|
|
|
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 8:29 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 12:53 pm
Vänta tills Ragnarök Online 2 kommer på engelska istället. xP Det äger alla mmorpgs lätt. =P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jul 23, 2007 1:03 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jul 29, 2007 10:59 am
Jag vågar inte försöka, min dator kommer krascha. Men det ser lite roligt ut och jag ska testa efter att min nya hårddisk har anlänt whee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 12:25 pm
Nej. Testa nu. Det tar inte mycke utrymme.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 3:09 pm
varför vill ingen spela med mig??? *Känna sig ensam*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Aug 04, 2007 5:27 pm
...för att vissa nästan fastnat i WoW-träsket... xp
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 3:13 am
och för att det inte vill fungera som jag vill att det ska -.-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 12:49 pm
Vichie ...för att vissa nästan fastnat i WoW-träsket... xp WoW är ok. Synd bara att det kostar pengar. Jag lanade på det en gång... kom till lvl 94 eller ngt ninja InfectedMuffin och för att det inte vill fungera som jag vill att det ska -.- Jo da! Want me to write ya a guide?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 1:10 pm
snelhest Vichie ...för att vissa nästan fastnat i WoW-träsket... xp WoW är ok. Synd bara att det kostar pengar. Jag lanade på det en gång... kom till lvl 94 eller ngt ninja InfectedMuffin och för att det inte vill fungera som jag vill att det ska -.- Jo da! Want me to write ya a guide? jaaaa kanske de? jag laddade hem det å så men när jag satte igång det o skulle vidare så blev det inget sad
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 05, 2007 1:35 pm
Jag kanske joinar... <.<;;
Granado Espada har börjat bli lite tråkigt xP
EDIT: Lol, wtf? ~300 mb? XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 7:31 am
Mr_RPG Jag kanske joinar... <.<;; Granado Espada har börjat bli lite tråkigt xP EDIT: Lol, wtf? ~300 mb? XD Jag tycker du ska joina. Spelar du fortfarande FFXI btw?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 7:43 am
Tar och laddar ner det, har inget bättre för mej rolleyes Fast jag kan inte lira just nu, nån gång ikväll kanske.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 8:59 am
snelhest Mr_RPG Jag kanske joinar... <.<;; Granado Espada har börjat bli lite tråkigt xP EDIT: Lol, wtf? ~300 mb? XD Jag tycker du ska joina. Spelar du fortfarande FFXI btw? Har joinat nu. Vilken server? Ja, fast det har inte blivit något spelande på några veckor :/
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 06, 2007 9:04 am
Mr_RPG snelhest Mr_RPG Jag kanske joinar... <.<;; Granado Espada har börjat bli lite tråkigt xP EDIT: Lol, wtf? ~300 mb? XD Jag tycker du ska joina. Spelar du fortfarande FFXI btw? Har joinat nu. Vilken server? Ja, fast det har inte blivit något spelande på några veckor :/ Jag spelar på dream isle > pinguie. Det stod egentligen i första posten.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|