|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 16, 2008 12:11 pm
princess_nour Vill haaa Metal Gear Solid 4 o3o !!
Har klarat MGS 1, 2 och 3, längtar efter 4an...måste, måste skaffa ! >.o har klarat alla dessa spel också, på inköpslistan just nu så står Portable Ops som jag länge har saknat i min samling smile
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 8:57 am
Spel jag älskar: The Legeng Of Zelda: Ocarina Of Time! >3< Final Fantasy X Star Ocean: Till End Of Time och Shadow Hearts spelen heart
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 8:59 am
irori euuum jag tycker om Flyff och Elder Scrolls IV Oblivion. ochoch gamla Settlers, typ 1,2 o 3 C: Jag älskar Settlers! <3 <3 <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 12:36 pm
Monsieur Gaylord irori euuum jag tycker om Flyff och Elder Scrolls IV Oblivion. ochoch gamla Settlers, typ 1,2 o 3 C: Jag älskar Settlers! <3 <3 <3 Settlers is fun, iaf 1:an & 2:an
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 18, 2008 3:48 pm
fixfax Monsieur Gaylord irori euuum jag tycker om Flyff och Elder Scrolls IV Oblivion. ochoch gamla Settlers, typ 1,2 o 3 C: Jag älskar Settlers! <3 <3 <3 Settlers is fun, iaf 1:an & 2:an Jag gillar mest 3:an och 4:an ^^ (Jag är faktiskt inte helt säker på om jag har spelat de första två...)
Det 6:e är kul, men jag kan knappt spela det för det stänger av sig hela tiden och är jobbigt... (Fast det är inte ens i närheten av att vara lika kul som de äldre)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jun 19, 2008 12:29 pm
jao det spel som jag har klarat ut är eternal sonata på xbox 360,det var jätte kull gillar spelet mkt
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 20, 2008 3:22 am
Monsieur Gaylord fixfax Monsieur Gaylord irori euuum jag tycker om Flyff och Elder Scrolls IV Oblivion. ochoch gamla Settlers, typ 1,2 o 3 C: Jag älskar Settlers! <3 <3 <3 Settlers is fun, iaf 1:an & 2:an Jag gillar mest 3:an och 4:an ^^ (Jag är faktiskt inte helt säker på om jag har spelat de första två...)
Det 6:e är kul, men jag kan knappt spela det för det stänger av sig hela tiden och är jobbigt... (Fast det är inte ens i närheten av att vara lika kul som de äldre) hehe jupp, Settlers e <3 jag prova spela 5an, o blev så himla besviken, inte alls samma sak D:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 21, 2008 10:45 am
Spelar just nu Kingdom Hearts på PS2:an
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2008 8:51 am
irori Monsieur Gaylord fixfax Monsieur Gaylord irori euuum jag tycker om Flyff och Elder Scrolls IV Oblivion. ochoch gamla Settlers, typ 1,2 o 3 C: Jag älskar Settlers! <3 <3 <3 Settlers is fun, iaf 1:an & 2:an Jag gillar mest 3:an och 4:an ^^ (Jag är faktiskt inte helt säker på om jag har spelat de första två...)
Det 6:e är kul, men jag kan knappt spela det för det stänger av sig hela tiden och är jobbigt... (Fast det är inte ens i närheten av att vara lika kul som de äldre) hehe jupp, Settlers e <3 jag prova spela 5an, o blev så himla besviken, inte alls samma sak D:vad handlar settlers om och hur kan man få tag på de? och sist men inte minst, villken consol? :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2008 9:55 am
Svea Viking irori Monsieur Gaylord fixfax Monsieur Gaylord irori euuum jag tycker om Flyff och Elder Scrolls IV Oblivion. ochoch gamla Settlers, typ 1,2 o 3 C: Jag älskar Settlers! <3 <3 <3 Settlers is fun, iaf 1:an & 2:an Jag gillar mest 3:an och 4:an ^^ (Jag är faktiskt inte helt säker på om jag har spelat de första två...)
Det 6:e är kul, men jag kan knappt spela det för det stänger av sig hela tiden och är jobbigt... (Fast det är inte ens i närheten av att vara lika kul som de äldre) hehe jupp, Settlers e <3 jag prova spela 5an, o blev så himla besviken, inte alls samma sak D:vad handlar settlers om och hur kan man få tag på de? och sist men inte minst, villken consol? :3 Det första kan du ladda ner här: http://www.abandonia.com/en/games/288/Settlers+1,+The.html
2:an är skyddat av ESA så det kan du nog köpa nånstans, precis som 3, 4.
Det är strategispel
Edit: PC
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 22, 2008 2:42 pm
fixfax Svea Viking irori Monsieur Gaylord fixfax Settlers is fun, iaf 1:an & 2:an Jag gillar mest 3:an och 4:an ^^ (Jag är faktiskt inte helt säker på om jag har spelat de första två...)
Det 6:e är kul, men jag kan knappt spela det för det stänger av sig hela tiden och är jobbigt... (Fast det är inte ens i närheten av att vara lika kul som de äldre) hehe jupp, Settlers e <3 jag prova spela 5an, o blev så himla besviken, inte alls samma sak D:vad handlar settlers om och hur kan man få tag på de? och sist men inte minst, villken consol? :3 Det första kan du ladda ner här: http://www.abandonia.com/en/games/288/Settlers+1,+The.html
2:an är skyddat av ESA så det kan du nog köpa nånstans, precis som 3, 4.
Det är strategispel
Edit: PC I Settlers ska man bygga upp ett rike med sina Settlers(Nybyggare), i början har man typ ett torn, några soldater och kanske någon byggnad. Man ska se till att man har virke till byggnader, och mat till sina Settlers(Fast i de första spelen är det bara gruvarbetare och så som behöver mat) Man måste se till att ha silver och guld för att få soldater och så ska man slå ut de andra "laget".(När man kommer i högre nivå så krigar man mot två land)
Det är svinkul : )
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jun 23, 2008 8:54 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 24, 2008 12:05 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jun 24, 2008 1:29 pm
säger typ samma som svea ^^ men jag kan rekommendera Magnacarta, det är ett bra spel
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jun 25, 2008 5:39 am
Taihen da säger typ samma som svea ^^ men jag kan rekommendera Magnacarta, det är ett bra spel wow! d har t.o.m. jag spelat. typ d enda tv-spel jag har spelat XD! riktigt kul >w<
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|