|
|
|
|
Posted: Mon Jun 30, 2008 6:00 pm
jag går sista året på John Bauer i Västerås.. IT linjen ^^ typ gör ingenting XD fett slapp linje..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 11:07 am
Svea Viking jag ska böja mitt andra år på Walthers Gymnasium, samhällsprogram med idrottsinriktning xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 01, 2008 11:08 am
Albin_Viking jag går sista året på John Bauer i Västerås.. IT linjen ^^ typ gör ingenting XD fett slapp linje.. Där tänkte jag börja förra året men de blev annat, har några kompisar där i 2:an nu XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 02, 2008 4:06 am
Walthers Gymnasium i Nacka, sam/ekonomi, med idrottsinriktning :B ..eller! Kungliga Svenska Balettskolans Gymnasium med inriktning modern dans ...inte helt säker än o.o;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jul 03, 2008 12:33 pm
Taihen da Albin_Viking jag går sista året på John Bauer i Västerås.. IT linjen ^^ typ gör ingenting XD fett slapp linje.. Där tänkte jag börja förra året men de blev annat, har några kompisar där i 2:an nu XDJaha coolt! va heter dom ? O va heter du så man kan fråga dom om dom känner dig =P?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 11:39 am
Ska börja Industriprogrammet, för 3 gången nu xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jul 04, 2008 4:03 pm
WTF its Yoshy Ska börja Industriprogrammet, för 3 gången nu xD haha blir det tredje gången gillt nu då? blaugh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 05, 2008 8:11 am
Albin_Viking Taihen da Albin_Viking jag går sista året på John Bauer i Västerås.. IT linjen ^^ typ gör ingenting XD fett slapp linje.. Där tänkte jag börja förra året men de blev annat, har några kompisar där i 2:an nu XDJaha coolt! va heter dom ? O va heter du så man kan fråga dom om dom känner dig =P? Daniel Magnusson och Joakim Andersson fråga om de känner Jonas och mattias Blom ;P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 05, 2008 12:35 pm
DrCarl WTF its Yoshy Ska börja Industriprogrammet, för 3 gången nu xD haha blir det tredje gången gillt nu då? blaugh Klart, vill ju inte gå på sos bidrag xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jul 05, 2008 6:27 pm
WTF its Yoshy DrCarl WTF its Yoshy Ska börja Industriprogrammet, för 3 gången nu xD haha blir det tredje gången gillt nu då? blaugh Klart, vill ju inte gå på sos bidrag xD tja... du kan ju alltid prostituera dej blaugh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 06, 2008 5:22 am
Jag ska börja på naturvetenskapslinjen i höst. xp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 06, 2008 1:17 pm
Tornrosa Jag ska börja på naturvetenskapslinjen i höst. xp lycka till ^^ , själv tycker jag att de är för mycke matte och no på nv xD (dock är de ju en sån linje o.O)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 08, 2008 9:35 am
Svea Viking Tornrosa Jag ska börja på naturvetenskapslinjen i höst. xp lycka till ^^ , själv tycker jag att de är för mycke matte och no på nv xD (dock är de ju en sån linje o.O)Tack Hahaha. Går du där? eller har du gått på nv? Jag har hört att det är ganska hårt på nv eek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jul 08, 2008 12:30 pm
Tornrosa Svea Viking Tornrosa Jag ska börja på naturvetenskapslinjen i höst. xp lycka till ^^ , själv tycker jag att de är för mycke matte och no på nv xD (dock är de ju en sån linje o.O)Tack Hahaha. Går du där? eller har du gått på nv? Jag har hört att det är ganska hårt på nv eek nope! xD har bara hört andra prata dåligt om de :b själv går jag samhäll.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jul 09, 2008 3:38 am
Tornrosa Svea Viking Tornrosa Jag ska börja på naturvetenskapslinjen i höst. xp lycka till ^^ , själv tycker jag att de är för mycke matte och no på nv xD (dock är de ju en sån linje o.O)Tack Hahaha. Går du där? eller har du gått på nv? Jag har hört att det är ganska hårt på nv eek har du? Det var väl IB?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|