Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Har du röstat än? Goto Page: [] [<] 1 2

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Har du röstat i EU-valet 2009?
  Ja
  Nej
  Får inte
  Nej, men jag skall
  Annat (skriv)
View Results

A_burningFarewell

Generous Explorer

9,050 Points
  • Conversationalist 100
  • Profitable 100
  • Generous 100
PostPosted: Tue Jun 02, 2009 3:45 am
En röst mindre skaddar nog inte.  
PostPosted: Sun Jun 07, 2009 5:38 am
Evinga_Angel
En röst mindre skaddar nog inte.


Vad tror du händer om alla tänker som du?  

Mikusagi

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100
PostPosted: Sun Jun 07, 2009 9:05 am
Även om jag velat rösta så kan jag det inte, är sjuk.
Sjukdom = humörsvängningar, jag hatar den här dagen och petar i mig två chokladkakor som min mor fick lov att köpa åt mig för att jag ska bli tillräckligt nöjd för att kunna läsa färdigt den dumma boken....

(ska jag fortsätta? Nä, ingen orkar läsa *slutar*)
Edit:
(gör det ändå)

Jag vaknade med en förfärlig magvärk och hittade ett tomt paket med ibumetin, yay suveränt.
Jag går och lägger mig i soffan, slår i foten och svär åt idioten som hade flyttat på bordet dagen innan (som var mig själv, men det brydde jag mig inte om). Försöker sova lite men blir störd av brorsan som klampar upp och skriker sitt 'hallå!' >_<
Går till köket och slår skallen i hyllan, svär en lång ramsa igen, ser att någon ätit upp min muffins som jag lämnade igår. Tänker ta chokladkakan istället, men den var också borta... #%&¤"¤/¤%&!!

-Resten av dagen har gått i samma stil. Nej, jag vill inte rösta på korkade tanter som bara kan snacka en massa skit och roffa åt sig skyhöga bonusar. Jag strejkar mot livet.... ifall dom närmaste fyra- fem dagarna.
Tack och adjö, jag låter svenskarna förstöra sitt land själva, jag går och lägger mig.  
PostPosted: Sun Jun 07, 2009 9:25 am
Vi går inte med på EUs förslag lika lätt som Finland iaf, kan inte bli mycket bättre än så.

EDIT: Eller jo det kan det.  

Mr_RPG


Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100
PostPosted: Sun Jun 07, 2009 12:38 pm
Javisst, att ge borgarna makten är verkligen smart då? Pffft.  
PostPosted: Sun Jun 07, 2009 12:46 pm
Jag ligger åt höger, så ja. razz
Fast jag ser hellre VP i topp än att sverige ska styras från bryssel.  

Mr_RPG


Monsieur Gaylord

PostPosted: Sun Jun 07, 2009 1:16 pm
Jag tänkte åka ned och rösta idag, men efter jobbet var jag helt utmattad(Plus att på vägen hem blev vi försenade) och jag hade en massa läxor och skit att göra.
Jag tycker själv att det egentligen är en ganska dålig ursäkt jag kommer med... Men jag är inte särskilt påläst på vad partierna står för(Jag vet om de flesta ligger åt höger och vänster med det är typ det... XD )

Men hade jag röstat idag så hade jag lagt min röst på FI... Så egentligen gjorde inte min röst någon stor skillnad... Då de är bland "andra parti"...

Men jag ska iallafall rösta när det blir nytt riksdagsparti-grejs :3
Då ska jag försöka vara mer påläst. ^^'
 
PostPosted: Sun Jun 07, 2009 1:19 pm
Förstår om du inte orkar ta dig till en röstlokal när du är sjuk
mina föräldrar röstade inte, eftersom de var på landet... vilket jag tycker var en dum anledning, de var bara där två dygn. De visste att de skulle dit, de kunde lätt ha förtidsröstat.
 

Mikusagi

Counselor

23,550 Points
  • Bunny Spotter 50
  • Little Bunny Foo Foo 100

Tenglina
Captain

PostPosted: Tue Jun 09, 2009 2:10 am
Cassandra G Varcolaci
Även om jag velat rösta så kan jag det inte, är sjuk.
Sjukdom = humörsvängningar, jag hatar den här dagen och petar i mig två chokladkakor som min mor fick lov att köpa åt mig för att jag ska bli tillräckligt nöjd för att kunna läsa färdigt den dumma boken....

(ska jag fortsätta? Nä, ingen orkar läsa *slutar*)
Edit:
(gör det ändå)

Jag vaknade med en förfärlig magvärk och hittade ett tomt paket med ibumetin, yay suveränt.
Jag går och lägger mig i soffan, slår i foten och svär åt idioten som hade flyttat på bordet dagen innan (som var mig själv, men det brydde jag mig inte om). Försöker sova lite men blir störd av brorsan som klampar upp och skriker sitt 'hallå!' >_<
Går till köket och slår skallen i hyllan, svär en lång ramsa igen, ser att någon ätit upp min muffins som jag lämnade igår. Tänker ta chokladkakan istället, men den var också borta... #%&¤"¤/¤%&!!

-Resten av dagen har gått i samma stil. Nej, jag vill inte rösta på korkade tanter som bara kan snacka en massa skit och roffa åt sig skyhöga bonusar. Jag strejkar mot livet.... ifall dom närmaste fyra- fem dagarna.
Tack och adjö, jag låter svenskarna förstöra sitt land själva, jag går och lägger mig.


Jag känner igen mig när du slog i foten i bordet mrgreen  
PostPosted: Tue Jun 09, 2009 3:16 am
Jag har redan gått och röstat, jag gillar inte högerpolitiken och jag har ingen praktikplats T^T  

emmysailorstar

Blessed Survivor

6,900 Points
  • Signature Look 250
  • Dressed Up 200
  • Citizen 200
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: [] [<] 1 2
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum