Welcome to Gaia! ::

All Dutch People Enter

Back to Guilds

One of the oldest and biggest Dutch Languaged Guild of Gaia. No fee, always welcome! 

Tags: Dutch, Netherlands, Nederland, Belgium 

Reply All Dutch People Enter
The little things that piss you off Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]

Quick Reply

Enter both words below, separated by a space:

Can't read the text? Click here

Submit

candy_loves_candy

PostPosted: Sat Oct 03, 2009 1:15 pm
Als je iets nodig hebt van mensen en dat dus vraagt en het vervolgens steeds niet krijgt...  
PostPosted: Sun Oct 04, 2009 5:21 am
Mensen die alles steunen wat je doet en zeggen dat als je iets uitbrengt ze het echt willen hebben... maar als ze geld moeten betalen opeens nee zeggen  

kittyocean
Captain


Sariuna

2,400 Points
  • Citizen 200
  • Member 100
  • Gaian 50
PostPosted: Sun Oct 04, 2009 10:10 am
Ik erger me vaak aan mijn zus, we zijn complete tegenpolen van elkaar dus.. Hypocrieten, bitches, ....
Ik erger me aan veel dingen, denk ik, al uit ik dat amper  
PostPosted: Mon Oct 05, 2009 7:26 am
Ik erger me wel eens aan het feit dat ik snel antwoord en dat het dagen duurt voor ik antwoord krijg XD  

kittyocean
Captain


kassiopeia

9,100 Points
  • Invisibility 100
  • Alchemy Level 2 100
  • Clambake 200
PostPosted: Thu Oct 08, 2009 2:00 pm
Ik kan me soms best aardig ergeren aan sommige jongens die in mijn klas zitten. Dan dreig ik voor de grap met plakband twisted .
Een keertje toen het weer eens zover was en ik het woord plakband in de mond nam plakte hij zijn eigen mond dicht..... Dat was best aardig. (ik kan het overigens wel goed vinden met die jongens (er zijn 9 leerlingen en 2 meisjes (vorig jaar 1), maar soms....)  
PostPosted: Fri Oct 09, 2009 1:41 pm
Bleh! Bléh! Brrr... Ik sta bovenaan de trap, hoor ik de vriend van me moeder op de wc pissen en scheten laten met de deur open confused Mmm.. komende half uur ga ik niet naar de wc dus. Daar erger ik me groen en geel aan! Mezelf niet thuis voelen in m'n eigen huis... niet naar de wc gaan wanneer ik moet en geen drinken pakken wanneer ik dorst heb. Ligt wellicht ook ergens aan mij, maar brr....  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Sat Oct 10, 2009 2:07 am
^ Dat is bizar

Ik erger me er aan dat mensen aannames maken... en dat ik net een bestelling heb geplaatst en zie dat ik nog iets anders erbij had moeten bestellen!!  
PostPosted: Sat Oct 10, 2009 4:23 am
ik erger me aan die vreemde plekken op mijn voeten en handen waarvoor ik maandag naar het ziekenhuis moet voor onderzoek -.-  

Lorraaa


kittyocean
Captain

PostPosted: Sun Oct 11, 2009 12:34 pm
Het niet automatisch kunnen skippen van intro's en credits bij dvd's. Kost wel ff 2 minuten per keer!  
PostPosted: Wed Oct 14, 2009 2:52 pm
Ik erger me aan de kou en aan het omrijden omdat steeds mijn afslag wordt afgezet.  

The Forbidden Angel


kittyocean
Captain

PostPosted: Thu Oct 15, 2009 1:35 am
Laag loon, weinig vrij... ik hou van mijn werk, maar dat zijn toch 2 puntjes die ik ERUG jammer vind XD  
PostPosted: Sun Oct 18, 2009 4:58 am
Als mensen zeggen dat ze om een bepaalde tijdstip zullen bellen en dat vervolgens niet doen...  

candy_loves_candy


Achaia Crucifix

Enduring Soldier

8,550 Points
  • Generous 100
  • Friendly 100
PostPosted: Sun Oct 18, 2009 6:37 am
De onderbuurvrouw die constant tegen haar hond moet schreeuwen...
En dat mijn vlc player zit te haperen tijdens het afspelen van Heroes seizoen 2.  
PostPosted: Sun Oct 18, 2009 7:04 am
Hoe traag mijn pc wordt als de vrisuscan begint...  

kittyocean
Captain


Lorraaa

PostPosted: Mon Oct 19, 2009 11:22 am
dat ik al 4 dagen lang hoofdpijn heb  
Reply
All Dutch People Enter

Goto Page: [] [<] 1 2 3 ... 4 5 6 7 8 9 ... 151 152 153 154 [>] [>>] [>>] [»|]
 
Manage Your Items
Other Stuff
Get GCash
Offers
Get Items
More Items
Where Everyone Hangs Out
Other Community Areas
Virtual Spaces
Fun Stuff
Gaia's Games
Mini-Games
Play with GCash
Play with Platinum