Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 21 22 23 24 25 26 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

the demon illidan

PostPosted: Thu Feb 04, 2010 1:30 pm
D: 'vriend' genoemd worden door mensen die vervolgens al haar vrienden uitnodigt om film te zien maar mij niet.  
PostPosted: Fri Feb 05, 2010 5:42 am
een meisje doet de hele tijd hetzelfde als een bekende decora-chan. heeft dezelfde hoodie (ik geloof ook dat het toeval kan zijn maarja), praat (typt) opeens hetzelfde.. is opeens fan van hetzelfde Japanse lolita merk (ok, het is zeer geliefd, maarja..) en wilt opeens ook de droom-op van die decora-chan. ze denkt geloof ik dat het een jsk is.. ze in in zoiets (lolita) dus dan 'geïnteresseerd", maar weet wel wat een jsk is, maar niet was "op" of "sax" is. volgens mij heeft ze niet zo'n heel goed idee van wat zo'n op nou precies kost.. zegt wel van 'ik ga een baan zoeken zodat ik er een kan kopen / kan sparen' maar daar ben je best wel een tijdje mee bezig.. (van dat merk -angelic pretty- verwacht ik tussen de 200 en 300 euro)

(jsk = jumperskirt, op = one-piece, sax - > sax blue = een kleur blauw)
 

Neo Sideralis

Desirable Genius


kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Feb 05, 2010 9:16 am
Dat mensen bepaalde dingen bewust tot het laatste moment uitstellen en dan zeggen dat ik een uitsteller ben!  
PostPosted: Fri Feb 05, 2010 10:51 am
dat als je eindelijk alle computer onderdelen hebt en als je hem aansluit het dan doet en dan gaat je broer er met je moederbord vandoor>heb je die eindelijk weer tergug en doet je computer het slaat het beeldscherm opeens op hol .>kan ik er eindelijk weer op computeren(al moet je dan wel steeds snoertjes veranderen) gaat je broer kijken wat er mis is en omdat alles opnieuw wordt bekeken heeft hij de oplossing nog niet gezien>daarna heeft hij een tijd meer om de rest te instaleeren kan ik niet op mijn comp.. scream het enige wattie kan is opstarten en vastlopen bij elk programma stressed ik haat computers die het niet doen evil  

Mimzy

Shy Kitten

28,325 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Partygoer 500
  • Converting 100 items 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Feb 06, 2010 2:59 am
^ Maar je klinkt wel alsof je flink wat van computers weet XD

Ik heb een hekel aan waaaachten XD  
PostPosted: Sat Feb 06, 2010 5:38 am
kittyocean
^ Maar je klinkt wel alsof je flink wat van computers weet XD

Ik heb een hekel aan waaaachten XD

komt door broer (XDmaster4) die kent er alles vanaf en verteld het honderd keer neutral het blijft gewoon stom scream  

Mimzy

Shy Kitten

28,325 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Partygoer 500
  • Converting 100 items 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Feb 07, 2010 6:40 am
Dus je klaagt over een Guild Mod XD Niet bang voor de consequenties? XD Hij kan je de Guild uittrappen

(wat hij niet zomaar doet en mag hoor XD)  
PostPosted: Sun Feb 07, 2010 10:03 am
kittyocean
Dus je klaagt over een Guild Mod XD Niet bang voor de consequenties? XD Hij kan je de Guild uittrappen

(wat hij niet zomaar doet en mag hoor XD)


wie zegt dat ik over hem klaag k bedoel het positief hoor razz razz  

Mimzy

Shy Kitten

28,325 Points
  • Bunny Hoarder 150
  • Partygoer 500
  • Converting 100 items 100

XDmaster4
Vice Captain

Loaded Pants

13,500 Points
  • Jack-pot 100
  • Battle: Knight 100
  • PAAANNNTTTSSS 100
PostPosted: Mon Feb 08, 2010 12:39 am
whaha er word over me gebitched XD, ja je pc is een vreemd geval ik heb echt geen idee waarom ie het niet doet :S kheb menno ook nog neit online getroffen om te vragen of hij nog iets weet... hhhm binnekort weer eens openschroeven om te kijken of iets niet gewoon scheef zit ofzo, die bluescreens wor ik ook niet vrolijk van bij een geheel nieuwe pc ^^;;..

anyway back on-topic, leraren die niet op komen dagen als je les hoort te hebben. ik had twee uur langer uit kunnen slapen als ik had geweten dat die leraar er niet zou zijn -_-...

achja, nu heb ik tijd voor herkansingwerk, comicwerk... etc ^^


@kitty:
ik ban nooit iemand zonder toestemming hoor^^ wees maar niet bang XD  
PostPosted: Mon Feb 08, 2010 11:28 am
Ik erger me aan dat de wereld niet zich aan mijn tempo aanpast XD  

kittyocean
Captain


Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Mon Feb 08, 2010 2:01 pm
Het deze week weer naar een dokter moeten die me toch niet serieus neemt ¬¬.  
PostPosted: Thu Feb 11, 2010 1:45 pm
Dat ik mezelf de laatste tijd zo.moe voel  

xz791


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Feb 11, 2010 1:54 pm
Dat ik zoveel tegenslag heb, als het gaat om erkenning krijgen  
PostPosted: Wed Feb 17, 2010 1:44 pm
OMG ik stond gisteren om 23:00 in me eentje op de vluchtstrook van de snelweg. Motor was oververhit, de stoom kwam eruit... alle mensen die voorbij reden keken me aan. Deed de motorkap open, al het koelvloeistof had eruit gespoten.... Zal wel weer een dure grap worden.

Rot auto's!!!! Dat is in nog géén half jaar tijd al het 4e mankement dat ik aan me auto heb! (2 verschillende auto's zelfs, en deze is niet eens zo erg oud)  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Feb 18, 2010 10:42 am
Ik hoop dat er met jou verder niets is?  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 21 22 23 24 25 26 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum