Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 49 50 51 52 53 54 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat Apr 09, 2011 11:28 am
Dat mijn ene arm weer eens bruiner is dan die andere stare  
PostPosted: Sun Apr 10, 2011 1:49 am
Richt je een bloedbad aan, laat je een briefje achter... maar geef je niet aan WAAROM je het hebt gedaan!  

kittyocean
Captain


Piet Plutonium

6,250 Points
  • Gaian 50
  • Treasure Hunter 100
  • Member 100
PostPosted: Sun Apr 10, 2011 9:50 am
Een kut opmerking van iemand krijgen, en door het onderwerp niet weten of het nou een grap is of niet
***** *** ***** xp  
PostPosted: Mon Apr 11, 2011 10:32 am
De complete onrechtvaardigheid van het gedrag van sommige mensen...

En m'n leven mag ook echt wel eens wat minder drama bevatten. Het is echt niet nodig dat ik constant het gevoel heb in een soort slechte soap terecht te zijn gekomen.
 

Wilder Wein MCMXCII


kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Apr 11, 2011 12:56 pm
Douchewater wat maar niet warm wordt ¬¬ Heb koud gedouched vanavond. (wel in een record tijd, dus heeft een voordeel gehad)

@ Wilder: ik begrijp je 100% en ik hoop dat het spoedig wat minder As the world turns wordt  
PostPosted: Thu Apr 14, 2011 5:35 am
Dat gister die gast de hele tijd op ons zat te vitten dat we een betere voorbereiding hadden moeten maken en hij bleef maar op mijn vingers kijken en als je hem nodig had was hij weg >.>  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Mon Apr 18, 2011 11:20 am
iemand die mijn werk 'poppetjes' noemt ¬¬ je hoeft het niet mooi te vinden, maar 'poppetjes'?! Ach ja, Mondriaan kleurde ook alleen maar vakjes, hè??! *sarcasm*  
PostPosted: Mon Apr 18, 2011 11:30 am
dat mensen achterbaks kunnen zijn stare  

Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100

kittyocean
Captain

PostPosted: Tue Apr 19, 2011 10:29 am
het easter event. Some people have lives, you know?! Hoe moet ik in vredesnaam 50 eieren verzamelen?! Ach, komt wel weer in Dumpster Dive...  
PostPosted: Tue Apr 19, 2011 10:43 am
Ik snap niet eens hoe je die eggs of bunny's krijgt kitty, heb zonder te weten hoe zelfs al 2 bunny's.

Die irritante stijve harken van een leraren, zit je in de pauze wat te geinen en al moet je ermee stoppen en weer bezig gaan met je werk. En dat terwijl het nog wel pauze is! scream  

xz791


kittyocean
Captain

PostPosted: Wed Apr 20, 2011 1:06 pm
er is een hele lijst hoe je bunnies kan krijgen en ach... don't care. Items zijn volgens mij niet eens soeps.

Ik baal van mensen die Partij A en Partij B de schuld geven voor iets wat Partij C heeft gedaan. Ga teken C schelden, niet tegen A of B!  
PostPosted: Thu Apr 28, 2011 4:45 am
Wil ik wiskunde doen in plaats van rekenen sinds ik het nodig heb om een goede baan te kunnen krijgen in de ict, vertikken ze het om me wiskunde te geven sinds dat niet in het vakkenpakket zou horen... stressed
Hoe the ******** moet ik nou ooit beter worden in hetgeen wat ik nodig heb voor mijn toekomstige beroep als ik er niet eens les in kan krijgen?! scream  

xz791


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Apr 28, 2011 11:40 am
Mmm, doet me denken aan een werkpunt op mijn werk. Of ik niet iets makkelijkers wilde kiezen... ja, maar, DIT is nou hetgeen wat ik moeilijk vind XD De rest is gewoon in het achterhoofd houden!  
PostPosted: Sat Apr 30, 2011 12:34 am
10 jaar lang heb ik energie gestoken in een jongen die al mijn energie op slurpte. Hij deed niet anders dan zich zo aandachtvragerig te gedragen, dat ik me rot ging voelen als ik eens een event had. Hij vond dat omdat hij geen succes had met zijn art, ik dat ook niet mocht hebben. Dus ik hem steeds uit dat dal praten, steeds zeggen dat hij wel de moeite waard is, dat ik graag bij hem ben...

Ik ga niet nog eens 10 jaar in zo'n type steken. Niet eens langer dan een maand.

"You are mean! I hate you!"
Ga je gang. Ik houd je niet tegen. Ik leef voor mijzelf en mijn vrienden en familie. Ook de Guild vind ik heel belangrijk, maar ik ga echt niet meer mijn energie steken in mensen die zoveel aandacht opslurpen van een ander... Ik kies voor mijzelf, if you don't mind  

kittyocean
Captain


Menketi
Crew

Gracious Lunatic

10,475 Points
  • Angelic Alliance 100
  • Bunny Spotter 50
  • Invisibility 100
PostPosted: Sat Apr 30, 2011 2:59 pm
Dat mensen dingen doen zonder een reden voor te geven...
EDIT: ingrijpende dingen waar je echt een rede voor moet hebben  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<<] [<] 1 2 3 ... 49 50 51 52 53 54 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum