|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Dec 14, 2007 2:52 pm
Välkommen hit! And especially to you, Dokii! 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon Jan 07, 2008 10:42 am
Namn/Smeknamn: Amanda, men mina kompisar kallar mej spik -___- Ålder: 14 Var bor du? Göteborg : DD När gick du med i Gaia? typ Februari 2006 Födelsedag i verkligheten: 9 Oktober Intressen: va med kompisar, åka till stan, dansa XD Husdjur: min kanin Riff Favoritfilmer: Mouline Rouge, Blodröda floder(eller kommer inte ihåg vad den heter ><), Hitta Nemo Favoritböcker: vet inte -_-' Favorit artister/musik: Tokio Hotel, Silverchair, Shout Out Louds Favorit TV-program: Desperete Housewives, Mumindalen, Grey's Anatomy Favorit manga och anime: Fruit Basket Övrigt: ska till Stockholm 3 April YAAAYY : DDD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Jan 10, 2008 12:19 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Jan 12, 2008 1:13 pm
Namn/Smeknamn: Stephanie, Sophie men jag blir mycket kallad till steffi ^.^ Var bor du? Stockholm men jag är från finland ^^ När gick du med i Gaia? jag antar ett år sedan eller mer XD tiden hat gott så fort !! Födelsedag i verkligheten: 29 Augusti Intressen: rita-teckna och språk *gillar* Husdjur: hästar, hundar, katt unge, kaniner, marsvin XD med andra ord en liten Zoo *fniss* Favoritfilmer: jag vet inte >_< jag antar att det är The Last Vampire och Saw men jag är inte säker... Favoritböcker: Helsing, Hemsökt, matte-boken XD Favorit artister/musik: jag tar band XD metallica <3 In flame <3 Him <3 Tasja<3 Favorit TV-program: ingen aning o: Favorit manga och anime: helsing, the last vampire, the blood brothers Övrigt: Katter ~
hihihi whee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Jan 13, 2008 1:41 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 11:30 am
Namn/Smeknamn: Ivana// Jimmy, Jimpy Var bor du? Sverige, Borås När gick du med i Gaia? Länge sen typ somras Födelsedag i verkligheten: 10 december -.- Intressen: Typ... Tennis, kompisar.. kommer inte på nåt just nu Husdjur: Nej men vill ha marsvin/ökenråtta Favoritfilmer: Death Note, One Missed Call Favoritböcker: Många Favorit artister/musik: Marilyn Manson, Korn, Slipknot Favorit TV-program: Simpsons =D Och typ Outsider Favorit manga och anime: Vet inte har inte kollat ¨på det så mkt Övrigt:Jag är knäpp =^^=
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 11:30 am
Nu får ni välkommna mig -.- xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Tue Jan 22, 2008 11:57 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Jan 23, 2008 6:33 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 06, 2008 6:51 am
Namn/Smeknamn: John/Johnne Ålder: Snart 18 (17 alltså) Var bor du? Västerås När gick du med i Gaia? någon gång 2004, eller 2003. Tog en låååång paus från Gaia på 3 år, men nu är jag tillbaka smile Födelsedag i verkligheten: 29 December -_- Intressen: Allt som har med datorer att göra, party, etc. Husdjur: Har inget eget, men familjen har en hund. Favoritfilmer: Boondock Saints, Alla Bourne filmerna, The Crank mm. Favoritböcker: Lian Hearn har skrivit en serie om 3 böcker som utspelar sig i Japan för länge sedan. Dom är riktigt bra. Favorit artister/musik: Har ingen direkt favorit artist eller favorit musik. Tycker dock Mustasch är rätt bra. Favorit TV-program: Family Guy, inte för att jag ser det på TV... men det går iaf på TV. Favorit manga och anime: Deathnote, Bleach, Naruto mm. Övrigt: ninja
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 06, 2008 7:31 am
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Feb 06, 2008 8:52 am
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Fri Feb 08, 2008 2:53 pm
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Feb 17, 2008 4:13 am
Välkommna alla som ja inte välkommnat tidigare! biggrin
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Mar 13, 2008 7:43 am
Namn/Smeknamn: Henrik / Hike Ålder: 22 Var bor du? Malmö, Sverige När gick du med i Gaia? 22:a Dec '04 Födelsedag i verkligheten: 3:e Jan '86 Intressen: Datorer, Spel-design, Musik, Klubba, Hänga med polare, Rollspela Husdjur: Tyvär, vill ha hund. Favoritfilmer: Matrix, Lotr, Cloverfield, mfl Favoritböcker: Liftarens Guide till Galaxen, 1984 Favorit artister/musik: Happy Hardcore, Techno, Trance, House, Electronica Favorit TV-program: Scrubs, Burn Notice, House, Heroes, Family Guy Favorit manga och anime: Naruto, One Piece, Hellsing, Deathnote (sjukt main stream, jag vet razz ) Övrigt: IMA CHARGIN MAH LAZAH!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|