|
|
|
|
Posted: Tue Mar 18, 2008 1:21 am
Sonozaki-Chan LostWithin Nu spelar jag oxå mrgreen Fast bara trial Trial är så drygt! :/ Tycker jag inte. Enda nackdelen jag märkt av är att jag inte kan bjuda in i grupp.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 08, 2008 9:38 am
Roflmao mrgreen De som spelar, vilken/Vilka server spelar ni på?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 08, 2008 11:21 am
Sunstrider på Ally
Silvermoon på Horde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 08, 2008 10:19 pm
"I dont have a target...I NEED A TARGEEET!!" gonk
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 09, 2008 4:25 am
Kaito-Tena "I dont have a target...I NEED A TARGEEET!!" gonk Hahaha xD Känner man igen^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 6:08 am
LostWithin Kaito-Tena "I dont have a target...I NEED A TARGEEET!!" gonk Hahaha xD Känner man igen^^ klart man gör..det va därför jag slutade spela -___-'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 6:25 am
Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena "I dont have a target...I NEED A TARGEEET!!" gonk Hahaha xD Känner man igen^^ klart man gör..det va därför jag slutade spela -___-' Hahaaa : P Du suger på att klicka x3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 10, 2008 7:51 am
LostWithin Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena "I dont have a target...I NEED A TARGEEET!!" gonk Hahaha xD Känner man igen^^ klart man gör..det va därför jag slutade spela -___-' Hahaaa : P Du suger på att klicka x3 klicka? xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 5:40 am
Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena "I dont have a target...I NEED A TARGEEET!!" gonk Hahaha xD Känner man igen^^ klart man gör..det va därför jag slutade spela -___-' Hahaaa : P Du suger på att klicka x3 klicka? xD Jaaaa, måste ju klicka op den du vill döda =P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 7:42 am
LostWithin Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena "I dont have a target...I NEED A TARGEEET!!" gonk Hahaha xD Känner man igen^^ klart man gör..det va därför jag slutade spela -___-' Hahaaa : P Du suger på att klicka x3 klicka? xD Jaaaa, måste ju klicka op den du vill döda =P aa..jag vet..Men vad f*n är en target för nåt? >XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 1:05 pm
Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena klart man gör..det va därför jag slutade spela -___-' Hahaaa : P Du suger på att klicka x3 klicka? xD Jaaaa, måste ju klicka op den du vill döda =P aa..jag vet..Men vad f*n är en target för nåt? >XD Men target är ju mål smile aka den du villa döda. Den är ditt target :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Apr 11, 2008 10:36 pm
LostWithin Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena klart man gör..det va därför jag slutade spela -___-' Hahaaa : P Du suger på att klicka x3 klicka? xD Jaaaa, måste ju klicka op den du vill döda =P aa..jag vet..Men vad f*n är en target för nåt? >XD Men target är ju mål smile aka den du villa döda. Den är ditt target :3 ..ö_ö ...jag har dödat asmånga sånadär konstiga varelser men honm bara tjatade om den där target hela tiden! >ll'D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Apr 12, 2008 7:40 am
Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena LostWithin Jaaaa, måste ju klicka op den du vill döda =P aa..jag vet..Men vad f*n är en target för nåt? >XD Men target är ju mål smile aka den du villa döda. Den är ditt target :3 ..ö_ö ...jag har dödat asmånga sånadär konstiga varelser men honm bara tjatade om den där target hela tiden! >ll'D Nu kanske råkade trycka på något annat smile De måste vara markerade hela tiden. Elr så kanske dom dog fortare än du trodde.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 13, 2008 10:09 am
LostWithin Kaito-Tena LostWithin Kaito-Tena LostWithin Jaaaa, måste ju klicka op den du vill döda =P aa..jag vet..Men vad f*n är en target för nåt? >XD Men target är ju mål smile aka den du villa döda. Den är ditt target :3 ..ö_ö ...jag har dödat asmånga sånadär konstiga varelser men honm bara tjatade om den där target hela tiden! >ll'D Nu kanske råkade trycka på något annat smile De måste vara markerade hela tiden. Elr så kanske dom dog fortare än du trodde. aa..jag antar det..I vissa ställen så var det sånadär enorma varelser som kom, dom kunde jag inte döda, så jag var tvungen att springa iväg o be om hjälp, o då kom nån o hjälpte mej o jag följde efter den personen tills hon/han sa 'stop following me', o ja ba 'but yr my hero..?' X'D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|