Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 38 39 40 41 42 43 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Sun Aug 15, 2010 3:36 am
mensen die zeggen dat ze om je geven, en de hele tijd je ermee irriteren dat ze je willen helpen. Maar wanneer je ze echt nodig hebt ze er niet zijn stare  
PostPosted: Mon Aug 16, 2010 1:45 am
Mensen die zeggen dat ik ze beledig omdat ik een kleur rood vind ipv violet.  

kittyocean
Captain


Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Mon Aug 16, 2010 4:06 am
^waar slaat dat nou weer op? XD  
PostPosted: Tue Aug 17, 2010 12:55 am
Dashinator
mensen die zeggen dat ze om je geven, en de hele tijd je ermee irriteren dat ze je willen helpen. Maar wanneer je ze echt nodig hebt ze er niet zijn stare


Other way arround is ook irritant... Mensen die normaal totaal niet geintresseerd in je zijn, maar omdat ze zien dat je problemen hebt, vinden ze je ineens reuze interessant. Met name voor hunzelf, zo ken ze nóg iemand met een indrukwekkend levensverhaal! stressed  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Aug 17, 2010 11:33 am
Neo MOF
^waar slaat dat nou weer op? XD


Dat vond ik nou ook XD Ik bedoel, ik krijg juist complimenten over mijn keuzes van kleuren en dat ik ze allemaal zo goed ken enzo. Dus deze was meer een belediging naar mij toe XD  
PostPosted: Mon Aug 30, 2010 12:21 pm
Dat die gast me heeft laten zakken terwijl het onterecht was want ik reed echt goed gewoon ff arrrrrrrrrggggggggggggggggg  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250
PostPosted: Mon Aug 30, 2010 11:51 pm
dat de bus hier maar eens in het uur rijdt....

nu kom ik 50 minuten te vroeg op school aan...  
PostPosted: Tue Aug 31, 2010 1:49 am
De lijn staak weer!!
Nu moet ik helemaal te voet naar het ziekenhuis,
das ongeveer een half uur stappen.
Terwijl ik een abonnement heb op bus en tram,
en er een halte vlakbij is. x)
((niemand kan mij brengen met de auto,
en ik mag nog niet fietsen van de dokter..))
 

miss twinkle toes 001


kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Sep 14, 2010 11:11 am
br3akape
dat de bus hier maar eens in het uur rijdt....

nu kom ik 50 minuten te vroeg op school aan...


Wow, dat is wel HEEL vroeg. Kom ik aan met mijn half uur (vrijwillig)

Pisses me off: dat mensen niet lezen wat ik typ. Anders hadden ze wel geweten dat het een downloadable PDF was en geen image ¬¬  
PostPosted: Sat Sep 18, 2010 12:23 pm
Van die mensen die expres aan de verkeerde kant van de weg gaan fietsen. Dus recht op jou af komen rijden, en dan verwachten dat jíj aan de kant gaat voor hen. En als je dat dan niet doet ook nog eens lekker arrogant en verontwaardigd gaan doen. Alsof de hele wereld om hen draait ofzo. Als je dat soort fratsen uit moet gaan halen om je belangrijk te voelen, hoe zielig ben je dan eigenlijk wel niet? stare  

Wilder Wein MCMXCII


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat Sep 18, 2010 12:26 pm
Wilder Wein MCMXCII
Van die mensen die expres aan de verkeerde kant van de weg gaan fietsen. Dus recht op jou af komen rijden, en dan verwachten dat jíj aan de kant gaat voor hen. En als je dat dan niet doet ook nog eens lekker arrogant en verontwaardigd gaan doen. Alsof de hele wereld om hen draait ofzo. Als je dat soort fratsen uit moet gaan halen om je belangrijk te voelen, hoe zielig ben je dan eigenlijk wel niet? stare

ken dat probleem stressed en dan als je met zijn tweeen fietst dat ze je dwingen om achter elkaar te gaan fietsen en je echt zo arrogant aan kijken  
PostPosted: Sat Sep 18, 2010 12:29 pm
Mhh, sommige mensen in de trein, is het barstends vol en helemaal geen plek en je staat dicht op elkaar een arrogant wijf voor me hele trein reis pissig kijken bleghh en ze had van die hele echte ogen..zo fel blauw en zo'n blik van i wanna kill youuu. Echt scary haha, en grappig ook nog dat volwassene juist gewoon naar de 1e klas lopen en er gaan zitten omdat het voll is! En dan klagen over ons.. ;p
 

risa ai


kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Sep 19, 2010 7:14 am
loving~dolphins
Wilder Wein MCMXCII
Van die mensen die expres aan de verkeerde kant van de weg gaan fietsen. Dus recht op jou af komen rijden, en dan verwachten dat jíj aan de kant gaat voor hen. En als je dat dan niet doet ook nog eens lekker arrogant en verontwaardigd gaan doen. Alsof de hele wereld om hen draait ofzo. Als je dat soort fratsen uit moet gaan halen om je belangrijk te voelen, hoe zielig ben je dan eigenlijk wel niet? stare

ken dat probleem stressed en dan als je met zijn tweeen fietst dat ze je dwingen om achter elkaar te gaan fietsen en je echt zo arrogant aan kijken


Wat dacht je dan van 4!! naast elkaar en jou het kanaal bijna in laten knallen?  
PostPosted: Sun Sep 19, 2010 9:52 pm
15 kutdwergen, in plaats van 7  

Renatiny

1,850 Points
  • Hygienic 200
  • Dressed Up 200
  • Gaian 50

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Sep 20, 2010 2:02 am
Dat tijd altijd te snel gaat op de dagen dat je dat NIET wilt!!  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 38 39 40 41 42 43 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum