Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 24 25 26 27 28 29 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

pompoennetje

PostPosted: Mon Mar 08, 2010 9:38 am
Dat zei ik ook al tegen haar.
Nja, uiteindelijk de vader van mijn vriend erbij gehaald.

Ik was echt zo boos op dat mens. stare  
PostPosted: Mon Mar 08, 2010 11:55 am
Dat mn haaruitval nog steeds niet is gestopt sweatdrop Heb het nu al een jaar.
En de dokter kan me ook niet helpen die blijft maar zeggen dat het vanzelf weer goed komt emo  

Kuruchu


Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250
PostPosted: Mon Mar 08, 2010 1:11 pm
Internet dat al weken geen zin heeft sad .  
PostPosted: Tue Mar 09, 2010 5:50 am
Dat ik net niet alle topics in mijn grote pauze kan beantwoorden XP  

kittyocean
Captain


xz791

PostPosted: Tue Mar 09, 2010 6:16 am
Dat ik een paar kut-klasgenoten heb! Je vraagt ze om de muziek wat zachter te doen en ze zetten dat rotding juist luider!  
PostPosted: Tue Mar 09, 2010 6:38 am
Kuruchu
Dat mn haaruitval nog steeds niet is gestopt sweatdrop Heb het nu al een jaar.
En de dokter kan me ook niet helpen die blijft maar zeggen dat het vanzelf weer goed komt emo

huh, wat raar. surprised  

pompoennetje


The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Mar 09, 2010 1:23 pm
Ik wil de minor 'werken in gedwongen kader' volgen. Sterker nog, het is mijn eerste keus maar ik zou geen andere tweede keus kunnen bedenken. Nu kunnen er maar 25 mensen worden toegelaten, dus wordt iedereen verzocht een motivatie te schrijven. Enfin, dat red ik nog wel en ik heb gelukkig een beeetje ervaring. Maarr... als je op je motivatie door bent, dan moet je nog bij de eerste 25 gelukkig horen die zich inschrijft. Ik heb gehoord dat een minor binnen 10 minuten vol kan zitten neutral En 't is toch wel een belangrijk deel van je studie... mmmm, wat als ik het niet word?  
PostPosted: Wed Mar 10, 2010 7:41 am
Ik heb nog maar 40 minuten en wil nog zo veel doen...  

kittyocean
Captain


pompoennetje

PostPosted: Wed Mar 10, 2010 12:09 pm
Dat ik een brief moet schrijven naar de examencommissie omdat ik een toets niet heb gehaald. stare  
PostPosted: Thu Mar 11, 2010 3:44 am
Dat ik de hele tijd een cross-kabel maak terwijl ik een straight-kabel wil maken><  

xz791


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Mar 11, 2010 5:18 am
Dianda Panda
Dat ik een brief moet schrijven naar de examencommissie omdat ik een toets niet heb gehaald. stare


Om een herkansing aan te vragen?  
PostPosted: Thu Mar 11, 2010 11:24 am
Ik wilde met een aantal vrienden naar Rock Werchter gaan dit jaar, en daar op die camping blijven. Als er iets was waar ik zin in had was het dat festival wel. Nu vinden m'n ouders het toch niet goed omdat ik te lang weg zou zijn, en half 1 's nachts begon m'n vader nog iets tegen me te murmelen over dat ik dan in problemen met school zou komen.. maar het is in de vakantie. Ze geven me niets eens de gelegenheid er echt iets over te kunnen zeggen. Het zou fijn zijn als ze me wat meer vrij proberen te laten ;D  

Lorraaa


pompoennetje

PostPosted: Thu Mar 11, 2010 12:08 pm
kittyocean
Dianda Panda
Dat ik een brief moet schrijven naar de examencommissie omdat ik een toets niet heb gehaald. stare


Om een herkansing aan te vragen?

Ja. neutral  
PostPosted: Fri Mar 12, 2010 9:51 am
Dat ik niet genoeg geld heb om mee te gaan naar de bioscoop & ik niet zo ben opgevoed dat het me niets uitmaakt dat ik gebruik maak van anderen.  

the demon illidan


kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Mar 13, 2010 1:59 am
Dianda Panda
kittyocean
Dianda Panda
Dat ik een brief moet schrijven naar de examencommissie omdat ik een toets niet heb gehaald. stare


Om een herkansing aan te vragen?

Ja. neutral


Raar. Bieden ze je dat niet aan?  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 24 25 26 27 28 29 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum