Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
När dog denna guilden? Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Hur ofta besöker du gaia?
  Mer än 1 gång om dagen.
  1 gång om dagen.
  2-3 gånger i veckan.
  1 gång i veckan.
  Någon gång varje månad.
  Mer sällan än en gång i månaden.
View Results

LostWithin

PostPosted: Fri Dec 25, 2009 8:33 am
jag loggar väl när jag kommer ihåg de. vilket tyvärr inte är speciellt ofta :s
men de va väl som ni säger, när dem ville åt mina pengar va de inte så såvrt att övertalas att pyssla med annat.  
PostPosted: Sun Dec 27, 2009 12:46 pm
jag loggar in oftast åtminstone en gång per dag, men jag kommer aldrig ihåg att kolla vad som händer i guilden, kommer typ inte ihåg att dom finns ><
 

irori

Eternal Bookworm


Taihen da

PostPosted: Fri Jan 01, 2010 8:42 am
Well, jag dog nog när cash shopen kom. Allting gick utför och zomg var inte tillräckligt roligt för att hålla mig kvar tyvär. o:  
PostPosted: Sun Jan 17, 2010 2:14 am
Folk blir äldre... och tröttnar. Tyvärr sweatdrop  

Miss Sweden of 83
Crew

DaDavidov The Terrible! generated a random number between 1 and 100000000 ... 82092179!

DaDavidov The Terrible!

Versatile Prophet

3,900 Points
  • Beta Contributor 0
  • Beta Voter 0
  • Beta Citizen 0
PostPosted: Mon Jan 18, 2010 8:56 am

MEN, ALLA BLIR INTE ÄLDRE. VISSA HÅLLER SIN MENTAL ÅLDER FASTKEDJAD VID EN STEN SÅ DEN INTE KAN FLY.

 
PostPosted: Wed Jan 20, 2010 5:58 am
DaDavidov The Terrible!

MEN, ALLA BLIR INTE ÄLDRE. VISSA HÅLLER SIN MENTAL ÅLDER FASTKEDJAD VID EN STEN SÅ DEN INTE KAN FLY.

då blir den ju ledsen D:
jag målar min med chokladsås
4laugh  

LostWithin


Tebasile

Moonlight Harvester

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 2:23 am
...birds creep over tin roofs, like criminals with tap shoes...
I Hear Thunder


Jag kallar min sten för sten, för han är ju en sten...

Jag kan bli äldre, men jag tänker aldrig växa upp! Tjohej! *springer iväg*

But Theres No Rain
...stain the glass with windows, extortionate and cold stare...
 
PostPosted: Sat Feb 13, 2010 4:42 am
gaia dog när de började att bara fokusera sig på sina jävla cash shop saker och alla dåliga sponsorers quest. förut såg man fram emot den 15:de då de släppte nya fräscha MC's men nu kommer det nya EI varje jävla vecka och de kostar så in i helv*te mycket pengar att jag helt enkelt inte orkar bry mig längre. Jag är ganska säker på att de flesta som inte donerar pengar till gaia känner ungefär likadant?

sen så har jag väll växt upp lite också? xD  

Svea Viking
Crew


iRikuru

Popular Punching Bag

PostPosted: Sat Feb 13, 2010 5:12 am
Svea Viking
gaia dog när de började att bara fokusera sig på sina jävla cash shop saker och alla dåliga sponsorers quest. förut såg man fram emot den 15:de då de släppte nya fräscha MC's men nu kommer det nya EI varje jävla vecka och de kostar så in i helv*te mycket pengar att jag helt enkelt inte orkar bry mig längre. Jag är ganska säker på att de flesta som inte donerar pengar till gaia känner ungefär likadant?

sen så har jag väll växt upp lite också? xD

Haha, mjoo... Det finns en väldigt bra poäng där  
PostPosted: Mon Feb 15, 2010 1:36 pm
Jag tittar in så mycket jag kan (när jag har en dator vill säga). Det rör sig inte så mycket, men det kanske inte är så konstigt. Folk kommer och går och jag tror inte vi är så väldans många skandinaver på gaia. Inte jämfört med andra nationer. Se t.ex. det announcement som kom för några dagar sedan om faktiska möten. På listan fanns INGET skandinaviskt land med alls. Närmast för oss skulle vara Tyskland i så fall.
Sedan är nog många mer in för sånt som zOMG och liknande - alltså är de inte intresserade av guilder som denna. Det plus tidsbrist kan nog förklara en hel del av att det inte rör sig så mycket här.

Mina gissningar i ala fall...  

X-antippa


X-antippa

PostPosted: Mon Feb 15, 2010 1:39 pm
DaDavidov The Terrible!

MEN, ALLA BLIR INTE ÄLDRE. VISSA HÅLLER SIN MENTAL ÅLDER FASTKEDJAD VID EN STEN SÅ DEN INTE KAN FLY.



Fastkedjad vet jag ju inte förståss. men varför sluta med saker man gillar bara för att åren rinner iväg? Som kuriosa kan jag nämna den gamla MAXIS chatten (SIMS 1) där jag fanns med. Den yngsta som var där var då 7½ år - den äldsta var en man från Canada - o han var 74!!! Och spelade SIMS. mrgreen  
PostPosted: Tue Feb 16, 2010 6:46 am
X-antippa
DaDavidov The Terrible!

MEN, ALLA BLIR INTE ÄLDRE. VISSA HÅLLER SIN MENTAL ÅLDER FASTKEDJAD VID EN STEN SÅ DEN INTE KAN FLY.



Fastkedjad vet jag ju inte förståss. men varför sluta med saker man gillar bara för att åren rinner iväg? Som kuriosa kan jag nämna den gamla MAXIS chatten (SIMS 1) där jag fanns med. Den yngsta som var där var då 7½ år - den äldsta var en man från Canada - o han var 74!!! Och spelade SIMS. mrgreen



AAAAAH....
SIMS, DET VAR ETT RIKTIGT SPEL DET. User Image

 

DaDavidov The Terrible!

Versatile Prophet

3,900 Points
  • Beta Contributor 0
  • Beta Voter 0
  • Beta Citizen 0

Nomade

Adored Cutesmasher

9,150 Points
  • Grunny Grabber 50
  • Bunny Hunter 100
  • Gaian 50
PostPosted: Mon Mar 15, 2010 11:25 am
är det ingen som tycker det är kul även fast att det är cash shop och så, jag kan då säga att det vart lite roligare på gaia när cash shopen kom och zOMG, man kan ju tjäna massor med gul i zOMG  
PostPosted: Sun Mar 21, 2010 1:00 pm
Nomade
är det ingen som tycker det är kul även fast att det är cash shop och så, jag kan då säga att det vart lite roligare på gaia när cash shopen kom och zOMG, man kan ju tjäna massor med gul i zOMG

I SENSE TRUTH IN YOUR WORDS...

 

DaDavidov The Terrible!

Versatile Prophet

3,900 Points
  • Beta Contributor 0
  • Beta Voter 0
  • Beta Citizen 0

Nomade

Adored Cutesmasher

9,150 Points
  • Grunny Grabber 50
  • Bunny Hunter 100
  • Gaian 50
PostPosted: Mon Mar 22, 2010 10:11 am
DaDavidov The Terrible!
Nomade
är det ingen som tycker det är kul även fast att det är cash shop och så, jag kan då säga att det vart lite roligare på gaia när cash shopen kom och zOMG, man kan ju tjäna massor med gul i zOMG

I SENSE TRUTH IN YOUR WORDS...



good biggrin jag menar bara för att man måste betala för visa saker så betyder det ju inte att det blir tråkigt på direkten, för de vanliga äffärena har ju shopupdates och det är ju spännade men lite nya saker, samma sak tycker jag med cash shoppen, speciellt EI, det är roligt att ha något som ändras och växer, däremot kan jag säga att jag tröttnat lite på aquariumet på gaia, men på facebook spelar jag det varje dag whee  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum