|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 1:45 pm
princess_nour Svea Viking princess_nour Svea Viking är de bara jag som tycker att gaia bara blir mer och mer inriktade på att göra tjej saker? D: Nope, det är inte bara du o: I agree. de kommer säker bli massa klagomål och sen kommer de ge ut en "magical school boy" grej xP lame as always ;D Hahaha, hoppas verkligen att de ger ut en "magical school boy" grej xD skulle vilja se ett sånt item ;D if it comes it will be a failure cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 1:49 pm
Svea Viking princess_nour Svea Viking princess_nour Svea Viking är de bara jag som tycker att gaia bara blir mer och mer inriktade på att göra tjej saker? D: Nope, det är inte bara du o: I agree. de kommer säker bli massa klagomål och sen kommer de ge ut en "magical school boy" grej xP lame as always ;D Hahaha, hoppas verkligen att de ger ut en "magical school boy" grej xD skulle vilja se ett sånt item ;D if it comes it will be a failure cool Probably, yeah C:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 1:57 pm
princess_nour Svea Viking princess_nour Svea Viking princess_nour Svea Viking är de bara jag som tycker att gaia bara blir mer och mer inriktade på att göra tjej saker? D: Nope, det är inte bara du o: I agree. de kommer säker bli massa klagomål och sen kommer de ge ut en "magical school boy" grej xP lame as always ;D Hahaha, hoppas verkligen att de ger ut en "magical school boy" grej xD skulle vilja se ett sånt item ;D if it comes it will be a failure cool Probably, yeah C: jag tror inte att det skulle bli en "magical school boy" Förmodligen Tuxedo Kamen <-- maskerade mannen sailor moon blev förälskad i XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:00 pm
[ M.I.A ] princess_nour Svea Viking princess_nour Svea Viking de kommer säker bli massa klagomål och sen kommer de ge ut en "magical school boy" grej xP lame as always ;D Hahaha, hoppas verkligen att de ger ut en "magical school boy" grej xD skulle vilja se ett sånt item ;D if it comes it will be a failure cool Probably, yeah C: jag tror inte att det skulle bli en "magical school boy" Förmodligen Tuxedo Kamen <-- maskerade mannen sailor moon blev förälskad i XD haha, de skulle ju vara ännu mer fail ;D skulle va kul om de kom! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:02 pm
Svea Viking [ M.I.A ] princess_nour Svea Viking princess_nour Svea Viking de kommer säker bli massa klagomål och sen kommer de ge ut en "magical school boy" grej xP lame as always ;D Hahaha, hoppas verkligen att de ger ut en "magical school boy" grej xD skulle vilja se ett sånt item ;D if it comes it will be a failure cool Probably, yeah C: jag tror inte att det skulle bli en "magical school boy" Förmodligen Tuxedo Kamen <-- maskerade mannen sailor moon blev förälskad i XD haha, de skulle ju vara ännu mer fail ;D skulle va kul om de kom! xD men hahaha neeej ! xD skulle va fruktansvärt om den kom xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:04 pm
Hästen var skitful! Några saker av flick-prylarna var söta whee Men bara namnet... Magical Schoolgirl. ...Skittöntigt! lol
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:04 pm
princess_nour Svea Viking [ M.I.A ] princess_nour Svea Viking if it comes it will be a failure cool Probably, yeah C: jag tror inte att det skulle bli en "magical school boy" Förmodligen Tuxedo Kamen <-- maskerade mannen sailor moon blev förälskad i XD haha, de skulle ju vara ännu mer fail ;D skulle va kul om de kom! xD men hahaha neeej ! xD skulle va fruktansvärt om den kom xD ne, då får man tid att spara ihop pengar :'3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:05 pm
princess_nour Svea Viking [ M.I.A ] princess_nour Svea Viking if it comes it will be a failure cool Probably, yeah C: jag tror inte att det skulle bli en "magical school boy" Förmodligen Tuxedo Kamen <-- maskerade mannen sailor moon blev förälskad i XD haha, de skulle ju vara ännu mer fail ;D skulle va kul om de kom! xD men hahaha neeej ! xD skulle va fruktansvärt om den kom xD det skulle vara många som kosplayade oxå, fast inte direkt Sailor moon, de skulle cosplaya som Sailor mars.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:06 pm
Magical Schoolgirl-peruken är het <3
Men resten Magical Schoolgirl är... Sådär... Four horse-grejen är ju bara helt hemsk...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:06 pm
Tenglina Hästen var skitful! Några saker av flick-prylarna var söta whee Men bara namnet... Magical Schoolgirl. ...Skittöntigt! lol lol, jag tycker magican schoolgirl var ful med, men jag är ju kille ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:10 pm
Svea Viking Tenglina Hästen var skitful! Några saker av flick-prylarna var söta whee Men bara namnet... Magical Schoolgirl. ...Skittöntigt! lol lol, jag tycker magican schoolgirl var ful med, men jag är ju kille ;D vem vet rolleyes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:16 pm
[ M.I.A ] Svea Viking Tenglina Hästen var skitful! Några saker av flick-prylarna var söta whee Men bara namnet... Magical Schoolgirl. ...Skittöntigt! lol lol, jag tycker magican schoolgirl var ful med, men jag är ju kille ;D vem vet rolleyes nour does :B
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:25 pm
Svea Viking [ M.I.A ] Svea Viking Tenglina Hästen var skitful! Några saker av flick-prylarna var söta whee Men bara namnet... Magical Schoolgirl. ...Skittöntigt! lol lol, jag tycker magican schoolgirl var ful med, men jag är ju kille ;D vem vet rolleyes nour does :B mrgreen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:30 pm
Tenglina Svea Viking [ M.I.A ] Svea Viking Tenglina Hästen var skitful! Några saker av flick-prylarna var söta whee Men bara namnet... Magical Schoolgirl. ...Skittöntigt! lol lol, jag tycker magican schoolgirl var ful med, men jag är ju kille ;D vem vet rolleyes nour does :B mrgreen O: ! har du en kiki Tengis? xD visste jag inte :B
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 15, 2008 2:31 pm
Tenglina Svea Viking [ M.I.A ] Svea Viking Tenglina Hästen var skitful! Några saker av flick-prylarna var söta whee Men bara namnet... Magical Schoolgirl. ...Skittöntigt! lol lol, jag tycker magican schoolgirl var ful med, men jag är ju kille ;D vem vet rolleyes nour does :B mrgreen she does know everything, she's god.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|