Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
Hej då nu tar jag mitt liv ^^ Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

hejdå!
  hejdå!
View Results

Fujiwara-Akira

PostPosted: Sun Sep 02, 2007 8:26 am
Kaito-Tena
LostWithin
Kaito-Tena
InfectedMuffin
Kaito-Tena
ok när man ä vid liv så är det bara som vanligt...tråkigt...men när man snart ska dö...'Ooj nu ska jag göra alla saker jag drömt om!!!'...varför just när man ska dö? =_='

för då har man ju inget att förlora.

eh? jaha...du menar pengar -_- jaa man behöver väl inte pengar när man dör...men ändå, man ska leva för dagen! XD

Nej jag menade inte pengar =P jag menade typ.. att man kan göra en massa utan att behöva tänka på konsekvenserna.

....vadå 'du menade inte'...det va väl Infectedmuffin som skrev det xD
men jaa det ä väl rätt...ska till Lag vegas...'jaa nu satsar ja 20 tusen på ett spel..oj ja förlora visst...äsch skitsamma jag dör ju ändå efter det här!' precis så menar alla -_-


skulle jag ta livet av mig skulle jag inte satsa 20 tusen på ett spel utan ge det till nån som behövde dem. Om någon nu hade satsat 20 tusen på ett spel och sedan vunnit, vad tror ni den personen skulle ha gjort då?  
PostPosted: Sat Sep 08, 2007 9:43 am
Är han död? Poke Poke >.<  

- NightMare - Swe -


charity lol

PostPosted: Sun Sep 09, 2007 4:34 am
Fujiwara-Akira
Kaito-Tena
LostWithin
Kaito-Tena
InfectedMuffin
Kaito-Tena
ok när man ä vid liv så är det bara som vanligt...tråkigt...men när man snart ska dö...'Ooj nu ska jag göra alla saker jag drömt om!!!'...varför just när man ska dö? =_='

för då har man ju inget att förlora.

eh? jaha...du menar pengar -_- jaa man behöver väl inte pengar när man dör...men ändå, man ska leva för dagen! XD

Nej jag menade inte pengar =P jag menade typ.. att man kan göra en massa utan att behöva tänka på konsekvenserna.

....vadå 'du menade inte'...det va väl Infectedmuffin som skrev det xD
men jaa det ä väl rätt...ska till Lag vegas...'jaa nu satsar ja 20 tusen på ett spel..oj ja förlora visst...äsch skitsamma jag dör ju ändå efter det här!' precis så menar alla -_-


skulle jag ta livet av mig skulle jag inte satsa 20 tusen på ett spel utan ge det till nån som behövde dem. Om någon nu hade satsat 20 tusen på ett spel och sedan vunnit, vad tror ni den personen skulle ha gjort då?

..spela igen?? xD  
PostPosted: Sun Sep 23, 2007 9:07 am
hallååå nu e han ju online! ö_ö''' uh..*blir rädd o sticker iväg*  

charity lol


Lenorans

PostPosted: Sun Sep 23, 2007 9:08 am
haha nej jag tröttnade på att vara död så jag lever igen hahahaha  
PostPosted: Sun Sep 23, 2007 9:11 am
DrCarl
haha nej jag tröttnade på att vara död så jag lever igen hahahaha


lol wb sweatdrop  

ohz0ne


charity lol

PostPosted: Sun Sep 23, 2007 9:22 am
DrCarl
haha nej jag tröttnade på att vara död så jag lever igen hahahaha

va?! vafaan? xD *o jag som gjorde en tråd....x'D*  
PostPosted: Sun Sep 23, 2007 12:27 pm
men seriöst jag hatar gaias nya layout och navigations system så jag tog livet av mej av ren ilska för att den var så ful, men nu har jag åter uppståd via internet, och internet high life är underbart, fatta! Min biosalong är youtube!  

Lenorans


snelhest

PostPosted: Sun Sep 23, 2007 12:36 pm
lol, borde du inte prata i HTML eller BB då? xD
 
PostPosted: Mon Sep 24, 2007 8:18 am
DrCarl
men seriöst jag hatar gaias nya layout och navigations system så jag tog livet av mej av ren ilska för att den var så ful, men nu har jag åter uppståd via internet, och internet high life är underbart, fatta! Min biosalong är youtube!

va? vfn....xD
menade du att du skulle ta livet av dej..i gaia? GUUD VAD UPPBLÅSTA VI E'?! >XDDDD
 

charity lol


Sonozaki-Chan

PostPosted: Mon Sep 24, 2007 8:56 am
Kaito-Tena
DrCarl
men seriöst jag hatar gaias nya layout och navigations system så jag tog livet av mej av ren ilska för att den var så ful, men nu har jag åter uppståd via internet, och internet high life är underbart, fatta! Min biosalong är youtube!

va? vfn....xD
menade du att du skulle ta livet av dej..i gaia? GUUD VAD UPPBLÅSTA VI E'?! >XDDDD
Lol, DrCarl ... DrCarl har massa gaiagold, jag vill ha hans gaiagold o_o  
PostPosted: Mon Sep 24, 2007 9:46 am
Ah visst Carl jag tror dig du lever ju i allra högsta grad! Och han sitter och äter chips här hahaha xp  

Fang Cool


Lenorans

PostPosted: Mon Sep 24, 2007 9:59 am
Fang_89
Ah visst Carl jag tror dig du lever ju i allra högsta grad! Och han sitter och äter chips här hahaha xp


ha! på internet ja, hehe datachips hehe...  
PostPosted: Fri Oct 12, 2007 11:19 pm
DrCarl
Fang_89
Ah visst Carl jag tror dig du lever ju i allra högsta grad! Och han sitter och äter chips här hahaha xp


ha! på internet ja, hehe datachips hehe...

nej det var säkert såna där ~programmerade Potatischips....med dillsmak >XD  

charity lol

Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: [] [<] 1 2 3 4 [>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum