Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
"Hur emo är du?" Göteborgs Posten Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Poll från
  S.Viking :D
View Results

cherrysmudge

PostPosted: Sat Feb 16, 2008 1:41 pm
ta inte illa åt er ni som är fashioncore.

FAST JAG STÖR MIG PÅ DOM, Dom är inloggade i bdb 24/7 och Skriver dikter bajs och säger "Nu ska jag ta självmord, hejdå" Tror sig nåt bara för de har nitbälten,svart munkjacka och värsta tighta byxerna + converse. ALTSÅ FIFAN!? är det bara jag som får dampanfall när man ser en? altså frisyren D: Fram med luggen och klipp sedan det andra.
sen lyssnar de på värsta mcr,tokiohotel,alesana,scary kids scaring kids, blink -185 eller vad det nu var, så går de runt och säger: Hej jag är emo.
eller nej förresten? Först lyssnar dom på mcr - welcome to the black parade. sen dagen efter kommer de med skolan med värsta fashion core stilen, och går runt och säger att man är emo eller jag blivit. sen är det människor som säger sanningen att det är inget stil som heter emo, så har man plötsligt gjort en kamrat konto och gått in på sånadära klubbar om vad emo igentligen är, a det är en musikstil och själva klädstilen heter fashion core. sen nästa dag säger man att musikstilen heter emo och inte klädstilen. Altså gå och dö och skaffa hjälp? <_< *pustar ut* förresten håller jag med lostwithin "Dagens emo är precis vad alla tror.
Orginalet är något helt annat."
 
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 1:16 am
Emo: Emotional hardcore (som Wilibald sa) är helt enkelt bara en musikstil


edit: Gör testet nu och stötte på ett problem! Vad är en BD-tröja? ja har inga av de andra klädesplaggen XD
 

Taihen da


Taihen da

PostPosted: Sun Feb 17, 2008 2:01 am
Du är mest vanlig
Det hade varit väldigt konstigt om du någonsin har blivit kallad emo för det är du verkligen inte. Du är ungefär lika emo som Måns Zelmerlöw - det vill säga inte alls.
 
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 2:31 am
Du är mest alternativ
Du har blivit kallad emo flera hundra gånger men du tar inte åt dig. Visst, din stil är alternativ - men absolut inte emo.



jag vill oxå ha rosa hår!!
 

irori

Eternal Bookworm


LostWithin

PostPosted: Sun Feb 17, 2008 2:54 am
[ M.I.A ]@ Hehehe, tycker oxå att dom är irriterande, men ganska underhållande oxå. Man kan ju bara skratta åt dem.
Jag skrattar iaf varje gång jag ser en snelugg med tokio hotel tröja mrgreen
Kan inte störa mej på modet, mest för att jag har en polare som adopterade det och har världens finaste hår (no joke) och är väldans bra på att styla det.  
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 3:00 am
hehee...jag kan se Evil In The Closet! xD  

charity lol


Big Applecake

PostPosted: Sun Feb 17, 2008 3:06 am
Taihen da
Emo: Emotional hardcore (som Wilibald sa) är helt enkelt bara en musikstil


edit: Gör testet nu och stötte på ett problem! Vad är en BD-tröja? ja har inga av de andra klädesplaggen XD

Broder Daniel tröja XD
jag har en sån...

edit: @ Lostwithin - Don't hate on Tokio Hotel talk2hand

flera i min klass är emo/fashioncore. en tjej sa typ hela tiden "a**å jag är inte emo, jag är fashioncore så ni kan sluta kalla mig emo"
men ingen kalllade henne emo -___-
hon såg inte ens ut som de. hon hade ju typ rosa manschester(stavning?)byxor och brun tröja och sminkade sig inte .__.
hon såg helt vanlig ut... "vanlig"  
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 3:21 am
Nelke
Taihen da
Emo: Emotional hardcore (som Wilibald sa) är helt enkelt bara en musikstil


edit: Gör testet nu och stötte på ett problem! Vad är en BD-tröja? ja har inga av de andra klädesplaggen XD

Broder Daniel tröja XD
jag har en sån...

edit: @ Lostwithin - Don't hate on Tokio Hotel talk2hand

flera i min klass är emo/fashioncore. en tjej sa typ hela tiden "a**å jag är inte emo, jag är fashioncore så ni kan sluta kalla mig emo"
men ingen kalllade henne emo -___-
hon såg inte ens ut som de. hon hade ju typ rosa manschester(stavning?)byxor och brun tröja och sminkade sig inte .__.
hon såg helt vanlig ut... "vanlig"


Vilket misslyckandet för henne lol

Och jag hatar inte tokio hotel wink Jag bara lollar åt snelugg+th bandtröja människor.
Kunde lika gärna skrivit mcr elr marylin manson för det är minnst lika roligt^^  

LostWithin


Big Applecake

PostPosted: Sun Feb 17, 2008 3:44 am
LostWithin
Nelke
Taihen da
Emo: Emotional hardcore (som Wilibald sa) är helt enkelt bara en musikstil


edit: Gör testet nu och stötte på ett problem! Vad är en BD-tröja? ja har inga av de andra klädesplaggen XD

Broder Daniel tröja XD
jag har en sån...

edit: @ Lostwithin - Don't hate on Tokio Hotel talk2hand

flera i min klass är emo/fashioncore. en tjej sa typ hela tiden "a**å jag är inte emo, jag är fashioncore så ni kan sluta kalla mig emo"
men ingen kalllade henne emo -___-
hon såg inte ens ut som de. hon hade ju typ rosa manschester(stavning?)byxor och brun tröja och sminkade sig inte .__.
hon såg helt vanlig ut... "vanlig"


Vilket misslyckandet för henne lol

Och jag hatar inte tokio hotel wink Jag bara lollar åt snelugg+th bandtröja människor.
Kunde lika gärna skrivit mcr elr marylin manson för det är minnst lika roligt^^

haha okej XD
dt är lugnt. dt är ju många "emos" som lyssnar på dom XD  
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 4:06 am
Nelke
Taihen da
Emo: Emotional hardcore (som Wilibald sa) är helt enkelt bara en musikstil


edit: Gör testet nu och stötte på ett problem! Vad är en BD-tröja? ja har inga av de andra klädesplaggen XD

Broder Daniel tröja XD
jag har en sån...


Säger mig fortfarande inte mycket, haha XD  

Taihen da


Big Applecake

PostPosted: Sun Feb 17, 2008 4:25 am
Taihen da
Nelke
Taihen da
Emo: Emotional hardcore (som Wilibald sa) är helt enkelt bara en musikstil


edit: Gör testet nu och stötte på ett problem! Vad är en BD-tröja? ja har inga av de andra klädesplaggen XD

Broder Daniel tröja XD
jag har en sån...


Säger mig fortfarande inte mycket, haha XD

men duvet bandet Brode Daniel.
Håkan Hellström va med där förut. sångaren har stjärnor vid ögonen
ninja  
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 4:39 am
Normal
Du är inte så mycket emo, och dina vänner är nog glada för det. Men du kan ändå visa dina känslor, du är musikintresserad och rätt normal. Akta dig för att fastna i emo-träsket bara.

Fail, jag har redan varit emo en gång. X'D Although I failed sweatdrop
J-RAWK FFS<3  

Sonozaki-Chan


Evil In The Closet

PostPosted: Sun Feb 17, 2008 4:48 am
Sonozaki-Chan
Vad.....sött XD <3

EDIT: Jag älskar er eek "Jag brukar skära mig och lyssna på My chemical romance" xd ñyway, ni var skitc00la! a**å a**å, alla kommer med på sånt där! D: Viiiiiill också~~ crying

hahahaha. liksom vad är oddsen? XD så jävla kul 3nodding  
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 4:50 am
Nelke
ehehehh.. Jag såg dig i tidningen
du har fint hår : D

jag gjorde testet.... -___- jag blev alternativ neutral

edit: vid emotrappan XD

aaw , tack <3
jag blev typ jätte glad nu för.. jag blev inte så jätte nöjd :<
men thnx! heart  

Evil In The Closet


Evil In The Closet

PostPosted: Sun Feb 17, 2008 4:52 am
[ M.I.A ]
ta inte illa åt er ni som är fashioncore.

FAST JAG STÖR MIG PÅ DOM, Dom är inloggade i bdb 24/7 och Skriver dikter bajs och säger "Nu ska jag ta självmord, hejdå" Tror sig nåt bara för de har nitbälten,svart munkjacka och värsta tighta byxerna + converse. ALTSÅ FIFAN!? är det bara jag som får dampanfall när man ser en? altså frisyren D: Fram med luggen och klipp sedan det andra.
sen lyssnar de på värsta mcr,tokiohotel,alesana,scary kids scaring kids, blink -185 eller vad det nu var, så går de runt och säger: Hej jag är emo.
eller nej förresten? Först lyssnar dom på mcr - welcome to the black parade. sen dagen efter kommer de med skolan med värsta fashion core stilen, och går runt och säger att man är emo eller jag blivit. sen är det människor som säger sanningen att det är inget stil som heter emo, så har man plötsligt gjort en kamrat konto och gått in på sånadära klubbar om vad emo igentligen är, a det är en musikstil och själva klädstilen heter fashion core. sen nästa dag säger man att musikstilen heter emo och inte klädstilen. Altså gå och dö och skaffa hjälp? <_< *pustar ut* förresten håller jag med lostwithin "Dagens emo är precis vad alla tror.
Orginalet är något helt annat."

du har såååå rätt 3nodding  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum