 500k -.-' Och jag är dålig på att skaffa pengar, typ, Drob eller Cassandra är ju värsta 1337 som blev rika på no time. XD ! du *viska* jag tror de sammarbetar och har en hemlighet. de kanske har en skattkista! ;O;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|