Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Brunflo Gårdsmarknad [Sell, buy, quest!]
Villa Villekulla Charity! Massa outfits denna månad! Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 43 44 45 46 47 48 ... 63 64 65 66 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ny poll!
  Ja!
View Results

Pippi Longstrump
Crew

PostPosted: Mon Feb 04, 2008 9:03 pm
NeRo OaK
pippi tar kanske imot min donation? ;D

Åhh tack! heart eek  
PostPosted: Tue Feb 05, 2008 6:12 am
Pippi Longstrump
NeRo OaK
pippi tar kanske imot min donation? ;D

Åhh tack! heart eek

np råka stava fel xD emot ska det va ;D  

iRikuru

Popular Punching Bag


iRikuru

Popular Punching Bag

PostPosted: Tue Feb 05, 2008 6:22 am
Kanske blir en dyrare outfit nästa månad ^^ ;D  
PostPosted: Tue Feb 05, 2008 11:28 am
NeRo OaK
Kanske blir en dyrare outfit nästa månad ^^ ;D

Jaaa : P Det hade varit kul med en outfit som folk verkligen slagits om^^
Mwahahah^^  

LostWithin


Tenglina
Captain

PostPosted: Tue Feb 05, 2008 10:40 pm
Wohoo! Tack pippi! heart  
PostPosted: Wed Feb 06, 2008 3:18 am
LostWithin
NeRo OaK
Kanske blir en dyrare outfit nästa månad ^^ ;D

Jaaa : P Det hade varit kul med en outfit som folk verkligen slagits om^^
Mwahahah^^

Jag ska försöka! Men folk är inte så intresserade. sad När jag hade grunny outfiten var det ganska många men alla skrev nästan samma sak iaf.

@ Irori: Tack för donationen! heart  

Pippi Longstrump
Crew


Pippi Longstrump
Crew

PostPosted: Wed Feb 06, 2008 3:28 am
Från och med sida 50 har jag höjt alla priser i sid-tävlingen!! Jag hoppas att ni gillar det! Jag kanske får ta bort var 5:e sida om det blir för mycket. Men jag hoppas att det ska funka.  
PostPosted: Wed Feb 06, 2008 2:12 pm
Pippi Longstrump
Från och med sida 50 har jag höjt alla priser i sid-tävlingen!! Jag hoppas att ni gillar det! Jag kanske får ta bort var 5:e sida om det blir för mycket. Men jag hoppas att det ska funka.

We like 3nodding

Just den här månaden avstår jag enbart för att det skulle gå emot det mesta jag är att ha en rosa avi xD
Och jag tror nog egentligen (nu när man tänker efter) att det är bra som det är. Om man skulle ha en dyr item, som grunnyn så är det bara den alla vill ha och och inte resten av outfíten.

Tycker personligen att det är skumt att det är så låg aktivitet i charityn.. lixom kom igen, CHARITY!
Eh.. ja sweatdrop  

LostWithin


Terishi

PostPosted: Thu Feb 07, 2008 5:08 pm
uj... .O. detta har jag missat
så aktiv har jag varit på gaia sweatdrop  
PostPosted: Thu Feb 07, 2008 8:35 pm
LostWithin
Pippi Longstrump
Från och med sida 50 har jag höjt alla priser i sid-tävlingen!! Jag hoppas att ni gillar det! Jag kanske får ta bort var 5:e sida om det blir för mycket. Men jag hoppas att det ska funka.

We like 3nodding

Just den här månaden avstår jag enbart för att det skulle gå emot det mesta jag är att ha en rosa avi xD
Och jag tror nog egentligen (nu när man tänker efter) att det är bra som det är. Om man skulle ha en dyr item, som grunnyn så är det bara den alla vill ha och och inte resten av outfíten.

Tycker personligen att det är skumt att det är så låg aktivitet i charityn.. lixom kom igen, CHARITY!
Eh.. ja sweatdrop

Jag har inte råd att ha mc's varje månad heller. Men jag har försökt att inte bara ha commons utan nått annat item oxå.

Jag tycker oxå att det är konstit att det är så låg aktivitet här. Kom igen så jobbigt är det inte att posta ibland. Kanske folk tycker att det är för låga donationer för att orka vara aktiv, men dom som varit aktiva har fått bättre donationer (typ du xp ). Jag har funderat lite senaste tiden om jag skulle lägga ner charityn men jag tycker att det är kul.  

Miss Sweden of 83
Crew


Miss Sweden of 83
Crew

PostPosted: Thu Feb 07, 2008 8:38 pm
NeRo OaK
Kanske blir en dyrare outfit nästa månad ^^ ;D

Ja förresten blir det en dyrare outfit nästa månad! biggrin Jag har redan gjort den och jag hoppas verkligen att ni kommer att gilla den!
En ledtråd: Påsktema  
PostPosted: Fri Feb 08, 2008 4:31 am
Jag är för lat för att skriva, träningsverk i fingrarna rolleyes  

fixfax


fixfax

PostPosted: Fri Feb 08, 2008 4:34 am
Gör en tävling, det lockar folk
Det var längesen det var nån tävling här
 
PostPosted: Fri Feb 08, 2008 9:02 am
Miss Sweden of 83
LostWithin
Pippi Longstrump
Från och med sida 50 har jag höjt alla priser i sid-tävlingen!! Jag hoppas att ni gillar det! Jag kanske får ta bort var 5:e sida om det blir för mycket. Men jag hoppas att det ska funka.

We like 3nodding

Just den här månaden avstår jag enbart för att det skulle gå emot det mesta jag är att ha en rosa avi xD
Och jag tror nog egentligen (nu när man tänker efter) att det är bra som det är. Om man skulle ha en dyr item, som grunnyn så är det bara den alla vill ha och och inte resten av outfíten.

Tycker personligen att det är skumt att det är så låg aktivitet i charityn.. lixom kom igen, CHARITY!
Eh.. ja sweatdrop

Jag har inte råd att ha mc's varje månad heller. Men jag har försökt att inte bara ha commons utan nått annat item oxå.

Jag tycker oxå att det är konstit att det är så låg aktivitet här. Kom igen så jobbigt är det inte att posta ibland. Kanske folk tycker att det är för låga donationer för att orka vara aktiv, men dom som varit aktiva har fått bättre donationer (typ du xp ). Jag har funderat lite senaste tiden om jag skulle lägga ner charityn men jag tycker att det är kul.


Nä det är ju lika lätt att lägga en post thär istället för av bump trådarna razz
Jag har väl iof inte tänkt på vad de andra har fått men att jag fått så mycket borde ju bara visa dem att det lönar sej att posta ibland smile
Jag tycker inte att du behöver elr ska lägga ner den smile Me like. Inte bara som charity utan jag tycker helt enkelt om att posta här.

Man behöver ju inte donera hejvilt hela tiden heller. Det är ju bara att vänta på att det dyker upp nån stackare som insett att "Gratis är gott" ^^

Jag vet inte riktigt annars.. Tycker det skulle vara synd att ta bort "månadens outfit" för jag tycker det är en utomordentligt bra ide men det är ju tråkigt om ingen vill ha den. : /
Och tävligar har vi ju massor i Gyllene grottan så det är svårt att komma på nått nytt och roligt :s

Ja... *suck*  

LostWithin


irori

Eternal Bookworm

PostPosted: Sat Feb 09, 2008 3:19 am
xD
jag glömmer alltid bort att denna sida finns sweatdrop
ska försöka bli lite mer aktiv här 3nodding


Månadens outfit
jag har aldrig varit något stort fan av alla hjärtans dag men i år tänkte jag att d skulle nog va kul o fira det lite. äta lite hjärtformat godis o så kanske klä min avatar fint ;D så därför vill jag vinna den här outfiten 3nodding
 
Reply
Brunflo Gårdsmarknad [Sell, buy, quest!]

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 43 44 45 46 47 48 ... 63 64 65 66 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum