Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 30 31 32 33 34 35 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Mogunetto

Barking Lunatic

PostPosted: Tue Apr 27, 2010 3:51 pm
Calahara
^^^Avatar is wel geweldig ja... die andere films heb ik niet gezien dus ik kan er niet goed over oordelen, maar het gaat er toch niet om wie de Oscars krijgt maar om wie uiteindelijk jij de beste vindt?


Ik ben gewoon kwaad dat het bewees dat de Oscars de films zoals District 9 en Avatar geen serieuze kandidaten waren en er gewoon bij waren om die mannen hun imago wat op te krieken.  
PostPosted: Wed Apr 28, 2010 4:58 am
Dat elke keer als ik m'n browser start er een extra balkje opent Dx
Nu wel weer over ;'3

M'n ergernis duurt altijd maar zo'n 3 seconden xD  

WoIkje


Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 6:33 am
KATTENMOORDENAAR
WEER EEN IS VERDWENEN
 
PostPosted: Wed Apr 28, 2010 6:43 am
Ik irriteer me zo vreselijk aan aanstellers. Alsof zij de enigen zijn met een probleem!!  

kittyocean
Captain


pompoennetje

PostPosted: Wed Apr 28, 2010 12:42 pm
Calahara

^ ik heb wat filmpjes gezien, mooi zingen kunnen ze, ik vind alleen dat ze niet echt goed vanuit de tekst zingen, alsof ze niet door hebben wat ze nou eigenlijk 'zeggen'.

Vindje? Dat vind ik juist niet. Haha.

Nja. Niet dat ik er zoveel verstand van heb.
Maar True colors and Don't stop believing zijn geweldig.  
PostPosted: Wed Apr 28, 2010 12:43 pm
Ik kan me zo ergeren aan mensen die je niet zien staan, tot ze iets van je nodig hebben, dan zijn ze opeens heel 'aardig'.  

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Apr 29, 2010 1:30 pm
Mijn hersens doen weer eens niet wat ik wil  
PostPosted: Mon May 03, 2010 12:51 pm
Dat youtube zo frigging irritant en onhandig is wanneer je je wachtwoord wil resetten!

Eerst kon je gewoon je wachtwoord laten resetten binnen een uur wanneer je het eens vergat, nou is het maar net de vraag OF je hem ooit KAN resetten!  

xz791


Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Tue May 04, 2010 2:31 am
dat mensen spullen voor veel te veel geld verkopen (zelfs als het tweedehands is!!)
zo'n meisje van het decora forum verkoopt een Japans tijdschrift (dus tweedehands, ze had 'm zelf nog gebruikt) voor 15 pounds (ofzoiets X'D).
en er is een site die hetzelfde tijdschrift verkoopt voor $10..
15 pounds is (ik heb een currency converter gebruikt) iets meer dan $22,-.. het klopt dat er nog wat verzendkosten op de $10,- komen maar dat is denk ik nog altijd goedkoper dan 15 pounds dokken zonder verzendkosten..
en dat tijdschrift is niet eens een speciale editie ofzo (anders was het wel vernoemd)..
dat meisje is trouwens een ontzettende na-aper van een hele bekende Decora-chan en daar word ik gek van.. is heel irritant.. ze heeft zelfs de schrijfwijze van de bekende Decora-chan wat gekopieerd..

en ik word maf van mensen die Engels als moedertaal hebben en dan nog de domste schrijffouten maken.. taalfoutje kan, maar kom op zeg..
"magizine?" (weer terug naar dat irritante meisje)
 
PostPosted: Tue May 04, 2010 1:22 pm
Mensen die geen respect meer hebben voor een herdenking  

kittyocean
Captain


Lorraaa

PostPosted: Wed May 05, 2010 11:22 am
kittyocean
Mensen die geen respect meer hebben voor een herdenking
 
PostPosted: Wed May 05, 2010 1:35 pm
dat mensen naar de opening van bevrijdingsdag gaan om naar een domme Nederlandse zanger te kijken en mee te zingen.. in plaats van Bevrijdingsdag te vieren of te weten waarom we het vieren of zonder te weten wat het is..
het zou geopened moeten worden met een speech, er hoort meer gesproken te worden dan gezongen... een enkel lied is ok, niet een heel concert.
 

Neo Sideralis

Desirable Genius


Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Thu May 06, 2010 2:06 am
helemaal niets meer, aangezien ik mijn eigen gevoelens, meningen en ideeën negeer  
PostPosted: Thu May 06, 2010 5:42 am
dat iemand stare hier veel te negatief denkt en toch echt hier iets aan moet gaan doen.... je hebt er niets aan om zulke dingen te negeren, ze blijven er en het wordt dan alleen maar erger... ga er iets aan doen! praat er met je ouders over! en kop op!  

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 06, 2010 10:26 am
Mensen die de aandacht van alles en iedereen claimen; gewoon weg opzuigen. Ik heb ook een leven! Ik heb mijn eigen dingen! Ik kan niet elke seconde aan die persoon spenderen omdat deze persoon denkt dat hij/zij gelukkiger is als ik ongelukkig ben!

(And that, my friends, is a true story!)  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 30 31 32 33 34 35 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum