|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 7:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 7:40 am
snelhest C: Hade du sköj? Ja då smile Jag träffade just Yoshy. :-]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 7:42 am
Drobvirks irori *skickar över lite mat* xD Danke! :O vassego ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 7:46 am
visst tar du massa kuliga bilder o lägger upp här sen oxå? xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 11:27 am
Drobvirks snelhest C: Hade du sköj? Ja då smile Jag träffade just Yoshy. :-] >_< Did ya eat him?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 11:46 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 09, 2008 12:59 pm
lol, träffade Drob ;3 i sisådär... 10 sekunder, eller så, men ändå!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 10, 2008 12:38 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 10, 2008 2:19 am
irori visst tar du massa kuliga bilder o lägger upp här sen oxå? xD Haha, nej. Sorgligt nog glömde jag min kamera! :-O
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 10, 2008 9:35 am
Drobvirks irori visst tar du massa kuliga bilder o lägger upp här sen oxå? xD Haha, nej. Sorgligt nog glömde jag min kamera! :-O meen fy!! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 10, 2008 1:07 pm
Drobvirks snelhest C: Hade du sköj? Ja då smile Jag träffade just Yoshy. :-] jupp du träffade lilla mig ^^ Och tack igen för bilden du ritade till mig <3 *krama*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 9:50 am
WTF its Yoshy Drobvirks snelhest C: Hade du sköj? Ja då smile Jag träffade just Yoshy. :-] jupp du träffade lilla mig ^^ Och tack igen för bilden du ritade till mig <3 *krama* Fick jag träffa dig kanske? NEJ! D:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 9:59 am
Sånt där kommer jag ha råd med när jag börjat jobba ^^
Men för tillfället kan jag gå omkring i svart och rosa, kattöron + svans och med en stor söt pikatchu-väska nere i centrum XD Okej, när det blir varamare då.. men ändå wink
Jag kommer nog att synas, eller vad tror ni? wink
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 10:29 am
Cassandra G Varcolaci Sånt där kommer jag ha råd med när jag börjat jobba ^^ Men för tillfället kan jag gå omkring i svart och rosa, kattöron + svans och med en stor söt pikatchu-väska nere i centrum XD Okej, när det blir varamare då.. men ändå wink Jag kommer nog att synas, eller vad tror ni? wink För att vara ärlig tror jag att du skulle passa inte ganska bra i såna kläder på ett konvent! xD Men annars tror jag du skulle få " eek " reaktioner.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Feb 14, 2008 10:32 am
Sonozaki-Chan Cassandra G Varcolaci Sånt där kommer jag ha råd med när jag börjat jobba ^^ Men för tillfället kan jag gå omkring i svart och rosa, kattöron + svans och med en stor söt pikatchu-väska nere i centrum XD Okej, när det blir varamare då.. men ändå wink Jag kommer nog att synas, eller vad tror ni? wink För att vara ärlig tror jag att du skulle passa inte ganska bra i såna kläder på ett konvent! xD Men annars tror jag du skulle få " eek " reaktioner. Sa jag att jag skulle på konvent med dom på mig? Och även om jag skulle få för mig det så skulle jag strunta i vad andra tyckte, eftersom ingen klår mig i färggrannhet ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|