Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Brunflo Gårdsmarknad [Sell, buy, quest!]
Villa Villekulla Charity! Massa outfits denna månad! Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 44 45 46 47 48 49 ... 63 64 65 66 [>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Ny poll!
  Ja!
View Results

Miss Sweden of 83
Crew

PostPosted: Sun Feb 10, 2008 10:11 am
LostWithin
Miss Sweden of 83
LostWithin
Pippi Longstrump
Från och med sida 50 har jag höjt alla priser i sid-tävlingen!! Jag hoppas att ni gillar det! Jag kanske får ta bort var 5:e sida om det blir för mycket. Men jag hoppas att det ska funka.

We like 3nodding

Just den här månaden avstår jag enbart för att det skulle gå emot det mesta jag är att ha en rosa avi xD
Och jag tror nog egentligen (nu när man tänker efter) att det är bra som det är. Om man skulle ha en dyr item, som grunnyn så är det bara den alla vill ha och och inte resten av outfíten.

Tycker personligen att det är skumt att det är så låg aktivitet i charityn.. lixom kom igen, CHARITY!
Eh.. ja sweatdrop

Jag har inte råd att ha mc's varje månad heller. Men jag har försökt att inte bara ha commons utan nått annat item oxå.

Jag tycker oxå att det är konstit att det är så låg aktivitet här. Kom igen så jobbigt är det inte att posta ibland. Kanske folk tycker att det är för låga donationer för att orka vara aktiv, men dom som varit aktiva har fått bättre donationer (typ du xp ). Jag har funderat lite senaste tiden om jag skulle lägga ner charityn men jag tycker att det är kul.


Nä det är ju lika lätt att lägga en post thär istället för av bump trådarna razz
Jag har väl iof inte tänkt på vad de andra har fått men att jag fått så mycket borde ju bara visa dem att det lönar sej att posta ibland smile
Jag tycker inte att du behöver elr ska lägga ner den smile Me like. Inte bara som charity utan jag tycker helt enkelt om att posta här.

Man behöver ju inte donera hejvilt hela tiden heller. Det är ju bara att vänta på att det dyker upp nån stackare som insett att "Gratis är gott" ^^

Jag vet inte riktigt annars.. Tycker det skulle vara synd att ta bort "månadens outfit" för jag tycker det är en utomordentligt bra ide men det är ju tråkigt om ingen vill ha den. : /
Och tävligar har vi ju massor i Gyllene grottan så det är svårt att komma på nått nytt och roligt :s

Ja... *suck*

Tävlingar är svårt... det är tillräckligt svårt för tävingarna i gyllende grottan att få deltagare. I T-T-Tävlingen har det minskat med deltagare jätte mycket. Jag vet inte vad man ska göra för att folk ska bli mer aktiva... Jag ska väl slänga in ett lotto snart, det brukar folk gilla.  
PostPosted: Wed Feb 13, 2008 4:07 am
Månadens outfit går till irori!

Grattis!

irori
Månadens outfit
jag har aldrig varit något stort fan av alla hjärtans dag men i år tänkte jag att d skulle nog va kul o fira det lite. äta lite hjärtformat godis o så kanske klä min avatar fint ;D så därför vill jag vinna den här outfiten 3nodding


Som jag sa så kommer det en lite dyrare outfit nästa månad!  

Pippi Longstrump
Crew


LostWithin

PostPosted: Wed Feb 13, 2008 7:50 am
Ibland blir jag bara så trött och uärgh på Gaia..
Hade jag varit en aning mer imulsiv så hade jag inte haft många items kvar utan bara sålt och gett bort alldeles random..
: / Vet inte längre..dalahästen är inte heller lika rolig längre men jag kan inte sätta fingret på vad det är jag saknar. confused
 
PostPosted: Wed Feb 13, 2008 8:49 pm
LostWithin
Ibland blir jag bara så trött och uärgh på Gaia..
Hade jag varit en aning mer imulsiv så hade jag inte haft många items kvar utan bara sålt och gett bort alldeles random..
: / Vet inte längre..dalahästen är inte heller lika rolig längre men jag kan inte sätta fingret på vad det är jag saknar. confused

Jag vet vad du menar... det är inte så många aktiva längre och dom som är aktiva postar bara i huvudforumet. Men håll ut!  

LittleOlle
Crew


Cassandra G Varcolaci

Dangerous Bloodsucker

9,850 Points
  • Dressed Up 200
  • First step to fame 200
  • Generous 100
PostPosted: Thu Feb 14, 2008 8:56 am
Nej förlåt, men jag har praktiskt taget tröttnat på gaia helt och hållet nu.
Med alla hacknings- och scammersförsök och sån skit >_<

Just nu håller jag till på en annan sida som jag tycker så mycket bättre om, för att dom inte är ute efter att tjäna så mycket pengar som möjligt - som dom på gaia gör.

Nej, tyvärr.. gaia har svalnat i intresse.
Jag har beslutat mig för att ta en pause från den här sidan, förutom att jag går in lite snabbt varje dag - men jag kommer inte att chatta.
Men att folk som snor andras prylar får komma undan med det medans andra som inte gjort nåt åker ut för att vissa har anmält utan anledning, så tycker jag att det är dags för gaia att stänga.

Den här sidan är bara löjlig, moderatorerna gör inte sitt jobb.
Jag lägger helldre tiden på andra sidor.  
PostPosted: Thu Feb 14, 2008 9:29 am
tack ör outfiten C:  

irori

Eternal Bookworm


LostWithin

PostPosted: Fri Feb 15, 2008 3:27 pm
Nu har jag äntligen köpt Wii mrgreen Älskar det redan.  
PostPosted: Fri Feb 15, 2008 11:59 pm
LostWithin
Nu har jag äntligen köpt Wii mrgreen Älskar det redan.


Åh, jag vill oxå ha ett Wii :3  

fixfax


LostWithin

PostPosted: Sat Feb 16, 2008 12:41 pm
fixfax
LostWithin
Nu har jag äntligen köpt Wii mrgreen Älskar det redan.


Åh, jag vill oxå ha ett Wii :3

^^ Har viljat ha det sen jag såg Raving rabbids reklamen på youtube^^
Nu ska jag skaffa det billigt på tradera mrgreen  
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 2:39 am
Föck... träningsvärk i högran. confused  

LostWithin


LostWithin

PostPosted: Sun Feb 17, 2008 7:53 am
Haha^^ Min bror har stukat benet. Han är så jävla smidig mrgreen  
PostPosted: Sun Feb 17, 2008 3:28 pm
Fan vad sur jag är... Kommer ju aldrig att få råd till kikin om allt bara går ner i pris.
Lyckades köpa en aquatica igår(tror jag) för 30k och det tyckte ju jag va skitbra för då kunde jag sälja den för 37k på i mp. Men faaan heller... så fort jag la ut den så sjönk den nästan till inköpspriset..
Ungefär lika roligt som med faustos bottle..
scream scream scream scream scream  

LostWithin


Miss Sweden of 83
Crew

PostPosted: Sun Feb 17, 2008 9:26 pm
LostWithin
Fan vad sur jag är... Kommer ju aldrig att få råd till kikin om allt bara går ner i pris.
Lyckades köpa en aquatica igår(tror jag) för 30k och det tyckte ju jag va skitbra för då kunde jag sälja den för 37k på i mp. Men faaan heller... så fort jag la ut den så sjönk den nästan till inköpspriset..
Ungefär lika roligt som med faustos bottle..
scream scream scream scream scream

Men så är det ju alltid! Jag hatar det!!! scream Men jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska questa så än behöver jag inte sälja nå grejor.  
PostPosted: Mon Feb 18, 2008 2:40 am
Miss Sweden of 83
LostWithin
Fan vad sur jag är... Kommer ju aldrig att få råd till kikin om allt bara går ner i pris.
Lyckades köpa en aquatica igår(tror jag) för 30k och det tyckte ju jag va skitbra för då kunde jag sälja den för 37k på i mp. Men faaan heller... så fort jag la ut den så sjönk den nästan till inköpspriset..
Ungefär lika roligt som med faustos bottle..
scream scream scream scream scream

Men så är det ju alltid! Jag hatar det!!! scream Men jag har fortfarande inte kommit på vad jag ska questa så än behöver jag inte sälja nå grejor.

Var glad för det.
Har inte questat som en normal människa på på skitlänge men det är väl inte meningen heller för de går ju fan inte -.-  

LostWithin


LostWithin

PostPosted: Mon Feb 18, 2008 11:03 am
...jag tror att jag är ganska ensam om att tycka att den dära chris crocker inte är så hemsk confused  
Reply
Brunflo Gårdsmarknad [Sell, buy, quest!]

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 44 45 46 47 48 49 ... 63 64 65 66 [>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum