Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Brunflo Gårdsmarknad [Sell, buy, quest!]
Villa Villekulla Charity! Massa outfits denna månad! Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 29 30 31 32 33 34 ... 63 64 65 66 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ny poll!
  Ja!
View Results

SailorChibiChibiChan

PostPosted: Wed Oct 24, 2007 1:45 am
Motivation till Månadens outfit

Jag har suttit ett tag här och funderat på något bra att skriva... har dock aldrig varit bra på att motivera sånna här saker, och självklart inte när det gäller att få en gratis grunny... xp
men så bestämde jag mig för att kolla på lite gamla Motivationer för att få inspiration... detta gjorde dock bara att jag ändrade åsikt i detta... istället för att skriva en motivation varför jag ska få en gratis grunny så ska jag istället ge en motivation till varför du inte ska ge mig den...
Jag tyckte nämligen att Cassandras motivation var mycket bra, och tycker därför att hon ska få den.. att vara givmild är det bästa man kan vara och därför tycker jag att någon som inte behöver den så mycket gör en mycket god gärning genom att ge den till någon mer behövande...

så min motivation varför jag ska få månadens outfit är att jag tycker att någon annan egentligen ska få den... 3nodding

tack för mig... biggrin  
PostPosted: Wed Oct 24, 2007 2:03 am
Halloween TekTek

Och här är mitt halloween tektek bidrag... en läskig spökflicka... kan det bli mer skrämmande?!?

User Image  

SailorChibiChibiChan


Taihen da

PostPosted: Thu Oct 25, 2007 7:29 am
Motivation till månadens outfit

Ja det här har väl dom flesta sagt men det är nog den ända anledningen, jag skulle väldigt gärna vilja ha en Grunny men jag har inte så värst mycke pengar just nu och kan inte köpa en själv. Sen var det en ganska cool avatar också ^^  
PostPosted: Thu Oct 25, 2007 12:30 pm
Halloween Tektek!

User Image

"I cant get the grunnys of me!" D;
 

Svea Viking
Crew


fixfax

PostPosted: Fri Oct 26, 2007 6:01 am
Nu har jag höstlov! blaugh
Då kan jag äntligen få sova
biggrin  
PostPosted: Fri Oct 26, 2007 6:17 am
Månadens outfit

Först måste jag säga att du är för bra när du gör dom ^^
jag kan värken matcha färger eller nått sånt men det kan du och du gör det så underbart vackert det är nästan så jag dör en sådan simpel sak akn bli så sööt jag förstår bara inte hur du gör stressed sweatdrop heart
så jag skulle då vilja ha månadens outfit för jag e så super dålig på att matcha färger confused blaugh 3nodding  

Notime


fixfax

PostPosted: Fri Oct 26, 2007 6:23 am
Månadens Outfit

Jag vill inte att Notime ska få den igen så ge den till mej istället
razz  
PostPosted: Fri Oct 26, 2007 2:56 pm
fixfax
Månadens Outfit

Jag vill inte att Notime ska få den igen så ge den till mej istället
razz


den va bra..^^ jag röstar på dig eller cassandra nu^^ eller mig själv så klart.. smile  

SailorChibiChibiChan


Keyhala

Liberal Browser

PostPosted: Fri Oct 26, 2007 5:47 pm
fixfax
Månadens Outfit

Jag vill inte att Notime ska få den igen så ge den till mej istället
razz


Heeeey~ bråkar du med min lillasyster nu? *glares* evil stressed

Om hon gett en bra motivering äre klart hon ska vinna XP Det är ju det tävlingen går ut på. Hur många gånger man vunnit innan har inget med det att göra (och ska definitivt INTE vara en andledning till att nån inte vinner)
 
PostPosted: Sat Oct 27, 2007 1:34 am
Keyhala
fixfax
Månadens Outfit

Jag vill inte att Notime ska få den igen så ge den till mej istället
razz


Heeeey~ bråkar du med min lillasyster nu? *glares* evil stressed

Om hon gett en bra motivering äre klart hon ska vinna XP Det är ju det tävlingen går ut på. Hur många gånger man vunnit innan har inget med det att göra (och ska definitivt INTE vara en andledning till att nån inte vinner)


Nä jag vet. Det var mer som ett skämt wink
Men förlåt om jag gjorde dej upprörd
neutral  

fixfax


- NightMare - Swe -

PostPosted: Sat Oct 27, 2007 8:08 am
Motivering till Månadens outfit:
jo....Jag skulle vilja gärna ha Grunnyn till min avatar...just nu sparar jag till en kiki vill helst inte slösa mer...
jag skulle gärna ha lite mer grönt till min avatar  
PostPosted: Sat Oct 27, 2007 1:14 pm
Yay Jag lyuckades matcha färger någurlunda bra denna gången whee
Tack vare att syrran lånade ut en massa saketr till mig XD  

Notime


Notime

PostPosted: Sat Oct 27, 2007 1:15 pm
fixfax
Månadens Outfit

Jag vill inte att Notime ska få den igen så ge den till mej istället
razz

Jag vet att jag har vunnit två gånger men första gången var det ju faktist bara 3 motiveringar och andra gången inte så många bra och dessutom så tycker jag precis som syrran det ska inte betyda att jag inte har samma rätt som alla andra att vinna denna gången eller hur?
vet att det bara var ett skämt men det lät inte så bra när du jag ill inte att notime ska vinna......  
PostPosted: Sun Oct 28, 2007 1:22 am
Notime
fixfax
Månadens Outfit

Jag vill inte att Notime ska få den igen så ge den till mej istället
razz

Jag vet att jag har vunnit två gånger men första gången var det ju faktist bara 3 motiveringar och andra gången inte så många bra och dessutom så tycker jag precis som syrran det ska inte betyda att jag inte har samma rätt som alla andra att vinna denna gången eller hur?
vet att det bara var ett skämt men det lät inte så bra när du jag ill inte att notime ska vinna......


Förlåt, det kanske inte var det bästa skämtet precis. Du får vinna jättemånga gånger. Bara när jag såg dej skriva en bra förklaring ville jag bara skriva något.
Jag hade ju kunnat formulerat mej anorlunda.
 

fixfax


LostWithin

PostPosted: Sun Oct 28, 2007 4:03 am
Luuuuuugn lilla grisen mrgreen  
Reply
Brunflo Gårdsmarknad [Sell, buy, quest!]

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 29 30 31 32 33 34 ... 63 64 65 66 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum