|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 05, 2008 12:25 pm
.::TAD WILLIAMS::. rekomenderar hans böcker, alla! (har inte läst alla själv än, men jag håller på)
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 3:24 pm
.::åmeh!::. sämsta slutet ever på "vid hägerns skarpa skri" ;__; man får inte döda mina favoritkarraktärer!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 3:57 pm
Yahaaha, nu vill jag också vara med. :'3 Först och främst ska jag nämna favoriten då: Och det måste ju fan vara "Sagan om klanen Otori". *-* (...Nu känner jag mig lite copycat:ig xD)
Nejmen, ärligt, jag är väldigt förtjust i de böckerna. ^__^ Fyran var iofs inte bra, men femman är faktiskt lika bra som de tre första om du frågar mig. ^ ^ Den handlar ju om Shigeru, som helt klart är den bästa karaktären i hela serien. ;'D Så.. Typ, ja. ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 4:06 pm
Ginqx Yahaaha, nu vill jag också vara med. :'3 Först och främst ska jag nämna favoriten då: Och det måste ju fan vara " Sagan om klanen Otori". *-* (...Nu känner jag mig lite copycat:ig xD) Nejmen, ärligt, jag är väldigt förtjust i de böckerna. ^__^ Fyran var iofs inte bra, men femman är faktiskt lika bra som de tre första om du frågar mig. ^ ^ Den handlar ju om Shigeru, som helt klart är den bästa karaktären i hela serien. ;'D Så.. Typ, ja. ^^ Sen när kom det en 5 O.o s**t dom 3 första var guld och 4 var silver men vad heter 5an? älskar dom böckerna
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Wed Mar 26, 2008 4:30 pm
5:an heter .. *springer och kollar* "Och himlens vida väv" : D Den är vit, fet och helt klart den snyggaste hittils ^^ ;P
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Mar 30, 2008 12:57 pm
jag har börjat läsa Spiderwick bökerna =3 men jag håller med,böckerna om Otori klanen äger!! <3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu Apr 03, 2008 3:05 am
.::Den nyaste spiderwickboken::. den är faktiskt bra den med, bortom spiderwick tror jag den serien heter. bra iaf :3
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun Apr 27, 2008 7:14 am
Jag alskar "Atlas Shrugged" fran Ayn Rand, hon trodde att alla maste jobba for sjalva, riktig kapitalist.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Thu May 01, 2008 2:16 pm
Läser nästan aldrig. Men! det finns en bok jag verkligen älskar, kunde inte sluta läsa, det är boken "A child called it" läste ut den på 4 timmar tror jag, måste ha de andra böckerna. ;___;
Edit: läs med engelsk text om ni kan, mycket bättre då. rekomenderar inte boken för folk som är känsliga, det är en bok om författarens barndom och han hade det inte lätt, han blev typ misshandlad och torterad av sin mamma ;____;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 03, 2008 3:03 pm
Svea Viking Läser nästan aldrig. Men! det finns en bok jag verkligen älskar, kunde inte sluta läsa, det är boken "A child called it" läste ut den på 4 timmar tror jag, måste ha de andra böckerna. ;___;Edit: läs med engelsk text om ni kan, mycket bättre då. rekomenderar inte boken för folk som är känsliga, det är en bok om författarens barndom och han hade det inte lätt, han blev typ misshandlad och torterad av sin mamma ;____; Agreed, bra bok - Bättre på engelska!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 03, 2008 3:21 pm
pojken som kallades det!
jag läste den och det var inte glädjetårar som rann ut precis. SÅ JÄVLIGT SORLIG BOK :'l
Viking: Det är väl den boken fast på engelska?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 03, 2008 3:33 pm
Aa, det är den boken (99% säker ;D) Jo de är en sorglig bok, men det är en sån bok man fastnar för (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 04, 2008 1:31 am
Taihen da Aa, det är den boken (99% säker ;D) Jo de är en sorglig bok, men det är en sån bok man fastnar för (: sånt är livet när det gäller böcker!
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sun May 04, 2008 2:38 am
Just nu läser jag Kalle Ankas pocket: Stråtrövaren cool
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Mon May 05, 2008 2:38 pm
fixfax Just nu läser jag Kalle Ankas pocket: Stråtrövaren cool .::Kalle e go han!::. jag gillar när farbror joakim drar ut dem på skattletning, brukar alltid hända så mycket då! (:
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|