Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 27 28 29 30 31 32 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sun Mar 28, 2010 2:05 pm
dat sommige mensen nooit naar andere luisteren, en alleen met hun eigen gesprek bezig zijn en alleen met hun eigen gedachten  
PostPosted: Sun Mar 28, 2010 2:15 pm
Dianda Panda
Dat ik mijn vriend had meegevraagd naar een verjaardag van mijn vriendin in hoorn. Omdat hij een auto heeft, en mijn vriendin zou het ook leuk vinden als ik hem mee zou nemen.

Is die sukkel net gevraagd voor een surprise party op diezelfde avond/dag voor een vriend/collega(Ook mijn collega. Alleen ik ben niet gevraagd... ). Heeft hij ja gezegd. talk2hand

Het leuke is, is dat ik nu niet weet hoe ik hoorn moet komen. (Ja, met de trein. Lekker duur. stare )

En ik nu gewoon vet pissig ben. En natuurlijk gun ik hem wel dat feestje van z'n vriend. Maar C'mon, I was earlier. gonk


Collega van jullie allebei surprised ? Da's dan knap...lullig.  

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250

pompoennetje

PostPosted: Sun Mar 28, 2010 2:56 pm
Lucky Mysterious
Dianda Panda
Dat ik mijn vriend had meegevraagd naar een verjaardag van mijn vriendin in hoorn. Omdat hij een auto heeft, en mijn vriendin zou het ook leuk vinden als ik hem mee zou nemen.

Is die sukkel net gevraagd voor een surprise party op diezelfde avond/dag voor een vriend/collega(Ook mijn collega. Alleen ik ben niet gevraagd... ). Heeft hij ja gezegd. talk2hand

Het leuke is, is dat ik nu niet weet hoe ik hoorn moet komen. (Ja, met de trein. Lekker duur. stare )

En ik nu gewoon vet pissig ben. En natuurlijk gun ik hem wel dat feestje van z'n vriend. Maar C'mon, I was earlier. gonk


Collega van jullie allebei surprised ? Da's dan knap...lullig.

Yep, van ons allebei.

Alleen hij kent mijn vriend al veel langer. Samen op school gezeten enzo. Maar ik was vorig jaar, en het daar daarvoor ook gewoon uitgenodigd voor zijn verjaardag.  
PostPosted: Mon Mar 29, 2010 4:32 am
Da's wel heel vaag dan ja :S Maja die gozer geeft 't niet zelf toch?

What pisses me off is dat m'n telefoon kuren heeft bij het opladen gonk
 

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250

pompoennetje

PostPosted: Mon Mar 29, 2010 5:42 am
Lucky Mysterious
Da's wel heel vaag dan ja :S Maja die gozer geeft 't niet zelf toch?

What pisses me off is dat m'n telefoon kuren heeft bij het opladen gonk


Klopt, zijn moeder geeft het. En mijn vriend wil er heen. stare
"Ja, wat had ik dan moeten zeggen?" Komt hij mee aanzetten.
Ja, wat moet ik dan tegen mijn vriendin zeggen, die hem graag mee wilde hebben.
"Ja, sorry, hij vond een andere verjaardag belangerijker". Ook lullig. neutral  
PostPosted: Mon Mar 29, 2010 5:58 am
school heeft een toets gepland precies op mijn vrije dag... en het kan niet tijdens de les waarvan het is... burning_eyes terwijle het makkelijk zou kunnen... evil  

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Mar 29, 2010 8:18 am
Mensen die zich vreselijk aanstellen. Niet te geloven hoe erg sommige mensen kunnen zijn.

"HET IS NIET EERLIJK!" - Calimero, anyone?  
PostPosted: Tue Mar 30, 2010 11:31 am
kittyocean
Mensen die zich vreselijk aanstellen. Niet te geloven hoe erg sommige mensen kunnen zijn.

"HET IS NIET EERLIJK!" - Calimero, anyone?


Ooooh, daar kan ik mij ook zó aan ergeren. Soms zeg ik dan; het leven is niet eerlijk of zo is het leven, op een dit_is_geen_goede_reden-manier.
Sommige zien "het is niet eerlijk" als een reden (edit: om te zeuren)... Ik ben het daar echter niet altijd mee eens. (ik vindt het soms zelfs wel terecht van wat er is gebeurd) THIS IS LIVE.  

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200
PostPosted: Tue Mar 30, 2010 12:10 pm
Dat ik altijd de schuld krijg,
bij mij in de klas zit een ADHD'er van topniveau, volgens mij heeft dat jong 3 keer z'n lichaamsgewicht nodig in pillen om zich koest te houden. hoe dan ook, we waren grappen aan het maken. hij voelde zich aangesproken en probeerde me te steken met een pen. ik waarschuwde dat ik z'n beugel ging vergallen als hij er niet mee stopte. hij stak me vol in de arm. dat voel je wel, dus ik blijf consequent en begin aan de verbouwingen,hij gaat huilen.
moet ik naar de cordinator, ik zeg: mevrouw, ik heb ook ADHD, m'n pillen waren op, ik heb hem gewaarschuwd. hij stak me GVD met een pen in de arm. wilt u de plek zien?
"tja je weet dat tim wat inpulsief kan reageren"
ik heb wel mooi z'n beugel verkloot twisted  
PostPosted: Wed Mar 31, 2010 5:41 am
cerinth
Dat ik altijd de schuld krijg,
bij mij in de klas zit een ADHD'er van topniveau, volgens mij heeft dat jong 3 keer z'n lichaamsgewicht nodig in pillen om zich koest te houden. hoe dan ook, we waren grappen aan het maken. hij voelde zich aangesproken en probeerde me te steken met een pen. ik waarschuwde dat ik z'n beugel ging vergallen als hij er niet mee stopte. hij stak me vol in de arm. dat voel je wel, dus ik blijf consequent en begin aan de verbouwingen,hij gaat huilen.
moet ik naar de cordinator, ik zeg: mevrouw, ik heb ook ADHD, m'n pillen waren op, ik heb hem gewaarschuwd. hij stak me GVD met een pen in de arm. wilt u de plek zien?
"tja je weet dat tim wat inpulsief kan reageren"
ik heb wel mooi z'n beugel verkloot twisted

lol  

pompoennetje


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Mar 31, 2010 6:31 am
cerinth
Dat ik altijd de schuld krijg,
bij mij in de klas zit een ADHD'er van topniveau, volgens mij heeft dat jong 3 keer z'n lichaamsgewicht nodig in pillen om zich koest te houden. hoe dan ook, we waren grappen aan het maken. hij voelde zich aangesproken en probeerde me te steken met een pen. ik waarschuwde dat ik z'n beugel ging vergallen als hij er niet mee stopte. hij stak me vol in de arm. dat voel je wel, dus ik blijf consequent en begin aan de verbouwingen,hij gaat huilen.
moet ik naar de cordinator, ik zeg: mevrouw, ik heb ook ADHD, m'n pillen waren op, ik heb hem gewaarschuwd. hij stak me GVD met een pen in de arm. wilt u de plek zien?
"tja je weet dat tim wat inpulsief kan reageren"
ik heb wel mooi z'n beugel verkloot twisted



Dit is gewoon oneerlijk - dat gedrag hoort bestraft te worden!!

(vanuit mijn pedagogische achtergrond mag ik jouw gedrag niet goedkeuren, dus OFFICIEEL zeg ik Foei!)

KOEKJES!! *geeft*  
PostPosted: Wed Mar 31, 2010 7:13 am
Dat mijn vriend een (halve)dag heeft vrijgegevraagd van't werk bij zijn ouders. Niks verteld over zijn intake in utrecht tegen zijn ouders (moet uit friesland komen.) Hij moet om half 5, 5uur beginnen.

Krijg ik net een smsje, dat ze nog bezig zijn met die ******** intakes. Terwijl hij er al om 2 uur moest zijn.

En wie mag er straks voor opdraaien, tegen zijn ouders? Wie mag hem dan weer opbellen, wie moet er dan weer wat verzinnen?

Ja, ik. Godver. stare

Terwijl ik hem nog zo gezegd had, dat hij beter de hele dag vrij kon nemen, want zulke dingen kunnen uitlopen.

Maarnee, meneer wil niet luisteren. scream  

pompoennetje


cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200
PostPosted: Wed Mar 31, 2010 8:08 am
Dianda Panda
Dat mijn vriend een (halve)dag heeft vrijgegevraagd van't werk bij zijn ouders. Niks verteld over zijn intake in utrecht tegen zijn ouders (moet uit friesland komen.) Hij moet om half 5, 5uur beginnen.

Krijg ik net een smsje, dat ze nog bezig zijn met die ******** intakes. Terwijl hij er al om 2 uur moest zijn.

En wie mag er straks voor opdraaien, tegen zijn ouders? Wie mag hem dan weer opbellen, wie moet er dan weer wat verzinnen?

Ja, ik. Godver. stare

Terwijl ik hem nog zo gezegd had, dat hij beter de hele dag vrij kon nemen, want zulke dingen kunnen uitlopen.
doe wat ik doe, het is pedagogisch incorrect, maar het levert koekjes op

Maarnee, meneer wil niet luisteren. scream

doe wat ik doe, het levert koekjes op  
PostPosted: Wed Mar 31, 2010 10:58 am
cerinth
Dianda Panda
Dat mijn vriend een (halve)dag heeft vrijgegevraagd van't werk bij zijn ouders. Niks verteld over zijn intake in utrecht tegen zijn ouders (moet uit friesland komen.) Hij moet om half 5, 5uur beginnen.

Krijg ik net een smsje, dat ze nog bezig zijn met die ******** intakes. Terwijl hij er al om 2 uur moest zijn.

En wie mag er straks voor opdraaien, tegen zijn ouders? Wie mag hem dan weer opbellen, wie moet er dan weer wat verzinnen?

Ja, ik. Godver. stare

Terwijl ik hem nog zo gezegd had, dat hij beter de hele dag vrij kon nemen, want zulke dingen kunnen uitlopen.
doe wat ik doe, het is pedagogisch incorrect, maar het levert koekjes op

Maarnee, meneer wil niet luisteren. scream

doe wat ik doe, het levert koekjes op

Me vriend een dreun verkopen? lol  

pompoennetje


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Apr 01, 2010 10:00 am
Chaos in mijn hoofd en ik weet niet waar het vandaan komt  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 27 28 29 30 31 32 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum