Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Piercing Goto Page: [] [<] 1 2 3

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

gillar du skolan?
  Nej
  ja
  jag vet inte
  jag går inte i skolan
  va äde? :P
View Results

cherrysmudge

PostPosted: Tue Dec 04, 2007 2:15 pm
Kaito-Tena
[ M.I.A ]
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Jag har piercing ;D
Den kostade 50kr

ö3ö
kostade det 50 kr o göra den eller var det priset på själva piercingen??

att göra den ja  
PostPosted: Wed Dec 05, 2007 2:53 am
Monsieur Random
Jag har en i näsan, två i högra örat och en i vänstra ^^
Ska ta fler i öronen *nodnod*

Jag ville ta i läppen... Men jag vet inte om jag skulle passa i det... Men jag vill iallafall ha i tungan och i ena bröstvårtan :3

du skulle passa i det... ;3  

HolyCheesus


charity lol

PostPosted: Wed Dec 05, 2007 6:58 am
[ M.I.A ]
Kaito-Tena
[ M.I.A ]
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

Jag har piercing ;D
Den kostade 50kr

ö3ö
kostade det 50 kr o göra den eller var det priset på själva piercingen??

att göra den ja

okej..du bor också i sagolandet 8l  
PostPosted: Wed Dec 05, 2007 7:01 am
jag viiill ta hål i naveln för att tycker att det är snyggast där o man kan ha olika piercingar....men morsan kan bara inte ge sej. Vad ska jag göra?? x_x
jag kan Inte göra det utan att fråga, för då får jag inte ju bada i simhallen o jag har träning där ibland...o måste missa det..o behöver en orsak xD  

charity lol


Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100
PostPosted: Wed Dec 05, 2007 11:52 am
Monsieur Random
Umja
Cassandra G Varcolaci
Umja
Cassandra G Varcolaci
Umja:
Där är inte så hemskt, det gör faktiskt mindre ont att ta där än i öronen - men då ska man veta var nerverna sitter då (kan bli farligt annars), men en kompis visade var det var riskfritt så... *ler*

Jag tror inte det är någon bra ide att ta hål i näsan om man är allergisk, det kan lätt bli inflamerat och då är det inte kul >_<


Okej, det är bara att det lät värsta brutalt XD

Nää... det är lite triskt dock... för det är väldigt snyggt... Fast jag har inte hål i öronen heller, rädd för att få nickelallergi och sånt >___<


Det är det inte.. eller nåt *host*

Åhhh bara du går till en som vet vad han/hon gör och att du tvättar dom noga varje dag så ska det inte vara några problem.
Jag fick nickelallergi första gången jag tog hål när jag var 12år - idioten tvättade inte grejerna innan *sur*
Men jag har inga problem med alls nu och jag betalar gärna 100-150kr/hål om det blir ordentligt gjort. ^^


^^Men efterssom ag suer på rutiner... så vet jag inte.. dessutom är jag typ för liten >___> Även om jag skulle vilja ta hål i öronen skulle jag inte få XP

Vilken n00b DDD: Man måste ju rengöra, annars är den dum i huvet... Fast kan man inte få allergi bara av att det är nickel i örhängena? :S


Men använder de inte sterila nålar/sterila whatever när de tar hål?


Umja:
Hahaha det är ju bara för några få månader och det är ju inte direkt jättejobbigt att tvätta dom varje morgon (och kväll om man ska vara noga).
Men... för liten? Näää det tror jag då inte XD

Jo det kan väl hända att man blir, men jag tror inte att det är så stor chans för det.. Men är man orolig för det så kan man ju direkt använda nickelfritt - det kostar ju inte extra eller så ^^

-------

Monsieur Random:
Nej, det gjorde inte den första jag gick till, men han gick ganska snart i konkurs sen. Jag tyckte att det var alldeles för billigt med 50kr/hål - för det tjänar dom ju knappast på, man går 'back' med sånna priser >_<  
PostPosted: Thu Dec 06, 2007 10:28 am
Cassandra G Varcolaci
Monsieur Random
Umja
Cassandra G Varcolaci
Umja
Cassandra G Varcolaci
Umja:
Där är inte så hemskt, det gör faktiskt mindre ont att ta där än i öronen - men då ska man veta var nerverna sitter då (kan bli farligt annars), men en kompis visade var det var riskfritt så... *ler*

Jag tror inte det är någon bra ide att ta hål i näsan om man är allergisk, det kan lätt bli inflamerat och då är det inte kul >_<


Okej, det är bara att det lät värsta brutalt XD

Nää... det är lite triskt dock... för det är väldigt snyggt... Fast jag har inte hål i öronen heller, rädd för att få nickelallergi och sånt >___<


Det är det inte.. eller nåt *host*

Åhhh bara du går till en som vet vad han/hon gör och att du tvättar dom noga varje dag så ska det inte vara några problem.
Jag fick nickelallergi första gången jag tog hål när jag var 12år - idioten tvättade inte grejerna innan *sur*
Men jag har inga problem med alls nu och jag betalar gärna 100-150kr/hål om det blir ordentligt gjort. ^^


^^Men efterssom ag suer på rutiner... så vet jag inte.. dessutom är jag typ för liten >___> Även om jag skulle vilja ta hål i öronen skulle jag inte få XP

Vilken n00b DDD: Man måste ju rengöra, annars är den dum i huvet... Fast kan man inte få allergi bara av att det är nickel i örhängena? :S


Men använder de inte sterila nålar/sterila whatever när de tar hål?


Umja:
Hahaha det är ju bara för några få månader och det är ju inte direkt jättejobbigt att tvätta dom varje morgon (och kväll om man ska vara noga).
Men... för liten? Näää det tror jag då inte XD

Jo det kan väl hända att man blir, men jag tror inte att det är så stor chans för det.. Men är man orolig för det så kan man ju direkt använda nickelfritt - det kostar ju inte extra eller så ^^


Jag fyller 16 om typ två veckor XP Får inte ta hål i öronen förän jag är arton och de inte har nåt att säga till om... Fast, jag är värsta rädd för att det ska göra ont (!) ... >____> *feg av sig*  

Umja


charity lol

PostPosted: Thu Dec 06, 2007 11:01 am
Umja
Cassandra G Varcolaci
Monsieur Random
Umja
Cassandra G Varcolaci


Det är det inte.. eller nåt *host*

Åhhh bara du går till en som vet vad han/hon gör och att du tvättar dom noga varje dag så ska det inte vara några problem.
Jag fick nickelallergi första gången jag tog hål när jag var 12år - idioten tvättade inte grejerna innan *sur*
Men jag har inga problem med alls nu och jag betalar gärna 100-150kr/hål om det blir ordentligt gjort. ^^


^^Men efterssom ag suer på rutiner... så vet jag inte.. dessutom är jag typ för liten >___> Även om jag skulle vilja ta hål i öronen skulle jag inte få XP

Vilken n00b DDD: Man måste ju rengöra, annars är den dum i huvet... Fast kan man inte få allergi bara av att det är nickel i örhängena? :S


Men använder de inte sterila nålar/sterila whatever när de tar hål?


Umja:
Hahaha det är ju bara för några få månader och det är ju inte direkt jättejobbigt att tvätta dom varje morgon (och kväll om man ska vara noga).
Men... för liten? Näää det tror jag då inte XD

Jo det kan väl hända att man blir, men jag tror inte att det är så stor chans för det.. Men är man orolig för det så kan man ju direkt använda nickelfritt - det kostar ju inte extra eller så ^^


Jag fyller 16 om typ två veckor XP Får inte ta hål i öronen förän jag är arton och de inte har nåt att säga till om... Fast, jag är värsta rädd för att det ska göra ont (!) ... >____> *feg av sig*

det gjor inte alls ont : P jag var inte alls rädd när jag skulle ta två hål till xD  
PostPosted: Wed Dec 12, 2007 6:03 am
Heej!
Jag funderar starkt nu på att ta två piercingar i ena örat, 3 i andra och i underläppen skulle vara jättesnyggt!

Ja, visst är det synd att det ska va så dyrt..!  

Ninjai Emily

Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: [] [<] 1 2 3
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum