Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 31 32 33 34 35 36 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

WoIkje

PostPosted: Thu May 06, 2010 12:45 pm
kittyocean
Mensen die de aandacht van alles en iedereen claimen; gewoon weg opzuigen. Ik heb ook een leven! Ik heb mijn eigen dingen! Ik kan niet elke seconde aan die persoon spenderen omdat deze persoon denkt dat hij/zij gelukkiger is als ik ongelukkig ben!

(And that, my friends, is a true story!)

Ik weet hoe je je voelt, echt waar .-.
Als je 2 jaar lang elke dag verhalen moet aanhoren over hoe slecht een persoon het wel niet heeft. Vraagt dan om advies en als het haar niet zint veranderd ze het verhaal zodat ik de boeman lijk en moet ik mezelf nog gaan goed praten ook :/

Sommige mensen... Dx  
PostPosted: Fri May 07, 2010 2:36 am
2 dagen continu hoofdpijn. En slecht pillen kunnen slikken.. alleen de allerkleinste krijg ik naar binnen sigh. (Aleve is okay, de rest no way XD)  

The Forbidden Angel


Lorraaa

PostPosted: Fri May 07, 2010 3:07 am
The Forbidden Angel
2 dagen continu hoofdpijn. En slecht pillen kunnen slikken.. alleen de allerkleinste krijg ik naar binnen sigh. (Aleve is okay, de rest no way XD)


Kan je sommige niet oplossen in water en dat opdrinken? Als je het slikt zit je er alleen wel minder lang mee ;P  
PostPosted: Fri May 07, 2010 3:10 am
Lorraaa
The Forbidden Angel
2 dagen continu hoofdpijn. En slecht pillen kunnen slikken.. alleen de allerkleinste krijg ik naar binnen sigh. (Aleve is okay, de rest no way XD)


Kan je sommige niet oplossen in water en dat opdrinken? Als je het slikt zit je er alleen wel minder lang mee ;P


Ja met dat idee kwamen ze op mijn werk ook.. dus ik een paracetamol in water opgelost... VIES! Ontiegelijk. Ik moet eigenlijk gewoon standaard een aleve mij me hebben, die slik ik wel zo. Maarja ben haast nooit ziek ^^  

The Forbidden Angel


Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Fri May 07, 2010 5:24 am
Mijn beeldscherm deed het op een gegeven moment niet meer O.o, hij wou niet meer aan... nou heb ik een heel klein beeldscherm dat hartstikke bol staat crying . Wel blij dat ik een beeldscherm heb, ik met namelijk voor engels een presentatie houden over het immuun systeem, gelukkig geen powerpoint (daar ben ik zo erg slecht in.)

Edit: oplossen is wel beter voor je maag, paracetamol is best zwaar voor je maag, het tast je maag zelfs aan... Ik heb ze vroeger ook alleen opgelost gedronken en ik had heeeeeel erg vaak hoofdpijn... crying . Ja, smerig is het.

edit 2: mijn beeldscherm piept heeeeel erg hoog! (en houd dat aan....) gonk gonk gonk gonk crying crying crying crying whéeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee crying crying -sob-  
PostPosted: Fri May 07, 2010 11:30 am
WoIkje
kittyocean
Mensen die de aandacht van alles en iedereen claimen; gewoon weg opzuigen. Ik heb ook een leven! Ik heb mijn eigen dingen! Ik kan niet elke seconde aan die persoon spenderen omdat deze persoon denkt dat hij/zij gelukkiger is als ik ongelukkig ben!

(And that, my friends, is a true story!)

Ik weet hoe je je voelt, echt waar .-.
Als je 2 jaar lang elke dag verhalen moet aanhoren over hoe slecht een persoon het wel niet heeft. Vraagt dan om advies en als het haar niet zint veranderd ze het verhaal zodat ik de boeman lijk en moet ik mezelf nog gaan goed praten ook :/

Sommige mensen... Dx


Mij vroeg degene niet om advies. Maar als ik een probleem had, moest hij/zij toch even laten weten hoe miserable zijn/haar leven was. Ik mocht geen problemen hebben, maar moest wel slechter af zijn dan hij/zij  

kittyocean
Captain


Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sat May 08, 2010 4:57 am
dat ik teweinig C++ ken en daarom een jaar moet wachten voordat ik de opleiding kan doen die ik wil  
PostPosted: Sat May 08, 2010 10:05 am
The Forbidden Angel
Lorraaa
The Forbidden Angel
2 dagen continu hoofdpijn. En slecht pillen kunnen slikken.. alleen de allerkleinste krijg ik naar binnen sigh. (Aleve is okay, de rest no way XD)


Kan je sommige niet oplossen in water en dat opdrinken? Als je het slikt zit je er alleen wel minder lang mee ;P


Ja met dat idee kwamen ze op mijn werk ook.. dus ik een paracetamol in water opgelost... VIES! Ontiegelijk. Ik moet eigenlijk gewoon standaard een aleve mij me hebben, die slik ik wel zo. Maarja ben haast nooit ziek ^^


dat laatste is dan weer mooi ;D

@ Calahara: kan je geen koptelefoon met muziek opzetten om die piep niet meer te horen? ;O  

Lorraaa


Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Sat May 08, 2010 1:49 pm
goed idee!! nog niet bedacht  
PostPosted: Sun May 09, 2010 3:14 am
Dat ik honger heb XD Waaah! Food!!  

kittyocean
Captain


WoIkje

PostPosted: Wed May 12, 2010 8:07 am
kittyocean
WoIkje
kittyocean
Mensen die de aandacht van alles en iedereen claimen; gewoon weg opzuigen. Ik heb ook een leven! Ik heb mijn eigen dingen! Ik kan niet elke seconde aan die persoon spenderen omdat deze persoon denkt dat hij/zij gelukkiger is als ik ongelukkig ben!

(And that, my friends, is a true story!)

Ik weet hoe je je voelt, echt waar .-.
Als je 2 jaar lang elke dag verhalen moet aanhoren over hoe slecht een persoon het wel niet heeft. Vraagt dan om advies en als het haar niet zint veranderd ze het verhaal zodat ik de boeman lijk en moet ik mezelf nog gaan goed praten ook :/

Sommige mensen... Dx


Mij vroeg degene niet om advies. Maar als ik een probleem had, moest hij/zij toch even laten weten hoe miserable zijn/haar leven was. Ik mocht geen problemen hebben, maar moest wel slechter af zijn dan hij/zij


Nouja, lekker egoïstisch weer >(
Was je bevriend met die persoon?
Er zijn echt veel mensen die zich zo gedragen tegenover andere D;  
PostPosted: Wed May 12, 2010 8:14 am
de "Dubbele punt D"-emoticon op msn.  

Renatiny

1,850 Points
  • Hygienic 200
  • Dressed Up 200
  • Gaian 50

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Wed May 12, 2010 8:23 am
dat ik nog langer moet wachten  
PostPosted: Wed May 12, 2010 1:35 pm
Materialisme. Iemand die ik ken wordt steeds materialistischer. Het lijkt bijna of ze alleen maar leeft voor het kopen van dingen. Ik kan me daar zo aan ergeren.  

Wilder Wein MCMXCII


Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100
PostPosted: Wed May 12, 2010 2:40 pm
Vakantie naar engeland gaat niet door emo .

(nou hoop ik mijn familie zo ver te krijgen om naar Kyoto (Japan) te gaan twisted ) Of weet iemand nog een leuk rustig dorpje in Japan? question  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 31 32 33 34 35 36 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum