|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 30, 2009 5:26 am
snelhest Svea Viking har testat nu, de var jätte lätt, klarade hela på ett par minuter xD musiken gick att lyssna på men ALDRIG MER Hillbilly! talk2hand men men men... mina öron? cry
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 30, 2009 6:11 am
Svea Viking snelhest Svea Viking har testat nu, de var jätte lätt, klarade hela på ett par minuter xD musiken gick att lyssna på men ALDRIG MER Hillbilly! talk2hand men men men... mina öron? cry Just go dance to the chicken yodel.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 30, 2009 6:52 am
Jag var hemma hos min bästavän igår och spelade promageddon (min dator klarar inte av det D=). Tyckte det var askul =D Även om det var lite svårt i början... Chicken yodel var helt klart den svåraste låten!!! Vilka kombinationer alltså >__>
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 30, 2009 9:08 am
snelhest Svea Viking snelhest Svea Viking har testat nu, de var jätte lätt, klarade hela på ett par minuter xD musiken gick att lyssna på men ALDRIG MER Hillbilly! talk2hand men men men... mina öron? cry Just go dance to the chicken yodel. But? what if I die? D;
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 30, 2009 9:10 am
snelhest Nomade snelhest Nomade snelhest Nomade åh! då kan ju jag säga att jag fixade alla items på första dagen och jag tycker det är skita kul!! nästan alla låtar är bra med, och för att bara skryta lite mer så fick jag över 140 combos på en^^ whee wow, grats! Jag kom bara upp i runt 70 tror jag... då blev domdär färgerna som kommer upp när man träffar en not så stora att de började lagga sad jag kan då säga att det blir jobbigare när man kommer över hundra då blir det vitt och jätte stort med regnbågs färger ute i topparna men det är askul Jaså o.o Får ta o testa på en bättre dator ngn gång... eller kanske inte ens kommer över 100 :Shaha du får ta de lätta låtarna, den på hell låt nr 2 är ganska lätt tycker jag Hill billy låt nr 2 FTW!! xDnja neutral jag tycker den är pyte lite svår men den är jätte kul
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Posted: Sat May 30, 2009 1:37 pm
Svea Viking snelhest Svea Viking snelhest Svea Viking har testat nu, de var jätte lätt, klarade hela på ett par minuter xD musiken gick att lyssna på men ALDRIG MER Hillbilly! talk2hand men men men... mina öron? cry Just go dance to the chicken yodel. But? what if I die? D; Then you've died fighting for a good cause...
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|