|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 8:46 am
finns inge snö här än, men vill ha xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 1:04 pm
finns inget snö här,men jag vill ha whee
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 1:12 pm
Har ingen snö här, men jag längtar! ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Oct 17, 2007 9:34 pm
danbanan Fjuff danbanan Fjuff danbanan Fjuff vi fick snö i lördags! whee men nu har den töat bort.. sweatdrop kan man åka skidor hos er fjuff?!?! a**å... slalom?!? jaop, det kan man! whee fast inte just nu... för nu har vi ingen snö längre ^^ hehe... okee... biggrin tufft... biggrin åker du nått då??!!? njeee... jag har åkt slalom 2 ggr men jag hatar det. sweatdrop durå?okee... biggrin ja åkte slalom när jag var liten... men jag va inge duktig på de så jag började åka snowboard istället^^ domokun men det e väl ännu svårare att åka snowboard! *har jag hört iaf* 3nodding
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 4:49 am
Fjuff danbanan Fjuff danbanan Fjuff jaop, det kan man! whee fast inte just nu... för nu har vi ingen snö längre ^^ hehe... okee... biggrin tufft... biggrin åker du nått då??!!? njeee... jag har åkt slalom 2 ggr men jag hatar det. sweatdrop durå?okee... biggrin ja åkte slalom när jag var liten... men jag va inge duktig på de så jag började åka snowboard istället^^ domokun men det e väl ännu svårare att åka snowboard! *har jag hört iaf* 3nodding haha... mjo.. de e de oxå.. allafall i början... men när man väl lärt sig e de enklare... tycker allafall jag... + att det är tio gånger roligare oxå.. domokun
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 7:36 am
Hinata92 finns inget snö här,men jag vill ha whee det här e onödigt men....Du skrev nästan likadant som jag! xD
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 8:32 am
Snöisar jag vill ha snöisar~~ ;____;
Men jag kommer dö i vinter för mitt element har fått spunk så jag fryser sönder redan! TT__TT Awwwwww heehee.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 9:54 am
Nanoi Snöisar jag vill ha snöisar~~ ;____;
Men jag kommer dö i vinter för mitt element har fått spunk så jag fryser sönder redan! TT__TT Awwwwww heehee. auch då xD a**å..jag vet inte riktigt vad det är för fel på min element...den är bara inte varm!! >8D
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 10:06 am
det kommer säkert inte bli någon snö crying
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 10:20 am
Scouten_The_Angel det kommer säkert inte bli någon snö crying joo..det är ju sverige :T
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 10:22 am
Kaito-Tena Nanoi Snöisar jag vill ha snöisar~~ ;____;
Men jag kommer dö i vinter för mitt element har fått spunk så jag fryser sönder redan! TT__TT Awwwwww heehee. auch då xD a**å..jag vet inte riktigt vad det är för fel på min element...den är bara inte varm!! >8D har största elementet i huset och minsta rummet X3 endå är det de kallasta =__='
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Oct 18, 2007 11:37 am
inge snö här än :O kanske lite frost på mornarna....ibland.... xD
längtar till snön : D vill mula killarna i min klass >D xD dom går berserk när ja lyckas xD det är skoj :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 20, 2007 11:24 am
Kalmar fick snöööö! O___O' nu går världen under! .____.'
visserligen var den bara på morgonen (>< neee inte frost, tjock lager med puder snööö)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 20, 2007 12:20 pm
Miko TokiTokiy Kaito-Tena Nanoi Snöisar jag vill ha snöisar~~ ;____;
Men jag kommer dö i vinter för mitt element har fått spunk så jag fryser sönder redan! TT__TT Awwwwww heehee. auch då xD a**å..jag vet inte riktigt vad det är för fel på min element...den är bara inte varm!! >8D har största elementet i huset och minsta rummet X3 endå är det de kallasta =__=' Mitt element är kallt för att pappa inte vill sätta på värmen förän typ i november lr något XD Fast det gör inget, för jag vill att de ska vara kallt när jag sover. Om det är varmt är det bara sjukt plågsamt >____>
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat Oct 20, 2007 12:28 pm
Ingen snö här än.. och jag tackar för det, vill inte ha någon snö alls - inte kyla heller >_<
Jag är en sol och sommartyp ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|