Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 32 33 34 35 36 37 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu May 13, 2010 3:19 am
Calahara
Vakantie naar engeland gaat niet door emo .

(nou hoop ik mijn familie zo ver te krijgen om naar Kyoto (Japan) te gaan twisted ) Of weet iemand nog een leuk rustig dorpje in Japan? question


Helaas niet... maar mag ik mijn verlanglijstje meegeven? XD  
PostPosted: Thu May 13, 2010 3:41 am
dat ik waarsch maar een week naar Canada of Mexico mag  

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Thu May 13, 2010 5:37 am
Calahara
Vakantie naar engeland gaat niet door emo .

(nou hoop ik mijn familie zo ver te krijgen om naar Kyoto (Japan) te gaan twisted ) Of weet iemand nog een leuk rustig dorpje in Japan? question


ik hoop maar dat je daar weet te overleven XD

Osaka en Tokyo lijken mij erg leuk.. en Nagasaki of Hiroshima in verband met het oorlogsmuseum.
Ze hebben in 1 van die twee musea een klok, die stil stond toen de bom af ging.. het staat nog steeds op dezelfde tijd (11.02 geloof ik).
 
PostPosted: Thu May 13, 2010 9:09 am
Neo MOF
Calahara
Vakantie naar engeland gaat niet door emo .

(nou hoop ik mijn familie zo ver te krijgen om naar Kyoto (Japan) te gaan twisted ) Of weet iemand nog een leuk rustig dorpje in Japan? question


ik hoop maar dat je daar weet te overleven XD

Osaka en Tokyo lijken mij erg leuk.. en Nagasaki of Hiroshima in verband met het oorlogsmuseum.
Ze hebben in 1 van die twee musea een klok, die stil stond toen de bom af ging.. het staat nog steeds op dezelfde tijd (11.02 geloof ik).


Wow, O.o Ik heb best wel wat gelezen over dat die musea zo geweldig zou zijn.
Ik heb gehoord dat Kyoto geweldig is. Ik zou een planning moeten maken om daar naar toe te gaan. Er is zo veel en het is groot, je moet van te voren weten waar je naar toe wilt gaan. (En ik ben geen fan van al te grote steden (Ik hou van rust en groen.)) En het is ook nog duur... Ik hoop dat ik het nog een beetje goedkoop kan houden, mijn ouders vinden het al gauw te duur...

Edit: @dash: een week is al best lang.  

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Thu May 13, 2010 4:08 pm
ja... maar ik blijf bij een vriend(in) slapen... dus ik hoef niet voor een hotel te betalen... alleen vliegreis en overig  
PostPosted: Fri May 14, 2010 5:40 am
Mensen die zichzelf zo vreselijk bijzonder vinden dat je de neiging hebt om een schep te pakken (om een schep blubber op ze te gooien)  

kittyocean
Captain


kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Fri May 14, 2010 7:56 am
kittyocean
Mensen die zichzelf zo vreselijk bijzonder vinden dat je de neiging hebt om een schep te pakken (om een schep blubber op ze te gooien)

twisted Zou ik ook neiging toe hebben ^^, met alle plezier twisted . *gaat bezig met het maken van blubberige blubber*
Ik denk wel dat het een van die dingen is die je moet laten. Ook al kan je dan zeggen dat ze dan "vreselijk bijzonder" zijn met blubber op hun hoofd. Niemand heeft meer blubber op zijn hoofd. Staat vast erg origineel, blubber op je hoofd.
 
PostPosted: Fri May 14, 2010 8:31 am
Quote:
Osaka en Tokyo lijken mij erg leuk.. en Nagasaki of Hiroshima in verband met het oorlogsmuseum.
Ze hebben in 1 van die twee musea een klok, die stil stond toen de bom af ging.. het staat nog steeds op dezelfde tijd (11.02 geloof ik).


hoe willen ze dat doen, de halverings tijd van uranium is 3 miljard jaar, dan zou je toch kapot gaan aan de straling?  

cerinth

5,300 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Citizen 200

pompoennetje

PostPosted: Fri May 14, 2010 11:26 am
Dat de vader van mijn vriend slecht over mij heeft zitten lullen tegen hem. neutral  
PostPosted: Fri May 14, 2010 3:13 pm
cerinth
Quote:
Osaka en Tokyo lijken mij erg leuk.. en Nagasaki of Hiroshima in verband met het oorlogsmuseum.
Ze hebben in 1 van die twee musea een klok, die stil stond toen de bom af ging.. het staat nog steeds op dezelfde tijd (11.02 geloof ik).


hoe willen ze dat doen, de halverings tijd van uranium is 3 miljard jaar, dan zou je toch kapot gaan aan de straling?

op Hiroshima gooide ze een uranium-235 bom... de Halveringstijd van dat is 7,038×10^8 jaar... de bom had 64,1 kg uranium (ong)... bereken maar over hoeveel jaar alle uranium weg is...

op Nagasaki een... plutonium bom ... 240 of 239... halveringstijd 2,4110×10^4 jaar (239) en 6564 jaar (240)... geen idee hoeveel plutonium  

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat May 15, 2010 2:21 am
Ik erger me aan mijzelf weer eens. Voel me helemaal niet super en heb te veel te doen!!  
PostPosted: Sun May 16, 2010 11:42 am
Calahara
Neo MOF
Calahara
Vakantie naar engeland gaat niet door emo .

(nou hoop ik mijn familie zo ver te krijgen om naar Kyoto (Japan) te gaan twisted ) Of weet iemand nog een leuk rustig dorpje in Japan? question


ik hoop maar dat je daar weet te overleven XD

Osaka en Tokyo lijken mij erg leuk.. en Nagasaki of Hiroshima in verband met het oorlogsmuseum.
Ze hebben in 1 van die twee musea een klok, die stil stond toen de bom af ging.. het staat nog steeds op dezelfde tijd (11.02 geloof ik).


Wow, O.o Ik heb best wel wat gelezen over dat die musea zo geweldig zou zijn.
Ik heb gehoord dat Kyoto geweldig is. Ik zou een planning moeten maken om daar naar toe te gaan. Er is zo veel en het is groot, je moet van te voren weten waar je naar toe wilt gaan. (En ik ben geen fan van al te grote steden (Ik hou van rust en groen.)) En het is ook nog duur... Ik hoop dat ik het nog een beetje goedkoop kan houden, mijn ouders vinden het al gauw te duur...

Edit: @dash: een week is al best lang.


Kyoto is ook ontzettend groot. Er zijn daar voornamelijk Tempels. Trouwens, als je in de zomer gaat dan zit je lekker in de hitte (ja, een gedeelte van Japan ligt ter hoogte van Marokko. Japan is een groot land maar lijkt bijna klein omdat het lang -verticaal- uitgestrekt it). In tegenstelling tot steden in Japan, is Amsterdam waarschijnlijk meer iets als een town (i.p.v. city, een 'village' is te ver gezocht X'D)
Een reis naar Japan is ontzettend duur hoor. En je k**t daar beter een tijdje blijven, anders is het zonde van het geld. Een hotel is duurder als de kamer groot is (zoals mensen in Europa en Amerika dat meer gewend zijn) tenzij je in zo'n capsule ding durft te blijven, maar daar kun je alleen pitten rofl
In Japan is het heel moeilijk om daar je weg te vinden als je de taal niet kent en ook geen Japans alfabet k**t lezen.
Je moet daar nooit met de taxi gaan maar met de trein of metro.
En de Japanners zijn niet zo heel erg happig op "Gaijin", voornamelijk de oudere generatie, de nieuwere is meer open.
 

Neo Sideralis

Desirable Genius


Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Mon May 17, 2010 1:11 am
dat je niet je eigen gift log kan kijken  
PostPosted: Mon May 17, 2010 6:53 am
Dat die frames niet willen meewerken><  

xz791


kittyocean
Captain

PostPosted: Mon May 17, 2010 7:09 am
... dat sommige tekenfilms met de realiteit spotten terwijl ze realistisch willen overkomen.

... een bus tegenhouden met blote handen?  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 32 33 34 35 36 37 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum