|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 09, 2008 1:30 pm
Dee-Kej Terishi Dee-Kej Terishi I'm going~ ^^ lite orolig för hur det kommer bli att sova där >< Äh, har man plats så går det säkert bra^^ Får sova nån timme varje natt bara ;D hmmm, får skaffa mycket godis och sova på tåget dit X'D vet du om det finns nått ställe att låsa in sina saker på? .o. litar inte riktigt på personer jag alldrig mött XD Hehe, jag hinner inte, tar bara 40 minuter från stockholm xD På vissa ställen tror jag att det finns. 3nodding Vart ska du sova? Själv har jag en plats på Tinudaskolan. Kvarngärdesskolan razz typ en av de sissta skolerna som fanns kvar X3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 10, 2008 4:28 am
Tur att du fick tag på en plats då 3nodding
Ska du gå me nån då? Själv ska man dit me flickvännen och ett cosplaypar xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 10, 2008 7:26 am
kompis bara razz plocka upp första bästa X3 senn ska jag träffa en där borta .o.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Nov 10, 2008 7:35 am
Kanske skulle varit kul om det bara var 1 timme bort, men det lär ta 5+ för mej rolleyes
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 15, 2008 1:24 pm
Jag är faktiskt den enda bland mina kompisar som inte ska dit... kul helg jag kommer ha då ._. fast jag har tvingat dem att lova att skicka sms och mms hela tiden XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 16, 2008 5:16 am
Missar nog det, för första gången i mitt liv ;Q;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 03, 2009 3:28 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 15, 2009 3:12 am
1 dag kvar XD
förlåt kunnde inte låta bli~ blaugh
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 17, 2009 11:54 am
Jag skulle vilja komma dit (okay de är i helg) Men jag har så jävla mycket jag behöver göra så de blev inget. Men mina vänner ska dit ;D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 06, 2009 9:15 am
Varför har UppCon en egen tråd men inte V-kon?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Feb 07, 2009 1:08 am
Mikusagi Varför har UppCon en egen tråd men inte V-kon? för att ingen skapade en sad jag har varit upptagen så jag har helt enkelt glömt de D: men jag kan göra en nu och se villka som var där biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Feb 24, 2009 3:45 am
Nomade hm, det låter ganska kul men kommer nog inte åka...... vi får åka nästa år duu 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|