|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 1:35 am
d..du kan väl hälsa min fd hamster att jag fortfarande älskar henne?? TT.TT
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 5:17 am
haha, jo jag begick inte självmord, en vän ringde och frågade om vi skulle gå på bio, så mitt självmord blev uppskjutit, tills ikväll damer och herrar!
farväl.
logg off
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 5:18 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 7:16 am
o3o;
Jag som trodde att han hemsökte oss...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 7:21 am
Svea Viking o3o;
Jag som trodde att han hemsökte oss... Haha aww xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 3:48 pm
Fan Kalle-san du ska fan inte ta livet av dej utan att jag har fått döda dej först.... Aahhh Tar du livet av dej så ska jag leta reda på din kropp och sen ska jag döda den en gång till ninja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Aug 01, 2007 5:06 pm
Om jag någonsin tar självmord ska jag oxå gå på bio först 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 3:10 am
Ska jag dö överhuvudtaget så ska jag dö av att börja blöda ur ögonen, men jag ska inte känna något, utan ögonen ska bara börja spruta! *_________*
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 4:32 am
LostWithin Om jag någonsin tar självmord ska jag oxå gå på bio först 3nodding Lite misslyckat om man blir glad av filmen .___. Eller ja, inte misslyckat men..
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Aug 02, 2007 6:03 am
ok när man ä vid liv så är det bara som vanligt...tråkigt...men när man snart ska dö...'Ooj nu ska jag göra alla saker jag drömt om!!!'...varför just när man ska dö? =_='
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Aug 03, 2007 6:41 am
Kaito-Tena ok när man ä vid liv så är det bara som vanligt...tråkigt...men när man snart ska dö...'Ooj nu ska jag göra alla saker jag drömt om!!!'...varför just när man ska dö? =_=' för då har man ju inget att förlora.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 6:01 am
InfectedMuffin Kaito-Tena ok när man ä vid liv så är det bara som vanligt...tråkigt...men när man snart ska dö...'Ooj nu ska jag göra alla saker jag drömt om!!!'...varför just när man ska dö? =_=' för då har man ju inget att förlora.eh? jaha...du menar pengar -_- jaa man behöver väl inte pengar när man dör...men ändå, man ska leva för dagen! XD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Aug 26, 2007 7:31 am
Kaito-Tena InfectedMuffin Kaito-Tena ok när man ä vid liv så är det bara som vanligt...tråkigt...men när man snart ska dö...'Ooj nu ska jag göra alla saker jag drömt om!!!'...varför just när man ska dö? =_=' för då har man ju inget att förlora.eh? jaha...du menar pengar -_- jaa man behöver väl inte pengar när man dör...men ändå, man ska leva för dagen! XD Nej jag menade inte pengar =P jag menade typ.. att man kan göra en massa utan att behöva tänka på konsekvenserna.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 3:00 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Aug 27, 2007 7:37 am
LostWithin Kaito-Tena InfectedMuffin Kaito-Tena ok när man ä vid liv så är det bara som vanligt...tråkigt...men när man snart ska dö...'Ooj nu ska jag göra alla saker jag drömt om!!!'...varför just när man ska dö? =_=' för då har man ju inget att förlora.eh? jaha...du menar pengar -_- jaa man behöver väl inte pengar när man dör...men ändå, man ska leva för dagen! XD Nej jag menade inte pengar =P jag menade typ.. att man kan göra en massa utan att behöva tänka på konsekvenserna. ....vadå 'du menade inte'...det va väl Infectedmuffin som skrev det xD men jaa det ä väl rätt...ska till Lag vegas...'jaa nu satsar ja 20 tusen på ett spel..oj ja förlora visst...äsch skitsamma jag dör ju ändå efter det här!' precis så menar alla -_-
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|