Welcome to Gaia! ::

Dalahästen [The Swedish Spamguild!]

Back to Guilds

Talk about anything in Swedish 

Tags: free, spam, swedish, polls, friends 

Reply Dalsgård [We spam for GULD]
..djurplågeri Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

...
  ...
View Results

charity lol

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 6:45 am
Tebasile
Kaito-Tena
Tebasile
.::Då när man ska välja "offer"::.
så ska man sätta en liten styrelse eller något skit till att undersöka varenda fall, bakgrunden till alla de brotten, och brottslingen och offret, för att se att det var ett "berättigat" mord, och sen kan man skicka dem till att bli testade på. Hur mycket pengar kommer inte det att kosta? det är skattepengar jag inte är riktigt villig att betala.
Och med att testa mediciner på brottslingar, bryter inte VI då mot de mänskliga rättigheterna?

Men hur gör man om brottslingen själv blev misshandlad som barn, kanske han blev våldtagen av en farbror, och nu tar han och mördar äldre herrar som påminner om hans farbror. Har "samhället" lika stor rätt att testa mediciner på honom då?
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

alltså, om någon blir misshandlad på nåt sätt, så kan den personen anmäla den andra till polisen, o så sätt han/hon i fängelse, o sen så kan man fråga 'Får vi göra tester på dej, eller vill du fortsätta sitta här o ruttna?' o så kan man välja själv! :''D


.::Men hur blir det då?::.
ska de få minskat straff om de hjälper till med forskningen?
för jag tror inte många skulle vilja bli sjuka i aids frivilligt, och hur skulle man då "gradera" straffminskningen, skulle alla fångar ha tillgång till denna minskning, om man hjälper till på ett mer "dödligt" område, om man överlever, får man en större minskning då?
Eller hur tänker du?
User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show.

njaa...få i sej en sjukdom eller sitta o ruttna i fängelset? typ nästan likadant ._. (och dom kanske tänker...'om jag får i mej nån sjukdom o sen dör jag fortare o behöver inte sitta här hela livet!'.....xD  
PostPosted: Mon Oct 01, 2007 7:41 am
Kaito-Tena
abr13
Kaito-Tena
abr13
Kaito-Tena

näää inte alls! x'D
jag skulle kunna föreställa mej som en bra ...härskare xD
typ alla brottslingar ska dö, o sen alla fjortisar ska lida, o seen...hmm jo alla djurplågare ska åxa lida
Alla lärare ska få plugga lika mkt som barnen! 8'D
uhuuu!!!
alla fjortisar skulle lida extremt mycket hoppas jag skolan skulle sprängas kyrkans skulle brännas

jaa lida-lida för fjortisar!!! >:''D
jaa skolan ska sprängas, o vi kan läsa hemma! <.<
njaa...kyrkan e inget obligatoriskt....den kan vi typ låta va (o tänk om gud finns..?!) xD
ok då kyrkan låter vi bli men fjortisar ska få ett pisk rapp varje gång dom seger han ba och hon ba och sen ba och ba bababababababababbababa HATAR DET scream

jaa dom går bara omkring och ba-bbar! >XD

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show....x'''D*var tvingen*
tur att man inte tycker om scan då xd  

Essasa


charity lol

PostPosted: Mon Oct 01, 2007 7:51 am
abr13
Kaito-Tena
abr13
Kaito-Tena
abr13
Kaito-Tena

näää inte alls! x'D
jag skulle kunna föreställa mej som en bra ...härskare xD
typ alla brottslingar ska dö, o sen alla fjortisar ska lida, o seen...hmm jo alla djurplågare ska åxa lida
Alla lärare ska få plugga lika mkt som barnen! 8'D
uhuuu!!!
alla fjortisar skulle lida extremt mycket hoppas jag skolan skulle sprängas kyrkans skulle brännas

jaa lida-lida för fjortisar!!! >:''D
jaa skolan ska sprängas, o vi kan läsa hemma! <.<
njaa...kyrkan e inget obligatoriskt....den kan vi typ låta va (o tänk om gud finns..?!) xD
ok då kyrkan låter vi bli men fjortisar ska få ett pisk rapp varje gång dom seger han ba och hon ba och sen ba och ba bababababababababbababa HATAR DET scream

jaa dom går bara omkring och ba-bbar! >XD

User Image - Blocked by "Display Image" Settings. Click to show....x'''D*var tvingen*
tur att man inte tycker om scan då xd

..japp ','  
Reply
Dalsgård [We spam for GULD]

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum