Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 20 21 22 23 24 25 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Jan 31, 2010 12:35 pm
^ Heerlijk hè, teamwerk? Komt meestal op 1 iemand neer.

(daarom besloot ik maar teamwerk in mijn eentje te doen XD Wist ik ten minste dat het af kwam XD Ben een paar keer zo in de steek gelaten door teamgenoten... 1 ervan ging van school af en nam al het gedane werk mee. Kon dus opnieuw beginnen! In mijn eentje! En 3 weken werk in 1 week doen!)  
PostPosted: Sun Jan 31, 2010 1:30 pm
Een internetverbinding die niet mee wil werken D:.

Ik heb nooit problemen met teamwerk surprised .
 

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250

candy_loves_candy

PostPosted: Sun Jan 31, 2010 2:27 pm
Projectverslag dat herkanst moet worden.  
PostPosted: Mon Feb 01, 2010 3:19 am
De UvA,waar ze weer eens geen haast hebben met dingen D:.  

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250

pompoennetje

PostPosted: Mon Feb 01, 2010 4:10 am
Ik doe liever dingen in mijn eentje, of met 2 personen. Maar niet met 3 of meerdere.

Ik word niet goed van mezelf. Ik heb nergens meer zin in, niks likt nog interessant. Het boeit me niet eens om naar school te gaan. Voor die lullige 2 uurtjes waar we toch niks bij leren.
Ik heb er allemaal gewoon zo genoeg van.  
PostPosted: Mon Feb 01, 2010 4:18 pm
Dianda Panda
Ik doe liever dingen in mijn eentje, of met 2 personen. Maar niet met 3 of meerdere.

Ik word niet goed van mezelf. Ik heb nergens meer zin in, niks likt nog interessant. Het boeit me niet eens om naar school te gaan. Voor die lullige 2 uurtjes waar we toch niks bij leren.
Ik heb er allemaal gewoon zo genoeg van.


Klinkt beetje alsof je depri bent, beetje veel zelfs. confused je zou er met iemand over moeten praten. Ik ben zelf een poos depri geweest (en kom net nog eens uit twee triestige maanden maar dat had ook zen redenen smile
 

Beerke


kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Feb 02, 2010 1:30 am
Dat sommige vrienden zoveel aandacht moeten opzuigen....  
PostPosted: Tue Feb 02, 2010 8:09 am
Beerke
Dianda Panda
Ik doe liever dingen in mijn eentje, of met 2 personen. Maar niet met 3 of meerdere.

Ik word niet goed van mezelf. Ik heb nergens meer zin in, niks likt nog interessant. Het boeit me niet eens om naar school te gaan. Voor die lullige 2 uurtjes waar we toch niks bij leren.
Ik heb er allemaal gewoon zo genoeg van.


Klinkt beetje alsof je depri bent, beetje veel zelfs. confused je zou er met iemand over moeten praten. Ik ben zelf een poos depri geweest (en kom net nog eens uit twee triestige maanden maar dat had ook zen redenen smile

I knooow. D:

Ik hoop dat het PMS is, wat ik nu heb. Maar aan de andere kant, dit heb ik nooit. ._. Ik heb altijd wel lol met mijn vrienden, Maar ik zie mijn beste vrienden de laatste tijd helemaal niet vaak.

Ik heb gesolliciteerd voor een nieuwe baan, dat is de 3de keer, de laatste keren ben ik afgewezen. (hoorde er niks meer van terug). En deze keer heb ik er ook nog steeds nik van gehoord.

Ik wil zo graag slagen voor school, Maar ze zijn zo onduidelijk over dingen. Krijgen we een toets, die totaal anders is, dan wat we hebben moeten leren. Dat soort dingen. Ik rijd de hele dag heen en weer, en dan is het ook nog kut weer.

Ik heb de laatste tijd al wat problemen met mezelf, Privé. En ik word gewoon letterlijk gek van mezelf.

Ik zeur he? gonk  

pompoennetje


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Feb 03, 2010 7:29 am
Als je door het posten in de guild je beter voelt, dan zou ik zeggen: post maar lekker door smile Iedereen heeft wel eens zo'n dip en een luisterend oor is dan altijd welkom  
PostPosted: Wed Feb 03, 2010 11:10 am
kittyocean
Als je door het posten in de guild je beter voelt, dan zou ik zeggen: post maar lekker door smile Iedereen heeft wel eens zo'n dip en een luisterend oor is dan altijd welkom

Haha, Ja. Ik heb een aantal goede vrienden het ook verteld. En die proberen me ook de hele tijd op te beuren. En dat voelt goed.  

pompoennetje


Beerke

PostPosted: Wed Feb 03, 2010 11:55 am
Dianda Panda
Beerke
Dianda Panda
Ik doe liever dingen in mijn eentje, of met 2 personen. Maar niet met 3 of meerdere.

Ik word niet goed van mezelf. Ik heb nergens meer zin in, niks likt nog interessant. Het boeit me niet eens om naar school te gaan. Voor die lullige 2 uurtjes waar we toch niks bij leren.
Ik heb er allemaal gewoon zo genoeg van.


Klinkt beetje alsof je depri bent, beetje veel zelfs. confused je zou er met iemand over moeten praten. Ik ben zelf een poos depri geweest (en kom net nog eens uit twee triestige maanden maar dat had ook zen redenen smile

I knooow. D:

Ik hoop dat het PMS is, wat ik nu heb. Maar aan de andere kant, dit heb ik nooit. ._. Ik heb altijd wel lol met mijn vrienden, Maar ik zie mijn beste vrienden de laatste tijd helemaal niet vaak.

Ik heb gesolliciteerd voor een nieuwe baan, dat is de 3de keer, de laatste keren ben ik afgewezen. (hoorde er niks meer van terug). En deze keer heb ik er ook nog steeds nik van gehoord.

Ik wil zo graag slagen voor school, Maar ze zijn zo onduidelijk over dingen. Krijgen we een toets, die totaal anders is, dan wat we hebben moeten leren. Dat soort dingen. Ik rijd de hele dag heen en weer, en dan is het ook nog kut weer.

Ik heb de laatste tijd al wat problemen met mezelf, Privé. En ik word gewoon letterlijk gek van mezelf.

Ik zeur he? gonk


Dat is waar forums voor zijn gemaakt :p maak je geen zorgen. Ik ben zelf op de moment ook naar een bijverdienste aan het zoeken. Heb van de meeste ook niets meer terug gehoord, behalve eentje. Maar die bleek niet combineerbaar te zijn met men lessenschema (het was niet echt type job dat ik mezelf zag doen anyway). Het is compleet normaal dat sommigen niet antwoorden. Er zijn sowieso al weinig studentenjobs op dit moment, en diegenen die er wel zijn heb je veel competitie voor. Blijven volhouden, uiteindelijk vind je er wel één. Dat doe ik toch.

En mja dat weer sad valt niet veel aan te doen. Na regen komt zonneschijn, dat mag wel is gebeuren. Ik kan best ook wel al wat lente gebruiken.

Voor de rest, privé problemen. Die heeft iedereen. Jaaa dat boeit waarschijnlijk niet, maar is zo. Probeer er gewoon niet te veel mee bezig te zijn, gewoon af en toe je gedachten uitzetten en iets leuk doen wink  
PostPosted: Thu Feb 04, 2010 3:11 am
M'n broer stare .

Zit sinds het halen van z'n opleiding (alweer een goede 8 maandent erug thuis), de hele dag achter de computer. Doet niet echt de moeite om werk te zoeken. Ja, hij solliciteert op baantjes waarvan die toch zeker weet dat die ze niet krijgt, om van het gezeur af te zijn dat die geen moeite doet. Nou weet ik dat het momenteel moeilijk is om werk te vinden, maar hij probeert 't niet eens.

Ondertussen moet er een studielening van tienduizenden euro's worden afbetaald. Nou krijg ik binnenkort via m'n pa's werk waarschijnlijk een studiebeurs, zodat ik volgend jaar m'n collegegeld niet meer hoef te lenen, maar een deel gaat nu naar hem, zodat die z'n schuld kon aflossen. Nou sorry, maar dan had die maar niet elke maand het maximale bedrag moeten lenen, terwijl dat voor z'n studie totaal niet nodig was. Hij deed dat alleen, zodat die nóg meer CDs per maand kon kopen (van de week zijn er ook alweer 12 pakjes met CDs binnengekomen, nou, dan vráág ik je xD).

Pfoe, dat lucht eigenlijk op xD.
 

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Feb 04, 2010 12:29 pm
Dat mensen denken dat zij even mogen beslissen hoe de wereld er uit moet zien. En dat mensen daar in mee gaan en geen eigen mening vormen. Stelletje schapen!!  
PostPosted: Thu Feb 04, 2010 1:24 pm
Mensen die inbreken in de winkel waar ik werk D:.  

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 20 21 22 23 24 25 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum