Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 46 47 48 49 50 51 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat Mar 19, 2011 6:34 am
Dat sommige mensen echt geen logieka hebben ze denken dat jij een hele stuk gaat lopen omdat ze niet willen omrijden maar als je dat aan hunzelf vraagd dat ze dat niet zouden willen doen o.0  
PostPosted: Sun Mar 20, 2011 3:46 am
ik heb vandaag 4x terwijl ik allen op Gaia Online was een melding gekregen dat er Malware gedetecteerd was. Oftewel, ergens in de reclames zit Malware verstopt en ook Trojans. Happiness factor: -75

Waarom willen mensen toch virussen en malware maken?! Hoe trots ben je nu op het feit dat je andermans computer sloopt?! Nou nou, wat knap hoor.  

kittyocean
Captain


Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Sun Mar 20, 2011 4:58 am
dat de koningin hierheen komt voor 1 uurtje op koninginnedag en dat echte elke auto uit dit hele DORP weg moet zijn scream
hier wonen veel ouderen.. wat als ze ziek worden of iets dergelijks scream die kunnen hier niet weg komen!!
en ook de dokter die misschien naar het bejaardentehuis moet gaan (als er iets gebeurd) mag niet via de gewone weg komen maar MOET via Belgiƫ komen.. WTF.. en vanaf daar is de weg waarschijnlijk ook afgesloten scream
ik erger me hier ontzettend aan. ik vind het zinloos dat die muts komt stare

ik zeg steeds als grapje hier dat ik mijn appelsap flessen ga gooien (aka appelbommen als het te veel veralcoholiseerd is: als ze kapot vallen, heb je een soort mini explosie X'D)
 
PostPosted: Sun Mar 20, 2011 8:53 am
@neo dan zou jij in Weert moetten wonen of daar in de buurt  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Sun Mar 20, 2011 1:15 pm
ik woon ongeveer 15 - 20 min (met de auto) er vanaf c:
(in Thorn, "het witte stadje")

maar het is nogal irritant, hoe moeten mensen terug komen als ze de auto moeten weg brengen? lopen? of de fiets achterin duwen en dan op en neer fietsen?
het is gewoon belachelijk :/
als ze nou zouden zeggen "geen auto in het centrum", maar alles moet weg zijn..
 
PostPosted: Sun Mar 20, 2011 1:21 pm
Neo MOF
ik woon ongeveer 15 - 20 min (met de auto) er vanaf c:
(in Thorn, "het witte stadje")

maar het is nogal irritant, hoe moeten mensen terug komen als ze de auto moeten weg brengen? lopen? of de fiets achterin duwen en dan op en neer fietsen?
het is gewoon belachelijk :/
als ze nou zouden zeggen "geen auto in het centrum", maar alles moet weg zijn..

o.o dat is toch niet goed hoe moet dat met de oudere mensen die niet meer op een fiets kunnen stappen  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Sun Mar 20, 2011 1:31 pm
loving~dolphins
Neo MOF
ik woon ongeveer 15 - 20 min (met de auto) er vanaf c:
(in Thorn, "het witte stadje")

maar het is nogal irritant, hoe moeten mensen terug komen als ze de auto moeten weg brengen? lopen? of de fiets achterin duwen en dan op en neer fietsen?
het is gewoon belachelijk :/
als ze nou zouden zeggen "geen auto in het centrum", maar alles moet weg zijn..

o.o dat is toch niet goed hoe moet dat met de oudere mensen die niet meer op een fiets kunnen stappen


geen idee :/ zelfs als er iets mis is, ze kunnen hier niet weg.
en zoals al eerder vernoemd, moet de dokter voor het bejaardentehuis via Belgiƫ komen, dat is geen doen. buiten het feit dat het een stukje om is, kan die waarschijnlijk alsnog het dorp niet in. (tja, als het iets ernstigs is, ben ik bang dat het niet goed afloopt e__e"")
mijn vader zei dat je waarschijnlijk in de ochtend het beste weg kon gaan en terug kon komen in de avond..
 
PostPosted: Sun Mar 20, 2011 1:33 pm
Neo MOF
loving~dolphins
Neo MOF
ik woon ongeveer 15 - 20 min (met de auto) er vanaf c:
(in Thorn, "het witte stadje")

maar het is nogal irritant, hoe moeten mensen terug komen als ze de auto moeten weg brengen? lopen? of de fiets achterin duwen en dan op en neer fietsen?
het is gewoon belachelijk :/
als ze nou zouden zeggen "geen auto in het centrum", maar alles moet weg zijn..

o.o dat is toch niet goed hoe moet dat met de oudere mensen die niet meer op een fiets kunnen stappen


geen idee :/ zelfs als er iets mis is, ze kunnen hier niet weg.
en zoals al eerder vernoemd, moet de dokter voor het bejaardentehuis via Belgiƫ komen, dat is geen doen. buiten het feit dat het een stukje om is, kan die waarschijnlijk alsnog het dorp niet in. (tja, als het iets ernstigs is, ben ik bang dat het niet goed afloopt e__e"")
mijn vader zei dat je waarschijnlijk in de ochtend het beste weg kon gaan en terug kon komen in de avond..

o.0 omg je kan die oudjes beter een dagje uit geven  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

Neo Sideralis

Desirable Genius

PostPosted: Sun Mar 20, 2011 2:01 pm
loving~dolphins
Neo MOF
loving~dolphins
Neo MOF
ik woon ongeveer 15 - 20 min (met de auto) er vanaf c:
(in Thorn, "het witte stadje")

maar het is nogal irritant, hoe moeten mensen terug komen als ze de auto moeten weg brengen? lopen? of de fiets achterin duwen en dan op en neer fietsen?
het is gewoon belachelijk :/
als ze nou zouden zeggen "geen auto in het centrum", maar alles moet weg zijn..

o.o dat is toch niet goed hoe moet dat met de oudere mensen die niet meer op een fiets kunnen stappen


geen idee :/ zelfs als er iets mis is, ze kunnen hier niet weg.
en zoals al eerder vernoemd, moet de dokter voor het bejaardentehuis via Belgiƫ komen, dat is geen doen. buiten het feit dat het een stukje om is, kan die waarschijnlijk alsnog het dorp niet in. (tja, als het iets ernstigs is, ben ik bang dat het niet goed afloopt e__e"")
mijn vader zei dat je waarschijnlijk in de ochtend het beste weg kon gaan en terug kon komen in de avond..

o.0 omg je kan die oudjes beter een dagje uit geven


ja :/ maarja, sommigen van hun willen misschien die muts juist zien >.>  
PostPosted: Sun Mar 20, 2011 2:05 pm
Neo MOF
loving~dolphins
Neo MOF
loving~dolphins
Neo MOF
ik woon ongeveer 15 - 20 min (met de auto) er vanaf c:
(in Thorn, "het witte stadje")

maar het is nogal irritant, hoe moeten mensen terug komen als ze de auto moeten weg brengen? lopen? of de fiets achterin duwen en dan op en neer fietsen?
het is gewoon belachelijk :/
als ze nou zouden zeggen "geen auto in het centrum", maar alles moet weg zijn..

o.o dat is toch niet goed hoe moet dat met de oudere mensen die niet meer op een fiets kunnen stappen


geen idee :/ zelfs als er iets mis is, ze kunnen hier niet weg.
en zoals al eerder vernoemd, moet de dokter voor het bejaardentehuis via Belgiƫ komen, dat is geen doen. buiten het feit dat het een stukje om is, kan die waarschijnlijk alsnog het dorp niet in. (tja, als het iets ernstigs is, ben ik bang dat het niet goed afloopt e__e"")
mijn vader zei dat je waarschijnlijk in de ochtend het beste weg kon gaan en terug kon komen in de avond..

o.0 omg je kan die oudjes beter een dagje uit geven


ja :/ maarja, sommigen van hun willen misschien die muts juist zien >.>

ja dat is ook weer waar >.>  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Mar 21, 2011 2:17 pm
Wakker gebeld worden. Hoe goed gemeend en hoe lief enzo... maar ik haat wakker gebeld worden XD  
PostPosted: Tue Mar 22, 2011 3:09 pm
Dat ik met geen mogelijkheid gister op gaia kon komen crying  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Mar 23, 2011 1:46 pm
Dat de zooi die in de ads op Gaia rondzwierven mijn IE en Widgets naar de knoppen heeft geholpen. Mijn virusscanner heeft het wel tegengehouden en verwijderd, maar iets heeft toch de boel ver*****

(zo nu en dan bevriest mijn IE en mijn Widgets geven allemaal een error. Misschien was het de zooi gecombineerd met een Windows update; heb wel vaker last gehad van windows updates die bij de volgende update weer gewoon deden)  
PostPosted: Wed Mar 23, 2011 3:43 pm
I haz headache e.e  

Neo Sideralis

Desirable Genius


Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100
PostPosted: Wed Mar 23, 2011 5:34 pm
slaaaapgebrek.... huilende peuters of babies bij de overburen...... kan ik dan NOOIT snachts mn RAAM openlaten en de volgende dag (zaterdag bijvoorbeeld, langer dan 9u AM) UIT SLA PEN ipv met hen wakkergeschreeuwt te worden scream lol
scream klote koters! The little things/people that piss you off rofl
oh en waarom duren dagen gewoon niet net iets langer..
crying

protip voor IE gebruikers:
download Google CHROME! of firefox 4 oid.. ik suggereer chrome = schnel = mooi = gewoon goeie program heart

en verder kitty =] AVG virusscanner heeft een gratis anti-malware programma geloof ik, en dan is er dit bijv. http://www.malwarebytes.org/mbam.php of http://www.majorgeeks.com/Ad-Aware_Free_Internet_Security_d5947.html
(majorgeeks.com heeft een boel links naar anti-virus en anti-malware software allemaal gratui!)
/RANT  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 46 47 48 49 50 51 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum