|
|
|
|
Posted: Sun Jun 08, 2008 6:59 am
[ M.I.A ] Tokyo i 7 veckor. Sen China 1.5 vecka ;p Vart i Kina ska du? Hursomhelst om du inte har varit i varken Japan eller Kina så... wink Du kommer aldrig att få det bättre mrgreen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 08, 2008 7:05 am
Jag har precis kommit hem från Kreta! : D
Så jag blir hemma i Lysekil i sommar..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 08, 2008 8:00 am
fixfax Kaito-Tena fixfax Det är ju redan stekhett i sverige varför åka utomlnds då?? Jag ska vara hemma iaf ..så du e en sån som åker utomlands bara för att sola? XD eh..inte jag iaf..Jag gillar att besöka andra länder och andra kulturer :B Nä, för jag har inte råd att åka utomlands. Visst kulturen, men Thailand verkar mest vara ett ställe att sola på rolleyes ...schysst mot Thailand då xD hehe
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 08, 2008 12:10 pm
Åhh Thailand låter jättekul!!!! Jag ska till Schweiz och Tyskland i slutet av juli och på midsommar ska jag kanske till Danmark(fast där har jag vart förut :B) Sen i September ska jag till Finland med klassen i en vecka!! 8D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 10, 2008 5:34 am
DrCarl [ M.I.A ] Tokyo i 7 veckor. Sen China 1.5 vecka ;p Vart i Kina ska du? Hursomhelst om du inte har varit i varken Japan eller Kina så... wink Du kommer aldrig att få det bättre mrgreen joop, där har man varit 2 ggr 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 10, 2008 5:39 am
Jag har tröttat på Thailand, så jag är inte ett dugg avundsjuk..: P Sist jag åkte dit, åkte jag bara för att få en klänning uppsydd till avslutningen i åk9. Och jag har planerat in att åka dit igen om två år, då jag går i 3:an. Då ska jag sy upp en ny klänning: )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 11, 2008 9:51 am
Vad alla åker utomlands!! Avis.. Jag ska bara åka upp till Dalarna en vecka för att fira midsommar med familjen, sen ska jag vara hemma.. Jusst det, det andra spännande som händer är att jag ska till doktorn igen -.-'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 11, 2008 11:35 am
Skulle åkt till Frankrike..men de vart inte så :O det blir nog till hösten istället.
Så nu blir det väl bara Tunisien för 16:e sommaren i rad :B
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 3:46 am
HolyCheesus Jag har precis kommit hem från Kreta! : D Så jag blir hemma i Lysekil i sommar.. Kul, där har jag aldrig varit :3 Då är du alldeles brun nu då? haha
btw, Lysekil, de har ja hört talas om o3o undrar om ja varit där nån gång, väldigt bekant
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 3:47 am
princess_nour Skulle åkt till Frankrike..men de vart inte så :O det blir nog till hösten istället.
Så nu blir det väl bara Tunisien för 16:e sommaren i rad :B Du är 16 och du har åkt dit 16 sommrar då har du alltså åkt dit ända sen du var så här liten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 4:32 am
Taihen da HolyCheesus Jag har precis kommit hem från Kreta! : D Så jag blir hemma i Lysekil i sommar.. Kul, där har jag aldrig varit :3 Då är du alldeles brun nu då? haha
btw, Lysekil, de har ja hört talas om o3o undrar om ja varit där nån gång, väldigt bekant är du verkligen min bror? D: de är klart du känner igen Lysekil vi har varit där och de var bara 1 år sen! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 14, 2008 8:32 am
Svea Viking Taihen da HolyCheesus Jag har precis kommit hem från Kreta! : D Så jag blir hemma i Lysekil i sommar.. Kul, där har jag aldrig varit :3 Då är du alldeles brun nu då? haha
btw, Lysekil, de har ja hört talas om o3o undrar om ja varit där nån gång, väldigt bekant är du verkligen min bror? D: de är klart du känner igen Lysekil vi har varit där och de var bara 1 år sen! xDhahahaa xD någon av er är pwnad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 15, 2008 4:19 am
Svea Viking Taihen da HolyCheesus Jag har precis kommit hem från Kreta! : D Så jag blir hemma i Lysekil i sommar.. Kul, där har jag aldrig varit :3 Då är du alldeles brun nu då? haha
btw, Lysekil, de har ja hört talas om o3o undrar om ja varit där nån gång, väldigt bekant är du verkligen min bror? D: de är klart du känner igen Lysekil vi har varit där och de var bara 1 år sen! xD Ja sa ju att jag kände igen det eller hur o: man kan inte komma ihåg precis alla städer man åker igenom på semester ! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 16, 2008 10:25 am
Taihen da princess_nour Skulle åkt till Frankrike..men de vart inte så :O det blir nog till hösten istället.
Så nu blir det väl bara Tunisien för 16:e sommaren i rad :B Du är 16 och du har åkt dit 16 sommrar då har du alltså åkt dit ända sen du var så här liten Vilken utmärkt slutledningsförmåga! Impressive! :O ;P
...Precis :B ända sen jag var sådär liten
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 8:49 am
Taihen da Svea Viking Taihen da HolyCheesus Jag har precis kommit hem från Kreta! : D Så jag blir hemma i Lysekil i sommar.. Kul, där har jag aldrig varit :3 Då är du alldeles brun nu då? haha
btw, Lysekil, de har ja hört talas om o3o undrar om ja varit där nån gång, väldigt bekant är du verkligen min bror? D: de är klart du känner igen Lysekil vi har varit där och de var bara 1 år sen! xD Ja sa ju att jag kände igen det eller hur o: man kan inte komma ihåg precis alla städer man åker igenom på semester ! xD jag gör o:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|