Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 40 41 42 43 44 45 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Sep 30, 2010 12:06 pm
loving~dolphins
kittyocean
^ dat is best akelig, dat er geen loophole mbt tot je ov is. Ik snap dat men natuurlijk graag wilt dat je er serieus mee omgaat, maar er is zoiets als overmacht... ik hoop dat je toch nog een loophole weet te vinden!!


klinkt mischien dom maar een wat??? sweatdrop


Loophole: een maas in de wet, een gaatje waardoor je toch geen vergoeding hoeft te betalen  
PostPosted: Tue Oct 26, 2010 11:28 pm
Dorst. Wat is dat toch vervelend. Ik drink normaal gesproken veelste weinig, een glas of 3-4 per dag. En dan nog twee bakken koffie, waarvan ze zeggen dat dat vocht afdrijft. Maar na het sporten, heb ik die volgende dag zo een gruwelijke dorst.. ik blijf drinken. Probleem 1 daarbij; ik word misselijk. Mijn gevoel zegt; hup 4 glazen appelsap please! Maar mijn buik wordt misselijk.. ze zitten volgens mij niet helemaal op een lijn. Dan komt probleem 2; plassen. Plassen, plassen en maar plassen! Om het uur, om het half uur soms.. so annoying!  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Oct 27, 2010 12:24 pm
Niet meewerkende mensen. Wel dingen eisen, maar niet willen meewerken om te zorgen dat ik een beoordeling kan maken. En dan nog hun zin krijgen ook....

Nou, ik hoop dat je er van geniet en veel plezier ermee! stressed  
PostPosted: Fri Nov 26, 2010 10:55 am
Ik kan er echt niet tegen als mensen me voor leugenaar uitmaken terwijl ik juist de waarheid aan het vertellen ben. En dan ook nog eens ontkennen dat ik aan een fobie lijd die ik dus al jarenlang heb is gewoon echt dik lullig. Vooral als het van iemand komt die me niet eens persoonlijk kent.  

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Nov 26, 2010 12:23 pm
Ik ken dat. Tijdens mijn werk ben ik ook al voor alles en nogwat uitgemaakt; ook voor leugenaar... terwijl ik juist openheid gaf! Hun probleem trouwens. Met honing vang je meer vliegen dan met azijn.

Maar goed, wat akelig ^. Ik hoop dat ze bijdraaien  
PostPosted: Sun Dec 05, 2010 2:47 am
Ik heb dat ook zo vaak in de winkel. Van die mensen die denken dat ik geen zin heb om op te zoeken of een bepaald boek in het systeem staat, terwijl wij gewoon niet zo'n fancy systeem hebben en ik serieus uit m'n hoofd weet wat we hebben xD.

Wat mij nu pissig maak is dat ik voor een debat ben ingedeeld in hetzelfde groepje als het vervelendste kind van m'n studie ¬¬.
 

Lucky Mysterious

2,650 Points
  • Hygienic 200
  • Signature Look 250

kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Dec 05, 2010 5:47 am
^ dat is balen - succes met de opdrachten!!

Het akeligste is als mensen openlijk tonen dat ze aan je twijfelen of geen vertrouwen in je capaciteiten hebben.
"Als je op zo'n manier zwemles geeft, leren ze nooit wat ze moeten kunnen!"
Maar goed, waarom luisteren naar de dame die al 10 jaar zwemles geeft, waarvan 5-6 jaar dit diploma. Die weet het dus absoluut niet, he?  
PostPosted: Sun Dec 05, 2010 1:18 pm
het is altijd * als ze je niet waarderen voor wat je doet... D=

bij mij hebben ze op school ervoor gezorgd dat de dag na Sinterklaas onze proefwerkweek begint, geweldig he? sweatdrop moet nu als de razende 3 hoofdstukken biologie leren... yeey gonk  

Calahara

7,200 Points
  • Befriended 100
  • Somebody Likes You 100
  • Generous 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Dec 05, 2010 1:47 pm
Dat mensen zo veel beslag op je tijd leggen ik kan niet al mijn dingen doen die ik wil doen en ff rust nemen dan is het weer je moeder die je beld en gaat zeuren en dan weer je opa waar ik dan dingen voor moetten gaan doen en dan weer je vader die niks kan omdat die nog niet kan lopen en dan woon ik niet eens bij een van mijn ouders dan zou ik toch rust moetten hebben crying  
PostPosted: Mon Dec 06, 2010 9:57 am
^ "ik trek me terug op het toilet, om ongestoord te kunnen lezen... Ik houd het urenlang bezit, om op mijzelf te kunnen wezen..."

Oftewel, I know the feeling en dit Kinderen voor Kinderen lied doet me er altijd aan denken XD  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Wed Dec 08, 2010 10:48 am
ik ben de laatste tijd heel stil aan tafel tijdens het eten omdat als ik wat zeg over hoe mijn dag was dat er gewoon door me heen wordt gesproken en ze het alleen over pedagogiek hebben wat wel interressant kan zijn maar ze praten er nu al elke dag over,
dus ik zei dat net van ja elke keer pedagogiek
en toen zei er een ja nou dat lab van jou is ook niet blabla bla ik weeet niet meer wat ie pressies zei maar goed dus ik zeg ja ik ben nu gewoon stil omdat ik weet als ik wat zeg dat er dan door me heen wordt gesproken
krijg ik terug ja dat kan jij ook dus ik zeggen nou dat is de laatste tijd echt niet meer en toen zei ze van ja ik had het niet over de laatste tijd
echt hoor dus ben ik maar naar boven gelopen

ik voel me gewoon niet begrepen het is gewoon gemeen crying  
PostPosted: Wed Dec 08, 2010 1:10 pm
Dat ik bergen zie die niemand anders ziet  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Tue Dec 28, 2010 12:25 pm
Ik zou gewoon zo graag willen dat er gewoon 1 keer, wanneer ik iets zeg, en ik wil dat er naar me geluisterd word, mijn woorden niet worden weggewuifd met een 'het komt wel goed.' Want misschien komt het niet goed en ik zou toch zo graag willen dat die optie ook serieus wordt genomen. Dat ik überhaupt het gevoel zou hebben serieus genomen te worden bij al mijn twijfels en angsten en vraagtekens, want altijd maar zeggen dat het wel goedkomt is wel heel makkelijk.  
PostPosted: Wed Dec 29, 2010 9:17 am
Mensen die dingen eisen terwijl ze nergens recht op hebben  

kittyocean
Captain


pompoennetje

PostPosted: Mon Jan 03, 2011 2:19 pm
Als mensen zeggen dat ze me terug zullen bellen. En me uiteindelijk helemaal niet terug bellen.  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 40 41 42 43 44 45 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum