Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 45 46 47 48 49 50 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Mar 09, 2011 11:31 am
kun je dat niet reclameren? ik bedoel, als klanten van het bedrijf waar ik voor werk uit het buitenland spullen bestellen, kunnen ze soms ook van de douane het terugkrijgen. Misschien de moeite waard om te onderzoeken?  
PostPosted: Thu Mar 10, 2011 9:07 am
Die enorme buikpijn crying  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Fri Mar 11, 2011 9:18 am
Dat ik gewoon niets kan doen om te helpen  
PostPosted: Sat Mar 12, 2011 2:58 pm
Nieuws: Aardbeving in Japan
Normale reactie: Oh mijn god, nee!
Internet reactie: GODZILLA!  

RoseArch


kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Mar 13, 2011 5:16 am
Wat dacht je dan van: OMG NU KOMT MIJN MANGA LATER UIT??!

Ik vind het zelf ongepast om Happy Camper te spelen en mijn website up te daten. Mijn website heet namelijk Studio Tsunami. Dat heette het al voor de eerste Tsunami in 2004 en ik vind het hypocriet om nu opeens de naam te veranderen.

Maar goed, veel mensen zijn nu aan het drama-en omdat het Japan is, omdat ze otaku zijn. Alles van Japan is cool dus een ramp daar is het einde van de wereld. Was het Duitsland geweest, dan had het ze geen ruk kunnen schelen.

Waarom werd er niet zo heftig gereageerd toen Australie last van al dat water had? Australie... die totaal geen hulp van anderen heeft gehad toen hun land onder water stond??  
PostPosted: Sun Mar 13, 2011 5:54 am
Snap zelf ook niet waarom dat van japan zo erg is, er zijn zelfs met gemak 5 dingen te vinden die erger zijn dan dat en geen hulp of nieuws krijgen. Maar nee, japan moet weer alle aandacht krijgen omdat het zoveel producten levert aan het buitenland >_>  

xz791


RoseArch

PostPosted: Sun Mar 13, 2011 8:44 am
Duizenden doden, meer gewonden, mogelijke nucleare ramp, vele vermisten.JA, ik denk wel dat dit aandacht verdiend. Maar coit, dat ben ik maar.  
PostPosted: Sun Mar 13, 2011 11:28 am
En de steun aan de derde-wereld landen is dan dus even minder belangrijk sinds dat toch al zo vaak is gebeurd en toch al zolang speelt dat het niet meer zo interessant is voor de media om maar even een puntje te noemen?
Maar soit, zo zie ik dat in ieder geval.  

xz791


RoseArch

PostPosted: Mon Mar 14, 2011 2:42 am
xz791
En de steun aan de derde-wereld landen is dan dus even minder belangrijk sinds dat toch al zo vaak is gebeurd en toch al zolang speelt dat het niet meer zo interessant is voor de media om maar even een puntje te noemen?
Maar soit, zo zie ik dat in ieder geval.


Qua media aandacht begrijp ik beide kanten wel. Enerzijds zijn ze zwaar aan het overdrijven door een hele dag op CNN niets anders dan Japan uit te zenden en anderzijds brengt dat op het moment het meeste kijkcijfers binnen  
PostPosted: Mon Mar 14, 2011 4:25 am
xz791
Snap zelf ook niet waarom dat van japan zo erg is, er zijn zelfs met gemak 5 dingen te vinden die erger zijn dan dat en geen hulp of nieuws krijgen. Maar nee, japan moet weer alle aandacht krijgen omdat het zoveel producten levert aan het buitenland >_>


Ik denk niet dat het komt omdat JP zoveel producten levert, maar omdat er zelden zoiets groots gebeurd... en tsunami's zjn helemaal 'hot' nu; komt niet zo vaak voor. Daarom kreeg Australie ook zo veel aandacht  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Mar 14, 2011 12:51 pm
Dat er gewoon mensen (kinderen) zijn die gewoon geen respect meer hebben o.0  
PostPosted: Mon Mar 14, 2011 5:04 pm
ik vind het natuurlijk heel erg wat er is gebeurd in Japan (vind ik altijd met zo'n natuurrampen), maar wat kitty zegt, idd die otaku met een boel drama en geven er niks om als het om een andere plaats gaat.
zelf "fan" zijnde (ook qua cultuur gezien, zo'n grote anime / manga gek ben ik ook weer niet XD) vind ik het erg, maar het is niet het mikpunt van mijn aandacht. er zijn ook andere mensen die het slecht hebben / hadden.

@ kitty
ik betwijfel of ik überhaupt geld kan terug krijgen XD volgens mij heeft dat meer met bedrijven of iets dergelijks te maken e.e
maar mijn pakketje is vandaag daar eindelijk weggegaan dus misschien komt het morgen e.e
 

Neo Sideralis

Desirable Genius


kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Mar 15, 2011 12:33 pm
mensen die alleen maar kunnen klagen over hoe dramatisch een ander wel niet is, maar ondertussen die giga boom in hun eigen oog niet zien (wel de splinter bij een ander zien, maar niet de balk in eigen oog)  
PostPosted: Fri Mar 18, 2011 2:33 pm
Dat door die PCR ik geen steek verder kom ik leer veel maar ja XD  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Mar 19, 2011 3:35 am
Dat het niet zo snel gaat als ik wil  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 45 46 47 48 49 50 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum