Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 41 42 43 44 45 46 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Jan 04, 2011 7:18 am
de eigenwijsheid van mijn ouders en dan zijn ze nog wel gescheiden
de een mijn moeder die bedenkt iets en vind dan dat dat moet gebeuren
mijn vader idemdito hij denk ow dat is beter terwijl er een afspraak is gemaakt en doet het andere crying waardoor ik het weer mag oplossen

zal er waarschijnlijk weer ff doorheen zitten
en ik wil enorm graag mijn studie afmaken maar met dat alles om mij heen lijkt het gewoon onmogelijk  
PostPosted: Tue Jan 04, 2011 8:51 am
het niet mijzelf kunnen aanzetten tot hard werken op bepaalde dagen XD  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Sat Jan 08, 2011 11:02 am
Waarom is het zo moeilijk geweest voor degenen die mijn wiskundeboek hebben gemaakt om alle stof DUIDELIJK uit te leggen. Nu moet ik ineens dingen doen die niet eens uitgelegd zijn, hoe verwachten ze dan dat ik het snap?  
PostPosted: Sun Jan 09, 2011 2:29 am
het langs elkaar heen praten. Sommige mensen luisteren gewoon echt niet naar wat ik zeg. Ze horen het wel, maar luisteren niet  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Mon Jan 10, 2011 2:05 am
Oh, dat is echt zó dodelijk irritant. Dat je net je verhaal hebt gedaan, en dat dan blijkt dat er dus gewoon niet naar je geluisterd is. Dat je bijvoorbeeld net hebt uitgelegd dat een bepaalde optie niet mogelijk is, en dat iemand er toch mee komt van: 'waarom doe je dat en dat dan niet,' terwijl je net hebt lopen uitleggen dat dat simpelweg niet kan.
Kan ik me echt kwaad om maken, want ik vind het idioot dat het voor sommige mensen blijkbaar te moeilijk is om even een klein beetje moeite te doen voor een ander en gewoon naar iemands woorden te luisteren.
 
PostPosted: Mon Jan 10, 2011 10:16 am
Ov kaart kapot. duurt 2 weken voordat ik een nieuwe heb... moet nu iedere keer als ik naar school wil 20 euro gaan betalen om met het openbaar vervoer heen en terug te rijden. mad

gelukig hoef ik niet zo vaak naar school smile , en anders rij ik zoveel mogelijk zwart. twisted (ik heb niet voor niets een studenten pas)  

br3akape

Destructive Pawn

19,265 Points
  • Battle: Cleric 100
  • Jack-pot 100
  • Restorative Spirit 250

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Jan 10, 2011 1:35 pm
Inspiratie loosheid  
PostPosted: Tue Jan 11, 2011 9:18 am
br3akape
Ov kaart kapot. duurt 2 weken voordat ik een nieuwe heb... moet nu iedere keer als ik naar school wil 20 euro gaan betalen om met het openbaar vervoer heen en terug te rijden. mad

gelukig hoef ik niet zo vaak naar school smile , en anders rij ik zoveel mogelijk zwart. twisted (ik heb niet voor niets een studenten pas)


Helaas motiveert zoiets inderdaad zwartrijden... een collega van mijn werk zei al: de keren dat ik een boete heb gehad weegt niet op tegen het geld wat ik door zwartrijden uitspaar...  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Wed Jan 12, 2011 10:35 am
De moeder van m'n vriend gaat er nu blijkbaar van uit dat hij iedere keer als hij te laat thuis is hier is. Dit is nu al de tweede keer in korte tijd dat ze precies tijdens het eten belde, ik vind het echt niet kunnen. Het is zó beledigend dat er meteen aan mij wordt gedacht als hij dan te laat is/afspraken niet nakomt o.i.d.
Ik kan me daar zo kwaad over maken. Niet alleen is het beledigend, het is ook nog eens ontzettend respectloos.
 
PostPosted: Wed Jan 12, 2011 2:18 pm
Geen invloed op een situatie hebben....

@Wilder: Tja, ik zou ook eerst een het vriendinnetje van mijn zoon denken als ik niet weet waar hij is en ik zou niet weten wanneer jij eet. Ik snap dat je het erg vervelend vindt, zeker gezien de meerdere redenen die je eerder hebt aangegeven. Ik zou alleen niet bellen met als insteek: "Waar is hij?!" maar meer: "Hoi, is hij toevallig bij jou? Oh, sorry voor het storen!"

Misschien subtiel aangeven dat je nu verder gaat eten en dat je hoopt dat hij de volgende keer aangeeft waar hij is of op tijd is?  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Sun Jan 16, 2011 3:06 am
Ik denk dat ik hem maar ga vragen dat hij zelf even naar huis belt als hij ook maar vermoedt dat ie misschien te laat zal zijn voor het eten daar.
Ik vind het gewoon echt geen fijn gevoel dat ik telkens als 'zondebok' word gepakt zegmaar. Zo'n gevoel van 'oh, hij is te laat, zal wel door haar komen.'
Beetje unfair als je 't mij vraagt, want hij moet iedere avond met de trein vanuit Bergen op Zoom komen, en dan nog even 10km naar huis fietsen. Als ie z'n trein mist is ie automatisch ook te laat voor het eten, om maar iets te noemen.
 
PostPosted: Sun Jan 16, 2011 5:31 am
Helemaal mee eens =D En gewoon bespreekbaar maken. Hij zal het misschien wat overdreven vinden, maar dan heb je in ieder geval laten weten dat jij er mee zit.  

kittyocean
Captain


Wilder Wein MCMXCII

PostPosted: Wed Feb 02, 2011 4:03 am
Blijkbaar is het schandalig dat je zelf belt om jezelf ziek te melden als je de griep hebt en dus je toetsen niet kan maken.
Ik had zowat het idee dat ik me moest gaan verontschuldigen voor het feit dat ik geen levende moeder meer heb die even kon bellen.
Echt hoor... sinds wanneer is het verkeerd om zelf zo verantwoordelijk te zijn om door te geven dat je ziek bent als je weet dat je pa dat niet kan doen omdat hij een drukke baan heeft?
 
PostPosted: Wed Feb 02, 2011 11:16 am
Wilder Wein MCMXCII
Blijkbaar is het schandalig dat je zelf belt om jezelf ziek te melden als je de griep hebt en dus je toetsen niet kan maken.
Ik had zowat het idee dat ik me moest gaan verontschuldigen voor het feit dat ik geen levende moeder meer heb die even kon bellen.
Echt hoor... sinds wanneer is het verkeerd om zelf zo verantwoordelijk te zijn om door te geven dat je ziek bent als je weet dat je pa dat niet kan doen omdat hij een drukke baan heeft?


Dat komt omdat een stel idioten daar misbruik van hebben gemaakt en jij daar nu onder lijdt  

kittyocean
Captain


pompoennetje

PostPosted: Wed Feb 02, 2011 11:29 am
kittyocean
Wilder Wein MCMXCII
Blijkbaar is het schandalig dat je zelf belt om jezelf ziek te melden als je de griep hebt en dus je toetsen niet kan maken.
Ik had zowat het idee dat ik me moest gaan verontschuldigen voor het feit dat ik geen levende moeder meer heb die even kon bellen.
Echt hoor... sinds wanneer is het verkeerd om zelf zo verantwoordelijk te zijn om door te geven dat je ziek bent als je weet dat je pa dat niet kan doen omdat hij een drukke baan heeft?


Dat komt omdat een stel idioten daar misbruik van hebben gemaakt en jij daar nu onder lijdt
Ik heb mezelf altijd zelf ziek gebeld toen ik op de middelbare zat. Tenzij ik echt niet uit ben kon komen.  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 41 42 43 44 45 46 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum