Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 37 38 39 40 41 42 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Aug 04, 2010 11:56 am
Maar dat is toch logisch? Je weet dat het van jou is (zal zijn) en dat je er van zal houden... maar het lijkt wel alsof je er niet van mag houden! (omdat het er nog niet is)  
PostPosted: Thu Aug 05, 2010 1:45 pm
The Forbidden Angel
Gisteren onze katjes gezien.. we hebben ze al gekocht, maar halen ze pas de 23e.. langer dan 2 weken wachten!
Gosh dat is moeilijk. Ik lijkt wel verliefd, denk aan haast niets anders!


I want pictures biggrin als je ze hebt X'D en foto's wilt maken o3o''  

Neo Sideralis

Desirable Genius


WoIkje

PostPosted: Thu Aug 05, 2010 4:39 pm
Mensen die vals doen tegen m'n vrienden als ik weg ben. Als ze een beetje lef hadden deden ze het waar ik bij ben :/  
PostPosted: Fri Aug 06, 2010 11:49 am
Ik voel me soms zonder reden aangevallen... of ben ik dan toch aangevallen?  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Fri Aug 06, 2010 1:00 pm
Waarom kunnen sommige mensen het verleden niet gewoon laten rusten *zucht*
Maar in plaats daarvan plaatsen ze allerlei dreigende berichten op internet, waardoor ik me nu al dagenlang niet meer veilig voel.
 
PostPosted: Fri Aug 06, 2010 4:56 pm
Wilder Wein MCMXCII
Waarom kunnen sommige mensen het verleden niet gewoon laten rusten *zucht*
Maar in plaats daarvan plaatsen ze allerlei dreigende berichten op internet, waardoor ik me nu al dagenlang niet meer veilig voel.

Klinkt niet leuk =( zwaar *, laat je niet klein krijgen! Vertel het aan mensen in je omgeving zou ik zeggen. Dat ze het via Internet doen geeft wel een zwakheid aan, te laf om het in je gezicht te zeggen. Dus veel durven ze kennelijk niet.  

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Aug 07, 2010 12:13 pm
Calahara
Wilder Wein MCMXCII
Waarom kunnen sommige mensen het verleden niet gewoon laten rusten *zucht*
Maar in plaats daarvan plaatsen ze allerlei dreigende berichten op internet, waardoor ik me nu al dagenlang niet meer veilig voel.

Klinkt niet leuk =( zwaar *, laat je niet klein krijgen! Vertel het aan mensen in je omgeving zou ik zeggen. Dat ze het via Internet doen geeft wel een zwakheid aan, te laf om het in je gezicht te zeggen. Dus veel durven ze kennelijk niet.


Mee eens. En de beste manier om er mee om te gaan is het gewoon negeren. Het is moeilijk, dat snap ik best, maar ik heb mijn flames nooit verborgen. Mensen zagen dus dat ik werd aangevallen en gewoon vrolijk doorging. Hierdoor leek ik sterker dan ik was en werden de flamers opeens de losers  
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 1:28 am
Domme bouwvakkers stare

Kon ik eindelijk uitslapen, belt er om 8.00 iemand aan... ik verwachtte niemand, dus ik deed de deur niet open en bleef liggen. Ging de bel nog een keer, toen heb ik toch maar open gedaan. Twee bouwvakkers met allemaal gereedschap voor de deur "Ja, wij komen de badkamer doen". We stonden elkaar echt zo aan te kijken; neutral Ik wist van niets. Bleken ze op het verkeerde nummer te zijn. Sigh. Voor niks uit me bed gebeld xd  

The Forbidden Angel


The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Aug 12, 2010 1:32 am
Heb meteen nog iets waar ik me soms aan erger razz (en dat terwijl ik nu echt niet chagerijnig ben!)
Het feit dat ik geen geld uit kan geven rolleyes In principe heb ik genoeg.. Je zou denken fijn, dan kan je goed sparen. Maar als ik dus bijvoorbeeld iets leuks koop van mijn verdiende geld, of als de boodschappen (bij albert heijn) iets duurder uitvallen, ben ik meteen chagerijnig omdat ik zoveel geld heb uitgegeven razz Haha ik kan dan serieus twee uur chagerijnig zijn en erover zeuren. ( "Ik ga nooooit meer naar die AH! Van dat geld kan ik een week eten man, en nu heb ik maar twee dingen")

Eigelijk jammer, want je verdient geld om het uit te geven en er van te genieten, niet om alleen naar de cijfers op je bank te kunnen kijken sweatdrop  
PostPosted: Thu Aug 12, 2010 1:44 am
Wat mij vreemd genoeg blijven irriteren, zijn de fouten in films met een oud-Griekse/Romeinse achtergrond. Ik, als overtuigd gymnasiast blaugh , en aankomend student klassieke talen, KAN ER NIET MEER TEGEN!!!!! Een paar voorbeelden:
-De film Troy klopt van geen kant, en dat komt niet alleen door het vliegtuig dat op een gegeven moment in beeld is.
- De film Percy Jackson & the Lighting Thief (of zoiets) heeft me zwaar teleurgesteld. Zo heeft in die film Pallas Athena een dochter! (Wat niet mogelijk is: in het Grieks betekent Pallas zelfs maagd, Athena heeft bij haar geboorte gezworen nooit zich te hechten aan een man en ze is te sterk om te worden gedwongen)
Zo zijn er nog veel meer voorbeelden, maar ik hou me in. Laat de kritiek over deze post maar beginnen, rofl razz  

Endjinda

Wealthy Genius

13,400 Points
  • First step to fame 200
  • Window Shopper 100
  • Forum Regular 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Aug 12, 2010 12:00 pm
Men krijgt een cadeautje... en staat dan stennis te schoppen dat hij dat cadeautje heeft gekregen....  
PostPosted: Fri Aug 13, 2010 6:13 pm
Waarom stennis schoppen over een kadootje?

Iets waar ik me best wel aan erger trouwens is dat anderen zien dat iemand het moeilijk heeft en dat diens vrienden hem/haar dan beginnen te mijden en al waardoor kennissen en familie weer kunnen helpen om er weer bovenop te komen  

xz791


kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Aug 14, 2010 12:52 am
Dat vroeg ik me ook al af

En tja, vrienden door dik en dun... en zij die alleen voor de dik gaan, zijn dus geen vrienden

Dat 1 iemand al 3 dagen haar mail niet checkt waardoor ik niet weet of ik mee kan rijden ¬¬  
PostPosted: Sat Aug 14, 2010 2:57 am
Dat ze thuis zo moeilijk advies op kunnen volgen waarna jijzelf het weer kan gaan oplossen. stressed

Of anders uitslapen, wil ik eens uitslapen gaan ze me weer wakker maken omdat ik al de hele tijd zou uitslapen... Normaal gesproken om 8 uur van bed komen en dan een keertje na 10en nog in bed liggen noem ik niet al de hele tijd >_> scream  

xz791


kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Aug 15, 2010 2:47 am
Mensen die denken dat ik zo'n heerlijk rustig leventje heb  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 37 38 39 40 41 42 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum