|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 1:27 pm
typ som min avatar, fast fel glasögon (snart inga)... xd
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 1:30 pm
X3 alltid svart och svagt vit trivs inte i färger .-.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 1:31 pm
Terishi X3 alltid svart och svagt vit trivs inte i färger .-. A-men, brotha'! mrgreen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Apr 28, 2008 1:46 pm
DaDavidov The Terrible! Terishi X3 alltid svart och svagt vit trivs inte i färger .-. A-men, brotha'! mrgreen eh? X'3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 5:12 am
Terishi DaDavidov The Terrible! Terishi X3 alltid svart och svagt vit trivs inte i färger .-. A-men, brotha'! mrgreen eh? X'3 inget, inget... det jag menade var att inte jag häller trivs i färger, men jag håller mig till svart.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 11:47 am
DaDavidov The Terrible! Terishi DaDavidov The Terrible! Terishi X3 alltid svart och svagt vit trivs inte i färger .-. A-men, brotha'! mrgreen eh? X'3 inget, inget... det jag menade var att inte jag häller trivs i färger, men jag håller mig till svart. ah, ok jag är trög X'3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Apr 29, 2008 1:33 pm
Terishi DaDavidov The Terrible! Terishi DaDavidov The Terrible! Terishi X3 alltid svart och svagt vit trivs inte i färger .-. A-men, brotha'! mrgreen eh? X'3 inget, inget... det jag menade var att inte jag häller trivs i färger, men jag håller mig till svart. ah, ok jag är trög X'3 nej, nej, nej... Det jag skrev var lite oklart... sweatdrop
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Apr 30, 2008 9:49 am