Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 47 48 49 50 51 52 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Dashinator

Otherworldly Genius

14,225 Points
  • Beta Citizen 0
  • Beta Gaian 0
  • Grunny Grabber 50
PostPosted: Thu Mar 24, 2011 12:09 am
firefox > chrome... geloof me...  
PostPosted: Fri Mar 25, 2011 8:41 am
Dat sommige mensen niet begrijpen dat jij wel je longen schoon wil houden scream  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Mar 26, 2011 8:14 am
Ik wil wat zeggen hier, maar dat kan men verkeerd opvatten. Of men gaat juist op zoek naar dat ene puntje wat ze uit hun verband kunnen rukken. En daar erger ik me OOK aan  
PostPosted: Sat Mar 26, 2011 8:55 am
@kitty: dont judge a book by its cover  

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat Mar 26, 2011 9:16 am
Dat mensen echt heeeeel bot reageren als ik iets zeg dat gewoon niet kan o.0
ik schrok ervan dat ik in huilen uitbarste daarna na zij weg was stare
kan daar niet zo goed tegen zeg maar  
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 1:50 am
Piet Plutonium
@kitty: dont judge a book by its cover


oh, ik vertrouw jullie wel, maar niet het internet XD Er zwerven mensen rond waarvan het doel is mensen kapot te maken. One way or the other!  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sun Mar 27, 2011 5:03 am
kittyocean
Piet Plutonium
@kitty: dont judge a book by its cover


oh, ik vertrouw jullie wel, maar niet het internet XD Er zwerven mensen rond waarvan het doel is mensen kapot te maken. One way or the other!

true
and yaay ze vertrouwd ons ^^  
PostPosted: Mon Mar 28, 2011 4:11 am
kittyocean
Piet Plutonium
@kitty: dont judge a book by its cover


oh, ik vertrouw jullie wel, maar niet het internet XD Er zwerven mensen rond waarvan het doel is mensen kapot te maken. One way or the other!


Dan zou je net zo goed beter niks kunnen gaan posten zeggen of doen kitty, er is namelijk altijd wel iemand die er iets tegen heeft op wat je zegt of online plaatst.
Gewoon plaatsen voor degene die je vertrouwt en als je er moppers mee krijgt door onbekenden, gewoon negeren (tenzij het politie of federale mensjes zijn natuurlijk sinds die jou in de bak kunnen gooien of erger).  

xz791


kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Mar 28, 2011 12:54 pm
Ik ben het met je eens, maar als ik weet dat mensen mijn opmerking zo kunnen verdraaien dat het mijn carriere kan breken, dan is het verstandiger deze voor me te houden XP Dan frustreer ik mezelf maar even in stilte  
PostPosted: Mon Mar 28, 2011 1:04 pm
kittyocean
Ik ben het met je eens, maar als ik weet dat mensen mijn opmerking zo kunnen verdraaien dat het mijn carriere kan breken, dan is het verstandiger deze voor me te houden XP Dan frustreer ik mezelf maar even in stilte

Als jij staat voor wat je doet en daar van overtuigd bent, dan kan iets of iemand het niet zomaar voor jou verknoeien. smile
Daar hebbe ze et rech nie voor! scream dat en er zijn hier alleen aardige mensen, voor zover ik ze gezien heb XD  

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Mon Mar 28, 2011 1:14 pm
^agrees,
maar er zijn genoeg mensen die een kijkje komen kijken en het dan toch verdraaien, het gebeurd...  
PostPosted: Tue Mar 29, 2011 11:52 am
Piet Plutonium
kittyocean
Ik ben het met je eens, maar als ik weet dat mensen mijn opmerking zo kunnen verdraaien dat het mijn carriere kan breken, dan is het verstandiger deze voor me te houden XP Dan frustreer ik mezelf maar even in stilte

Als jij staat voor wat je doet en daar van overtuigd bent, dan kan iets of iemand het niet zomaar voor jou verknoeien. smile
Daar hebbe ze et rech nie voor! scream dat en er zijn hier alleen aardige mensen, voor zover ik ze gezien heb XD


Volgens mij heb ik jullie nu per abuis beledigd XD Ik bedoelde meer: niets wordt van het internet ooit verwijderd... (nou ja, bijna niets) en ik wil niet dat iemand over 5 jaar kan zeggen: Ja maar, jij zei toen...

Wat me dwars zat is een gevoelig onderwerp bij de meesten. Men begrijpt mijn standpunt, of vindt me de meest asociale trien die er ooit bestaan heeft

Anyway, ik heb vandaag eens iemand chagi gekregen XD Ik ging op de plek zitten waar zij wilde zitten (in de tram) en ze liet heeeel duidelijk merken dat ze dat niet leuk vond XD Kom op zeg, OPENBAAR vervoer; haar naam staat er niet op XP  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Tue Mar 29, 2011 1:32 pm
@ kitty zo waar mensen zich al druk over kunnen maken in de metro is het niet eens anders

en verder waarom kunnen mensen zo over kleine dingen zeuren >.>  
PostPosted: Tue Mar 29, 2011 3:52 pm
ook @ kitty, ik heb bewondering en diep respect voor je XD zou het zelf ook een keer doen hehehe  

Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Mar 30, 2011 11:48 am
tja, de tram stroomt vol dus ik neem gewoon het eerste de beste lege plekje. Zie ik die vrouw zo van TSK *zucht*. Haha, voelde voor een keertje heeeel fijn.

Verder: ik moet helemaal opnieuw een ritme en balans krijgen nu ik op mijzelf woon XP Gaat me lukken! Weet het zeker!!... alleen niet deze week XD  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 47 48 49 50 51 52 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum