Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Jan 18, 2010 7:18 am
Shaelena
Dianda Panda
Ik heb ook nog geen rijbewijs, en mensen zeuren dan zo "Wanneer ga jij je rijbewijs halen". Als ik daar zin in heb. so STFU. gonk


Inderdaad. Het is constant van: Maar rijden maakt het level zo veel gemakkelijker. En duurder. Vele, vele duurder. Ik verspil mijn geld liever aan beter dingen xD


A kindred souls!

"Ja maar een rijbewijs maakt je vrij!"
Ehm, een papiertje maakt me echt niet vrijer hoor. Vrijheid zit van binnen. Ik laat me niet beperken door het gebrek van een papiertje!  
PostPosted: Mon Jan 18, 2010 9:22 am
En daarbij, ik zou me niet zo lang kunnen concentreren op de weg. Nu ja, ik zou het wel kunnen, maar ik zie liever naar buiten om alles te zien, en niet alleen die mongool voor mij die twintig KM per uur trager rijd.  

Mogunetto

Barking Lunatic


Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Mon Jan 18, 2010 12:24 pm
gonk ik heb geen studiewijzer voor Economie... als ik mijn huiswerk morgen niet heb, zou ik dus een probleem hebben xp begrijpt de leraar toch wel?


iets anders:
iemand die tegen een rijdende lesauto schopt confused
 
PostPosted: Mon Jan 18, 2010 2:27 pm
Mensen die zich niet aan hun afspraken houden.. zelfs nadat we het erover hebben gehad.  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Jan 19, 2010 1:20 am
Geen inspiratie voor een strip XD Hellup!!  
PostPosted: Wed Jan 20, 2010 1:38 pm
Dat mijn haar sinds de boblijn niet meer wil zitten. mad

En de kat die door de luxaflex probeert te komen, ik ben zo bang dat ze zich snijd. D:

En dat ze steeds van mijn eten probeert te eten.

En dat de heerenveners mee gaan op "schoolreisje." gonk  

pompoennetje


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Jan 21, 2010 1:31 am
Dat ik nogal traag ben vandaag en daarom tja.... traag ben XD  
PostPosted: Fri Jan 22, 2010 7:11 am
Dat ik 2 en een half week geleden een e-mail van Ebay heb gekregen dat mijn CD EIN-DE-LIJK onder weg is, is dat kutding er nog niet. :/

En dat ik nog iets heb besteld op Ebay, en dat er op Ebay staat dattie verzonder is, maar er geen email van heb gekregen als bij die CD (en bij die CD staat dat er niet, dattie verzonden is). En die heb ik ook nog steeds niet. gonk

Ik bestel nooit meer wat bij die bitches. :/  

pompoennetje


WoIkje

PostPosted: Fri Jan 22, 2010 7:43 am
Bol.com is wel redelijk snel :3

Geen irritaties atm  
PostPosted: Fri Jan 22, 2010 9:51 am
Dat ik mijn huidige irritatie niet kan uitspreken zonder me schuldig te voelen XD  

kittyocean
Captain


pompoennetje

PostPosted: Fri Jan 22, 2010 11:08 am
WoIkje
Bol.com is wel redelijk snel :3

Geen irritaties atm

Maar die heeft de CD's niet die ik wil. xP  
PostPosted: Sat Jan 23, 2010 2:10 am
Dianda Panda
Ik snap de ov-chipkaart niet. De een zegt dat ik hem wel moet opladen/activeren, de ander zegt van niet. Waarom moet ik hem opladen, als het een OVstudentenchipkaart is? Ik reis alleen doordeweeks, wat voor mij gratis is. :/

De informatie die ik krijg is wazig, onduidelijk, en bullshit. Ik kan maar op 3 punten dat kutding activeren, en die zijn redelijk ver weg. Vooral met dit koude weer. Waarom hebben ze die dingen niet gewoon op het station staan?! Ik heb me daar rot lopen zoeken. neutral

Laatst kwam er een vriendin aanzetten, dat de studenten hun ov-chipkaart niet eens hoeven op te waarderen. HUH? Dat maakt alles nog waziger dan dat het al is. Want zij hoefde niks met dat ding te doen, en kon 'em gelijk gebruiken.

Maar er is ook helemaal geen informatie-punt waar je over dat ding kan vragen. De chauffeurs weten net zo weinig als mij.

Iets is hier heel erg slecht geregeld, en ze maken er echt een kutzooi van.


nou je hebt eigenlijk gewoon een gewone chipkaart netzoals iedereen. alleen studenten kunnen dus naast een geldbedrag er een studentenabonement opzetten en dat hoef je dus maar eenmalig te doen bij een oplaadpunt.je chipkaart kun je ook gewoon als chipkaart blijven gebruiken als je geen student bent...

maar dat mensen niet genoeg geinformeerd zijn snap ik niet echt, ikzelf heb 5 informatiefolders gehad voordat ik die kaart kreeg. daarin staat nog niet alles maar wel een link naar een site waar het meeste wel is terug te vinden.

ook het activeren van die dingen vond ik niet moeilijk. kaart erin > dienst ophalen > studenten week abbonoment > klaar....
al heb ik inderdaad wel al een paar keer gehoord dat het niet werkt enzo.

daar ben ik het trouwens wel mee eens. het werkt allemaal voor geen meter. ten eerste kreeg je die dingen kaart veelstelaat opestuurd. daarnaast werken veel oplaadpunten niet, en de bliepdingen om in en uit te bliepen doen het ook echt vaak niet.

ow en trouwens het opladen van je saldo kun je volgens mij ook online doen... en als je ergens heen wilt kun je gewoon het beste zorgen dat je er zat op hebt staan in plaats van proberen precies genoeg. gewoon standaart €30,- op dat ding hebben ofzo, weet je zeker dat het genoeg is :3  

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Jan 23, 2010 2:48 am
Ik wil kunnen toveren XD Kan ik alle rotklusjes zo gedaan hebben!!  
PostPosted: Sat Jan 23, 2010 10:11 am
Dianda Panda
WoIkje
Bol.com is wel redelijk snel :3

Geen irritaties atm

Maar die heeft de CD's niet die ik wil. xP


wat voor muziek luister je naar?  

Neo Sideralis

Desirable Genius


kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jan 24, 2010 12:59 pm
Ik wil meer vrije tijd XD Heel wat meer!!  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 18 19 20 21 22 23 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum