|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 06, 2009 2:25 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 06, 2009 2:35 am
Oh ja!!! Det vill jag. har varit ute och satt upp flaggan på verandan. biggrin Hur kommer ni alla att fira? Själv är jag ensam hemma då guben är i England. Kommer hem närmare midnatt i morgon. Han var tvungen att åka, så det är inte mycket att göra åt. Så kvällen kommer jag nog tillbringa på Gaia. Har en del att göra under dagen...
Just so you know. why the Easter Eggs in the tank? Simply to fill it up until I can get the gold needed to exchange them for the ones in my quest...
Take my polls - I'm curious of what you think... Post and get some booty too. And don't forget my CONTESTS!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 06, 2009 3:01 am
jag skulle jätte gärna vilja ha en (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 06, 2009 4:28 am
Tenglina jag fick 45g från ditt akvarium xd lol jag fick 104 från ditt XD och tack den är asgrym
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 06, 2009 7:22 am
jag vill gärna ha en jag med ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 06, 2009 9:41 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 06, 2009 12:36 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jun 06, 2009 3:51 pm
Tenglina Cassandra G Varcolaci Tenglina Cassandra G Varcolaci Våran familj firar inte det, bara den finska nationaldagen ^^'' är du finsk? surprised Jaaaaa, till 150%, dvs.. släkten är inte blandad alls XD Betyder det att du kan finska? käyttöohjeet 6-vuotiaat ja sitä nuoremmat lapset... parasta ennen! Jag kan läsa och prata i princip flytande, men jag kan dock inte skriva på finska själv sweatdrop Men jag skulle gärna vilja kunna göra det <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 07, 2009 3:04 am
X-antippa Oh ja!!! Det vill jag. har varit ute och satt upp flaggan på verandan. biggrin Hur kommer ni alla att fira? Själv är jag ensam hemma då guben är i England. Kommer hem närmare midnatt i morgon. Han var tvungen att åka, så det är inte mycket att göra åt. Så kvällen kommer jag nog tillbringa på Gaia. Har en del att göra under dagen... Jag gjorde inget speciellt, tillbringade dagen som vilket annan lördag som helst ^^ Min gubbe var också borta, fast inte hela dagen. Han är segelflygare så han brukar vara borta och flyga när det är väder för det.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jun 07, 2009 3:06 am
Cassandra G Varcolaci Tenglina Cassandra G Varcolaci Tenglina Cassandra G Varcolaci Våran familj firar inte det, bara den finska nationaldagen ^^'' är du finsk? surprised Jaaaaa, till 150%, dvs.. släkten är inte blandad alls XD Betyder det att du kan finska? käyttöohjeet 6-vuotiaat ja sitä nuoremmat lapset... parasta ennen! Jag kan läsa och prata i princip flytande, men jag kan dock inte skriva på finska själv sweatdrop Men jag skulle gärna vilja kunna göra det <3 Häftigt! Jag tycker finska verkar vara så svårt! Visste du att svenskan har mer gemensamt med arabiska än med finska?? Det är ju jättekonstigt med tanke på att vi är grannländer confused
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|