|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 12:16 pm
Fruxxo Tenglina Rotten_syrup Det är ett tecken! ;o Vintern kommer att bli väldigt vit (snöig) och vara i tre månader (tre hundar). Yes! Jag älskar snö! Snöbollskrig pirate Avstängning från skolan... ,__,
PULKA!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 12:35 pm
Seriöst, man SKA åka pulka på vintern. Det är bäst att åka pulka.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 12:45 pm
Och här sitter jag och pratar för mig själv. Jag borde verkligen fixa till min sig, de undre bannerserna syns ju inte... men det kan också bara för min dator...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 1:08 pm
Vilka undre banners? domokun
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 1:17 pm
Rotten, varför har du stängt din shop? neutral
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 1:22 pm
Avstängd bara för att kasta några snöbollar? de hotar de typ med på min skola oxå, men allt lärarna gör är att ge en fingret ninja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 1:28 pm
CrazySwedishGirl Rotten, varför har du stängt din shop? neutral För att jag inte orkade längre .__. det blev liksom mer press än det var roligt... Så nu hänger jag mest i Art Freebees. Men om man köpa art, så går det bra att skicka PM :]
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 1:49 pm
Rotten_syrup CrazySwedishGirl Rotten, varför har du stängt din shop? neutral För att jag inte orkade längre .__. det blev liksom mer press än det var roligt... Så nu hänger jag mest i Art Freebees. Men om man köpa art, så går det bra att skicka PM :] Mwhaha, jag citerar mig själv. Totalt meningslöst xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Nov 18, 2006 2:01 pm
Rotten_syrup Rotten_syrup CrazySwedishGirl Rotten, varför har du stängt din shop? neutral För att jag inte orkade längre .__. det blev liksom mer press än det var roligt... Så nu hänger jag mest i Art Freebees. Men om man köpa art, så går det bra att skicka PM :] Mwhaha, jag citerar mig själv. Totalt meningslöst xD Quote-monstret >:3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 1:57 am
Julskinkan hara rymt, och släkten kommer om en timma, Julskinkan har rymt, Hur kunde den bara försvinna???
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 2:01 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 2:10 am
Rotten_syrup Seriöst, man SKA åka pulka på vintern. Det är bäst att åka pulka. det ska man på sommaren oxå biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 2:19 am
LostWithin Rotten_syrup Seriöst, man SKA åka pulka på vintern. Det är bäst att åka pulka. det ska man på sommaren oxå biggrin man ska alltid åka pulka biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Nov 19, 2006 3:07 am
All_out LostWithin Rotten_syrup Seriöst, man SKA åka pulka på vintern. Det är bäst att åka pulka. det ska man på sommaren oxå biggrin man ska alltid åka pulka biggrin jag har en uppblåsbar pulka man kan åka i på sommarn, på vattnet whee . Det dumma är att den bara har ett nät som botten, så vattnet åker rakt igenom och man blir dyngsur pirate
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|