Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 29 30 31 32 33 34 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Apr 11, 2010 7:40 am
Zou ook leuk zijn, maar dan zijn de firey hands a must do!! XP  
PostPosted: Sun Apr 11, 2010 9:21 am
kittyocean
Zou ook leuk zijn, maar dan zijn de firey hands a must do!! XP

dat kostuum doe ik volgend jaar, beloofd
en die handen... neem een aansteker mee =P  

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Apr 12, 2010 9:36 am
Argh! Hersens! Waarom heb ik ze niet?!  
PostPosted: Mon Apr 12, 2010 10:40 am
kittyocean
Argh! Hersens! Waarom heb ik ze niet?!

Omdat ik ermee vandoor ben gegaan! ninja xp
(natuurlijk heb jij hersenen, ze zijn af en toe alleen een beetje afgeleid of gewoon wat minder actief)  

kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Tue Apr 13, 2010 11:22 am
kittyocean
Argh! Hersens! Waarom heb ik ze niet?!


Je bent een zombie?  
PostPosted: Tue Apr 13, 2010 12:06 pm
Wat reageren jullie lief XD


En argh! Weer zo'n politicus die zegt: Laten we maar al die dieren afschieten!

Easy way out, huh? Afschieten is ZOOOOO de oplossing. Verzorgd iets overlast? Afschieten die hap! En dan nu de mensen- oh nee, wacht! Dat is niet wat ze bedoelde!! Want mensen die overlast veroorzaken zijn iets heeeeel anders.
*is boos en schrijft vanuit emotie*  

kittyocean
Captain


Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 12:12 pm
Die debielen die de laatste schooldag hadden (eindexamenkandidaten)..
herrie, chaos etc.
en dat maffe kind (irritant meisje, ook laatste schooldag idioot) in beer of wat het ook was kostuum, met een waterpistool mensen nat maken, waaronder ik.. en op dat moment was ik net natuurlijk aan het lezen scream scream scream scream scream boek nat, pagina kreeg her en der natuurlijk die rare bollende vorm gonk gelukkig niet zo ernstig, maar was wel ontzettend pissig stare (ja ik hecht waarde aan bepaalde dingen, waaronder dat boek wink )
 
PostPosted: Tue Apr 20, 2010 12:24 pm
^ dat begrijp ik helemaal!!

< STREESSSSSSSS GAAAAAAH *rent gillend rondjes*  

kittyocean
Captain


Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Tue Apr 20, 2010 12:52 pm
en ze kregen allemaal zo'n t-shirt dat iedere eindexamenkandidaat krijgt (ik heb nog eentje van toen ik slaagde in 200 cool
en daar stond een foto van Obama op met de text "Yes We Can" en onder Obama stond "Graduate"
lach ik me kapot als er iemand dus zakt rofl rolleyes zit er altijd wel eentje tussen (vind ik zo lullig, geef je geld uit aan zo'n shirt en aan de gala, en dan zak je XD)

confused *Hugs*
ik hoop dat het snel minder wordt :3
 
PostPosted: Wed Apr 21, 2010 7:28 am
na de Fair zal het wel rustiger worden smile

Ik vind zakkers ook altijd zo naar. In mijn examenjaar was er eentje met een herexamen en die had het gelukkig gehaald. Een Unicum voor de school - de gehele VWO klas was geslaagd!  

kittyocean
Captain


Lorraaa

PostPosted: Sat Apr 24, 2010 12:08 pm
Dat ik in één dag werk van een hele week moet inhalen, wat me dus niet gaat lukken XD  
PostPosted: Sun Apr 25, 2010 5:12 am
Effe bij blijven mensen.

Eerst en vooral ben ik kwaad op mijn overgrootouders. Mijn overgrootmoeder had al heel de dag problemen met haar hart (!) en ze deden niets omdat ze dachten dat het wel zou overgaan. (!) Uiteindelijk hebben we men OGvader zo ver gekregen dat hij de dokteress belde (met zwaar tegenstribblen van men OGmoeder) en toen hij zelf naar de dokteress reed, is men OGmoeder zwaar achteruit gegaan en dan hebben we de ambulance moeten bellen! Hadden wij er niet bijgeweest, dan was ze dood geweest verdomme! Zonder mijn moeder, die een half uur lang EHBO gaf, leeft ze nog. Verdomme!

Nu wat minder ernstige dingen.

Avatar gezien en nu ben ik kwaad op de Oscars omdat ze Hurt Locker verkozen boven dat. Of zelfs Basterds.

Kwaad op die irritante maniakken buiten die het noodzakelijk vinden om tegen een houten stelling te voetballen zo dat er een luide BOEM klinkt om de twee seconden.

EN DAN DE BELGISCHE KAKREGERING. Miljaar, het is ni waar! WA EEN KIEKES! Alweer een crisis aan onze laarzen.  

Mogunetto

Barking Lunatic


Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Tue Apr 27, 2010 12:59 pm
mijn tights (panty/maillot .. whatever) zaten niet goed op de eff, waardoor het heel lang langs mijn benen heeft geschuurd.
resultaat: een wondje aan de binnenkant van mijn linker- en rechterbeen. thuis loop ik rond als een debiel om de wond aan de rechterkant (link heb ik 't niet zo erg) het minst te belasten, maar op school gaat dat niet en ik draag thuis en op school natuurlijk een broek (thuis gelukkig losse PJ) dat er ook de hele tijd langs gaat.
Waardoor het korstje er vanaf is gegaan (dat en ik heb er aan liggen friemelen).
Zei mijn moeder net in de woonkamer dat ik het moest ontsmetten ofzo met dettol omdat wonden aan mijn benen slecht helen, met name omdat ik heel erg lip oedeem heb, anders krijg een een vieze ontstekende wond aan mijn been.. ik heb de pest aan lip oedeem.. mijn benen zien er belachelijk raar en groot uit (al was ik slank geweest, dan had ik nog mega benen).. en met raar bedoel ik de vorm, want waar het vocht zit, is het gezwollen dus loop ik rond met michelin benen -___-''
scream gonk scream gonk  
PostPosted: Tue Apr 27, 2010 1:02 pm
Dat glee hier niet op tv is. neutral  

pompoennetje


Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Tue Apr 27, 2010 1:10 pm
^^^Avatar is wel geweldig ja... die andere films heb ik niet gezien dus ik kan er niet goed over oordelen, maar het gaat er toch niet om wie de Oscars krijgt maar om wie uiteindelijk jij de beste vindt?

^^ worden je benen weer snel heel? Klinkt heel naar allemaal. Misschien kan een pleister helpen tegen het schuren van je spijkerbroek.

^ ik heb wat filmpjes gezien, mooi zingen kunnen ze, ik vind alleen dat ze niet echt goed vanuit de tekst zingen, alsof ze niet door hebben wat ze nou eigenlijk 'zeggen'.  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 29 30 31 32 33 34 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum