|
|
|
|
Posted: Thu May 28, 2009 11:35 am
Jag ger dig: 7/10
Det som inte passade var: Allt passade men kanske inte så bra
Det som skulle kunna passa fint på din avatar: vet inte
Det som var fint: Allt kändes lite väl krystat.
Övrigt: Man fick en känsla av att du försökte ha ett humoristiskt tema, men med alla "allvarliga" grejer på så vart det lite krystat.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 28, 2009 11:53 am
Jag ger dig: 7,5/10
Det som inte passade var: ögonen, facet..
Det som skulle kunna passa fint på din avatar: Svart ansikte!/inget ansikte
Det som var fint: Björnar är fina
övrigt: testa som jag säger wink
DU MÅSTE göra ansiktet svart!! skulle va skitsnyggt!! Det skulle se ut som att björnen öppnar munnen då! Så jag ---- tycker du kan ha kvar munnen men försök få bort ögonen/facet.
----
Försöker göra mig fin till balen! Ge bra tips tack. ^^;;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 28, 2009 12:25 pm
Jag ger dig: 8/10 poäng Det som inte passade var: hatten Det som skulle kunna passa fint på din avatar: djävuls horn : D Det som var fint: allt! men som jag sa.. hatten. Övrigt: <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 28, 2009 12:34 pm
Jag ger dig: 9/10 poäng Det som inte passade var: glasögonen Det som skulle kunna passa fint på din avatar: inga galsögon/andra Det som var fint: allt annat Övrigt: testa nu
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 28, 2009 12:39 pm
Jag ger dig: 10/10 poäng Det som inte passade var: ~ Det som skulle kunna passa fint på din avatar: ~ Det som var fint: allt! ansiktet är så gulligt XD Övrigt: tack för tipset ♥
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 28, 2009 12:44 pm
Jag ger dig: 10/10 poäng Det som inte passade var: ~ Det som skulle kunna passa fint på din avatar: ~ Det som var fint: allt! Övrigt: mkt bättre utan glasögon
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri May 29, 2009 10:41 am
Jag ger dig: 9.90/10 poäng Det som inte passade var: munnen, men bara lite & trljan under jackan Det som skulle kunna passa fint på din avatar: annan mun kankse? Det som var fint: allt nästan Övrigt: Fint gjort
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 31, 2009 7:42 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 31, 2009 8:55 am
Jag ger dig: 8 Det som inte passade var: Handskarna och håret (men jag kan inte säga exakt varför. Det som skulle kunna passa fint på din avatar: En annan frisyr Det som var fint: Jag gillade temat "kusligt" eller mörkt eller vad man ska kalla det. Övrigt: Jag tycker att det är ett så vanlgt tema även om du genomför det på ditt eget sätt vilket gör att det känns lite nytt. Men just pga temat ¨så blev det att jag drog ned poängen lite. Sorry ^-^'
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 05, 2009 12:27 pm
Jag ger dig: 2/10 poäng Det som inte passade var: Allt Det som skulle kunna passa fint på din avatar:En helt annan avi Det som var fint: Momo!!!!! <333333 Övrigt: Den var helt gräslig. inget passar tillsammans...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Jun 05, 2009 12:37 pm
C:
Okay then.... what do we have here....
Jag ger dig: 9/10 poäng Det som inte passade var: Munnen Det som skulle kunna passa fint på din avatar: En helt annan mun. Det som var fint: Gillat det svart/gråa temat. Övrigt: Den munnen du har passar bara till en sak: Lunar Cowl.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 06, 2009 4:42 pm
Jag ger dig: 5/10 poäng Det som inte passade var: tycker ögonen känns fel på någe vis. Det som skulle kunna passa fint på din avatar: ett par skor? >w< Det som var fint: gillar den svartvita skalan : D Övrigt: vet inte varför ja inte riktigt tyckte om den faktiskt, den matchar bra, kanske bara lite tråkig?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 07, 2009 1:57 pm
Jag ger dig: 7/10 Det som inte passade var: twinkle geten, öronen och ögonen Det som skulle kunna passa fint på din avatar: kanske om du byte ögon till de blanka i oculus Mythica? Det som var fint: nästan allt var fint, det matchar ganska bra, gillar att du har använt lite saker som jag inte ens skulle tänka på Övrigt: jag gillar hur du har matchat håret med fallen wish och klänningen
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 14, 2009 8:15 am
Jag ger dig: 8/10 poäng Det som inte passade var: Svärdet Det som skulle kunna passa fint på din avatar: Det som skulle passa dig bättre är en Katana Det som var fint: Jackan, passar din avatar perfekt. Övrigt: Grymt fin avi.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 15, 2009 5:38 pm
Jag ger dig: 6/10 poäng Det som inte passade var: Håret och blomman Det som skulle kunna passa fint på din avatar: Rött hår och kanske något röttfärgat halsband + handskar Det som var fint: Kombinationen av rött och svart Övrigt: Inget att tillägga
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|