Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 39 40 41 42 43 44 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

The Forbidden Angel

PostPosted: Tue Sep 21, 2010 11:08 pm
Ik word zo geirriteerd van pijn. Kortdurige pijn ok, maar langdurig.. heb nu al 3 weken pijn in mijn onderrug bij zo'n beetje iedere beweging, na het werk zaterdag (=hele dag staan) is het dubbel zo erg geworden. Naar de huisarts geweest, maar daar heb je eigenlijk niets aan. Ze kunnen niets zeggen over de rugpijn, oorzaak of houding. Enige wat ze kunnen is je doorverwijzen naar fysio (no thanks, heb normaal nooit rugpijn) of ze zeggen dat je pijnstillers met ontstekingsremmende werking moet slikken -.-''
Heb je lekker niets aan, ik los het zelf wel op. Tot die tijd irriteer ik me aan iedere beweging die pijn doet  
PostPosted: Wed Sep 22, 2010 11:23 am
ben mijn studenten ov chipkaart kwijt en ik kan nu helemaal niks ik moet vet veel gaan betalen omdat ik hem kwijt ben ik hoop zo dat ie gevonden word heb het al aangegeven bij de gevondenvoorwerpen en ik ben zo screwd ik woon in purmerend dus heb ik zoon ding nodig is gewoon echt zo unfair scream stressed  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Sep 22, 2010 1:20 pm
^ dat is inderdaad flink balen. Ik snap niet waarom mensen zoiets niet afgeven. Ik heb een keer een ID kaart gevonden, 2x trouwens en 1 wist ik te traceren. Die dame wist alleen niet dat ze hem kwijt was (80 jaar...) en de andere bracht ik naar het politiebureau. Daar wilde ze hem niet aannemen; moest ik even maar een kwartier/twintig minuten voor fietsen naar het gemeentehuis. Voor een klein plastic kaartje. "Maar jij wilt toch ook dat mensen je spullen brengen als je ze kwijt raakt?" Ik bracht het toch omdat ik dat ook wilde?! Maar goed, ze zei het op zo'n manier dat ik zei: "Ik heb de neiging op mijn spullen te letten." En toen wilde ze het wel aannemen, met de woorden: "Maar de volgende keer....".

Nou, de volgende keer neem ik het mee naar huis en geef ik het mee aan mijn vader die daar eens in de week 's avonds een vergadering heeft. Laat hij het wel achter op de balie; zoeken ze het de volgende dag maar uit. Je moet praktisch een dag vrij nemen om eerlijk te zijn.

Natuurlijk kan het altijd per ongeluk zijn en ook ik verlies dingen... maar op deze manier wordt eerlijkheid niet gemotiveerd! Je moet vreselijk veel moeite doen in mijn stad om een gevonden voorwerp weg te brengen.  
PostPosted: Wed Sep 22, 2010 1:29 pm
I know
het is gewoon gemeen hoe alles gaat en dan te bedenken dat ik in amsterdam was dat ik hem verloor ik hoop zo dat ik hem terug vind maar toch ik heb het aangegeven bij de GVB gevonden voorwerpen ik hoop zo dat het iets helpt

een keer was ik mijn portomonee kwijt dat was wel in de stad waar ik woon ik was nog jong sweatdrop maar oke die kon ik die middag gewoon ophalen bij het politie bureau en alles zat er nog in er bestaan gelukkig nog wel eerlijke mensen  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

The Forbidden Angel

PostPosted: Thu Sep 23, 2010 12:46 am
Kan je niet de kosten die je nu maakt declareren bij de ib groep? volgens mij was daar een regeling voor, zeker nu je al aangifte heb gedaan  
PostPosted: Thu Sep 23, 2010 10:49 am
Dat mensen vaak zeggen dat ik iets nooit kan weten en ondertussen gebeurd dat wat ik zei toch...  

kittyocean
Captain


risa ai

PostPosted: Mon Sep 27, 2010 7:12 am
The Forbidden Angel
Ik word zo geirriteerd van pijn. Kortdurige pijn ok, maar langdurig.. heb nu al 3 weken pijn in mijn onderrug bij zo'n beetje iedere beweging, na het werk zaterdag (=hele dag staan) is het dubbel zo erg geworden. Naar de huisarts geweest, maar daar heb je eigenlijk niets aan. Ze kunnen niets zeggen over de rugpijn, oorzaak of houding. Enige wat ze kunnen is je doorverwijzen naar fysio (no thanks, heb normaal nooit rugpijn) of ze zeggen dat je pijnstillers met ontstekingsremmende werking moet slikken -.-''
Heb je lekker niets aan, ik los het zelf wel op. Tot die tijd irriteer ik me aan iedere beweging die pijn doet


Wat erg voor je =( hopelijk doet het snel minder pijn! Toch wel oppassen hoor.. mijn vader had ook zo'n pijn en had uiteindelijk een nekhernia, niet om je bang te maken maar om te waarschuwen.
Huisartsen suckennnnn ik had tijdje terug heel erg last van me oren zegtie eerst je moet rusten..ja ok. lol, erna het is oorontsteking en dan weer hooikoorts en blabla.. they suck. ;p
 
PostPosted: Tue Sep 28, 2010 6:31 am
risa ai
The Forbidden Angel
Ik word zo geirriteerd van pijn. Kortdurige pijn ok, maar langdurig.. heb nu al 3 weken pijn in mijn onderrug bij zo'n beetje iedere beweging, na het werk zaterdag (=hele dag staan) is het dubbel zo erg geworden. Naar de huisarts geweest, maar daar heb je eigenlijk niets aan. Ze kunnen niets zeggen over de rugpijn, oorzaak of houding. Enige wat ze kunnen is je doorverwijzen naar fysio (no thanks, heb normaal nooit rugpijn) of ze zeggen dat je pijnstillers met ontstekingsremmende werking moet slikken -.-''
Heb je lekker niets aan, ik los het zelf wel op. Tot die tijd irriteer ik me aan iedere beweging die pijn doet


Wat erg voor je =( hopelijk doet het snel minder pijn! Toch wel oppassen hoor.. mijn vader had ook zo'n pijn en had uiteindelijk een nekhernia, niet om je bang te maken maar om te waarschuwen.
Huisartsen suckennnnn ik had tijdje terug heel erg last van me oren zegtie eerst je moet rusten..ja ok. lol, erna het is oorontsteking en dan weer hooikoorts en blabla.. they suck. ;p


Pff ja idd, zo wordt het van kwaad tot erger. Mijn rugpijn was vorige week vrijdag zo goed als over, ik was helemaal blij. Zaterdag op mijn werk rustig aan gedaan, geen zware dingen getild, wel een stuk of 100 x gebukt maar daar ontkom je niet aan. En jawel, de rugpijn is nu compleet weer terug... ik baal echt. As. zaterdag vraag ik op mijn werk of ik zittend werk kan doen en anders meld ik me een dag ziek, kijken of de rugpijn dan wel wegblijft. Zo niet moet ik toch aan fysio geloven D:  

The Forbidden Angel


risa ai

PostPosted: Tue Sep 28, 2010 6:43 am
The Forbidden Angel
risa ai
The Forbidden Angel
Ik word zo geirriteerd van pijn. Kortdurige pijn ok, maar langdurig.. heb nu al 3 weken pijn in mijn onderrug bij zo'n beetje iedere beweging, na het werk zaterdag (=hele dag staan) is het dubbel zo erg geworden. Naar de huisarts geweest, maar daar heb je eigenlijk niets aan. Ze kunnen niets zeggen over de rugpijn, oorzaak of houding. Enige wat ze kunnen is je doorverwijzen naar fysio (no thanks, heb normaal nooit rugpijn) of ze zeggen dat je pijnstillers met ontstekingsremmende werking moet slikken -.-''
Heb je lekker niets aan, ik los het zelf wel op. Tot die tijd irriteer ik me aan iedere beweging die pijn doet


Wat erg voor je =( hopelijk doet het snel minder pijn! Toch wel oppassen hoor.. mijn vader had ook zo'n pijn en had uiteindelijk een nekhernia, niet om je bang te maken maar om te waarschuwen.
Huisartsen suckennnnn ik had tijdje terug heel erg last van me oren zegtie eerst je moet rusten..ja ok. lol, erna het is oorontsteking en dan weer hooikoorts en blabla.. they suck. ;p


Pff ja idd, zo wordt het van kwaad tot erger. Mijn rugpijn was vorige week vrijdag zo goed als over, ik was helemaal blij. Zaterdag op mijn werk rustig aan gedaan, geen zware dingen getild, wel een stuk of 100 x gebukt maar daar ontkom je niet aan. En jawel, de rugpijn is nu compleet weer terug... ik baal echt. As. zaterdag vraag ik op mijn werk of ik zittend werk kan doen en anders meld ik me een dag ziek, kijken of de rugpijn dan wel wegblijft. Zo niet moet ik toch aan fysio geloven D:

Bleh inderdaad.. je kan maar beter rustig aan doen! En als de pijn te erg word moet je codaine gebruiken (lage dosering) helpt heel erg tegen rugpijn, soms als ik heftig ongesteld ben doet me rug ook nog wel is zeer en helpt het ook. =)  
PostPosted: Tue Sep 28, 2010 8:13 am
schrok me net wezenloos gaat ff iemand voor mijn neus de weg oprijden ik kon nog op tijd ontwijken anders had ik haar geraakt o.0 en ze was druk aan het kletsen en aan het doen echt hoor kijk eerst om je heen voor je de weg oprijd scream  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

CherryLen

5,700 Points
  • Team Jacob 100
  • Conversationalist 100
  • Gender Swap 100
PostPosted: Tue Sep 28, 2010 8:23 am
Het klinkt misschien slacht maar ik haat moslims die zeggen: 'Homo's zijn vies' en niet eens kan ondersteunen waarom. ze zeggen meestal 'Omdat het in de Koran staat' Dat vind ik geen goede reden. Dus daar irriteer ik me aan!!!  
PostPosted: Tue Sep 28, 2010 11:22 am
Ik erger me aan mensen (met name mannen) die zeggen dat kussende vrouwen totally hot is (en dat lesbiennes dus okay/hot zijn) en dat kussende mannen totaal goor en WRONG is.  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Sep 29, 2010 12:07 am
The Forbidden Angel
Kan je niet de kosten die je nu maakt declareren bij de ib groep? volgens mij was daar een regeling voor, zeker nu je al aangifte heb gedaan

nee op internet staat als je je ov kwijt bent of als ie gestolen is dat de kosten voor je eigen rekening zijn scream

en kitty, veel mannen zijn raar sweatdrop  
PostPosted: Wed Sep 29, 2010 1:48 pm
^ dat is best akelig, dat er geen loophole mbt tot je ov is. Ik snap dat men natuurlijk graag wilt dat je er serieus mee omgaat, maar er is zoiets als overmacht... ik hoop dat je toch nog een loophole weet te vinden!!  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Sep 29, 2010 1:52 pm
kittyocean
^ dat is best akelig, dat er geen loophole mbt tot je ov is. Ik snap dat men natuurlijk graag wilt dat je er serieus mee omgaat, maar er is zoiets als overmacht... ik hoop dat je toch nog een loophole weet te vinden!!


klinkt mischien dom maar een wat??? sweatdrop  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 39 40 41 42 43 44 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum